| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
stepo był RS 2000 jest Av ... Płońsk | 2006-01-28 13:45:17 Mam takie obiawy az mam kurde tego dość Na 20 stopniach mrozu pali bez problemów a jak sie rozgrzeje to mi kurde niechce zapalić tylko robi łułłuł i zdycha w czym jest probłem Proszę o pomoc |
R_O_Y Sympatyk FEFK Mk VII kombi Inowrocław | 2006-01-28 14:00:00 U mnie jest dokładnie odwrotnie!
Czyli że co? Ciężko mu się kręci wałem jak jest silnik rozgrzany? Czy może silnik rozrusznika się kręci, a nie wyrzuca elektromagnes? |
stepo był RS 2000 jest Av ... Płońsk | 2006-01-28 14:08:14 Tak ciezko mu kręcic wałem jak jest rozgrzany robi tak ze dwa trzy razy łał łał i staje |
R_O_Y Sympatyk FEFK Mk VII kombi Inowrocław | 2006-01-28 20:19:13 Czyli wygląda na to że coś jest za bardzo spasowane i jak się rozgrzeje to ma ciężej. Tylko ciekawe co? Rozrusznik jest mocowany na trzy śruby - bez możliwości ustawienia go względem koła zamachowego więc to ogniwo można wykluczyć bo wtedy musi pasować jak należy. Myślę że problem będzie leżał w samym rozruszniku bo chyba po rozgrzaniu wał silnika nie ma większego oporu niż gdy jest zimny. To by źle wróżyło... |
RysiekLBN Był CabrioRS2000 Lublin | 2006-01-28 20:39:47 Wymieńcie Bendix i spokoj |
stepo był RS 2000 jest Av ... Płońsk | 2006-01-28 20:45:12
|
RysiekLBN Był CabrioRS2000 Lublin | 2006-01-28 20:57:47
|
Slawko Escort Kombi 1.6 '99 Warszawa | 2006-01-28 21:47:05
Musisz wirnik przetoczyc. jak sie rozgrzewa to i rozszerza i wtedy trze o stojan. Cięzko mu wtedy, ale jak se troszke ostygnie to przestaje trzec i mu lekko. Wszystko pozostałe masz ok. |
R_O_Y Sympatyk FEFK Mk VII kombi Inowrocław | 2006-01-28 21:50:16 No ja przeglądałem swój rozrusznik trzy dni temu. Tesh Bosch tylko jeszcze mniejszy bo 0,89 KW. Z przodu nie miał tuleji tylko łożysko igiełkowe - bardziej trwałe i mniej podatne na opory toczenia niż tulej. Przeglądałem go bo u mnie było odwrotnie ciężko kręcił jak silnik był zimny. Okazało się że wszystko jest OK więc złożyłem go i śmiga jak lala (ale na ciepłym silniku).
Wymontuj gada i sprawdź na krótko jak pracuje w temperaturze pokojowej, a potem może spróbuj go lekko podgrzać na grzejniku albo delikatnie na jakimś piecu - myślę że 50 st. to max do jakiej się może zagrzać rozrusznik od silnika. Innych pomysłów brak. |