LPG w R5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Mam takie pytanie
czy dlugosc przewodu reduktor mixer ma znaczenie ?
umnie ten przewod jest dosyc dlugi.Reduktor mam na lewym nadkolu
a filter z mixerem na prawym wiec chcac niechac przewod jest za dlugi ?

Drugie pytanie
Dlaczego niektorzy uzytkownicy LPG (mowa o starych instalacjach)musza zakladac bandaz zeby zdlawic przelot.Wtedy Silnik chodzi "lepiej".Jest to zle ale dlaczego silnik na wolnych dolocie nie da sie ustawic ? czym to jest spowodowane ?

A teraz do rzeczy
R5 silnik 1,4 gaznik 2 gardzielowy Instalacja 1 generacji ze sterowaniem podcisnieniowym.
Na 1-2 biegu jak jade bez gazu bardzo nim poszarpuje.
Tak samo sie dzieje jak jade na niskich obrotach ze stala predkoscia.Zeby dobrze jezdzila musi wejsc na wyzsze obroty
inaczej jazda jest bardzo niestabilna.
Zapewne sie spytacie czy na benzynie jest to samo.Otoz nie wiem bo nie pali i niechce palic.Probowalem juz wszystkie z regeneracja gaznika ale ten typ jest strasznie uciazliwy i rece mi juz opadaja.
Czy jedyna rada jest doprowadzic uklad ben do stanu uzywalnosci a pozniej zajac sie regulacja LPG ?
Pozdrawiam
  
 
Oczywiscie chce dodac ze Swiece przewody WN kopulka palec Filter powietrza Zostaly wymienione na nowe.
  
 
cos pokreciles ...mikser na prawym nadkolu..... mikser ma byc na gazniku a zaplon masz za wczesny i dlatego szarpie
  
 
jeśli chodzi o długość przewodu parownik mikser to powinien być jak najkrótszy a zapłon podobno przy gazie powinien być troche wcześniejszy. U mnie w reni powinien być 8 stopni +- 1 a mam 12 stopni i chodzi równo. Z gaźnikiem jest tak, że ma on mały wpływ na pracę na gazie ... tylko przepustnica ... i jeśli masz problemy z nierówną pracą na gazie to sprawdź dokładnie parownik, może membrany trzeba wymienić. O dławieniu dolotu bandażem slyszę pierwszy raz, ale powiem, że mam przedłużony dolot rurą do nadkola i skierowany w tył zeby nie gasł i jak zdejmę dolot to zmieniają się obroty. jak przydławisz dolot to ciągnie więcej gazu, wzrasta spalanie ale możliwe,że łatwiej ustawić wtedy wolne obroty. Prawda jest taka, że silnik powinien chodzić poprawnie na benie, a potem reguluje się nagazie. pozdro z innego forum