MotoNews.pl
  

Inspekcja oleju ciekawa sprawa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Byłem zmuszony wyjąć z bejcy akumulator stała bez niego 2 dni po zamontowaniu okazało się że mam skasowaną inspekcję oleju przedtem świeciła mi już żółta kontrolka a teraz wszystkie zielone ciekawa sprawa? może to jest rozwiązanie dla tych którzy nie mogą sobie z tym poradzić (E34 524 TD)
  
 
Cytat:
2006-01-29 17:36:06, piotrfire pisze:
Byłem zmuszony wyjąć z bejcy akumulator stała bez niego 2 dni po zamontowaniu okazało się że mam skasowaną inspekcję oleju przedtem świeciła mi już żółta kontrolka a teraz wszystkie zielone ciekawa sprawa? może to jest rozwiązanie dla tych którzy nie mogą sobie z tym poradzić (E34 524 TD)

to jest złe rozwiazanie dla innych a ty powinieneś wymienić baterie w liczniku
  
 
Wlaśnie byłem u mechanika skasować inspekcję,wlorzyl do gniazda komputera kabelek,zwarl styki i wszystko gra.Pytanie które styki?BMW520i24v91r
  
 
Cytat:
2006-01-29 19:04:46, stachyras pisze:
Wlaśnie byłem u mechanika skasować inspekcję,wlorzyl do gniazda komputera kabelek,zwarl styki i wszystko gra.Pytanie które styki?BMW520i24v91r




przciez stoi jak byk temat na gorze - KASOWANIE INSPEKCJI OLEJU ;]
  
 
Tam jest mowa o dieslach, czy tak samo robi się w moim modelu?
  
 
Cytat:
to jest złe rozwiazanie dla innych a ty powinieneś wymienić baterie w liczniku




Co racja to racja.
  
 
Jak kasować inspekcję to ja dokładnie wiem mój post podałem jako ciekawostkę a swoją drogą dlaczego mam zmieniać baterie?
  
 
Cytat:
2006-01-29 21:13:21, piotrfire pisze:
Jak kasować inspekcję to ja dokładnie wiem mój post podałem jako ciekawostkę a swoją drogą dlaczego mam zmieniać baterie?




bo nie podtrzymuje stanu inspekcji, tzn nie zapamietuje poziomu tych kwadracikow
  
 
Niewiem czemu macie problem z inspekcją w 524 kasowałem raz w takim aucie i poszło gładko szybciej niż w e36
  
 
Cytat:
2006-01-30 09:58:45, eryk325e36 pisze:
Niewiem czemu macie problem z inspekcją w 524 kasowałem raz w takim aucie i poszło gładko szybciej niż w e36


ja kasowałem i pokazała sie znów po paru dniach... Troszkę inne czasy zwierania są niż w benzyniaku i prawopodobnie miałeś farta...pzdr
  
 
Cytat:
dlaczego mam zmieniać baterie?




Dlatego, że ci się sama inspekicja kasuje.

Ale może to żeczywiście jakieś nietypowe zjawisko, czas pokaże.
  
 
Cytat:
ja kasowałem i pokazała sie znów po paru dniach...



Ludzie przestańcie labidzić z tym kasowaniem inspekcji.
Przeba zmienić akumulatorki jak jest problem z kasowaniem i finisz. (a nie snuć wirtualnych historyjek-bajeczek)
  
 
Cytat:
2006-01-30 12:57:06, Milas pisze:
Ludzie przestańcie labidzić z tym kasowaniem inspekcji. Przeba zmienić akumulatorki jak jest problem z kasowaniem i finisz. (a nie snuć wirtualnych historyjek-bajeczek)


no chyba nie bardzo, akumulatorki moje sa ok bo po dwudniowym odłaczeniu bez aku chyba by mi się skasowała inspekcja, prawda? To po pierwsze, po drugie nie masz diesla więc możesz pisac fakt sprawdzony na benzynie. I ja i piotrfire i jeszcze ktos tam(kilka osób) miała problem z kasowaniem u siebie, a problem jest w tym, że czas zwierania jest inny niz w benzynie i finisz.

Od wirtualnych historyjek i bajeczek jest inne forum.
  
 
Cytat:
ok bo po dwudniowym odłaczeniu bez aku chyba by mi się skasowała inspekcja, prawda?



Może z tymi czasami w dieslu masz rację nie wiem.

Ale odnośnie np. dwudniowego odłączenia akumulatora i kasowania inspekcji to nie ma to żadnego związku. Inspekcja ma osobne niezależne zasilanie 2,4 wolta. Jak pada jeden z akumulatorków (dostaje przerwy) to zapala się zółta i czerwona dioda( czasami dochodzą zielone). Jak miałeś jakieś doświadczenie z tego typu akumulatorkami, to powinieneś wiedzieś, że czasem zaskakują i wszystko wraca do normy na jakiś czas.

Nie tylko diesle mają problem z kasowaniem inspekcji, ale baaardzo często benzyniaki też
  
 
Cytat:
2006-01-30 15:00:41, Milas pisze:
Nie tylko diesle mają problem z kasowaniem inspekcji, ale baaardzo często benzyniaki też


głównie chodzi o "powracająca inspekcja" jak przeszukasz forum to zauwazysz, że głównie diesli się to tyczy... albo nie szukaj i uwierz mi na słowo...
  
 
Cytat:

Ale odnośnie np. dwudniowego odłączenia akumulatora i kasowania inspekcji to nie ma to żadnego związku


tak? A to dlaczego piotrfire gdy wyciągnął aku to mu się skasowała? logiczne, akumulatorki, ale chyba jednak związek jakiś ma...


[ wiadomość edytowana przez: Jeztom dnia 2006-01-30 15:26:11 ]
  
 
Cytat:
2006-01-29 19:04:46, stachyras pisze:
Wlaśnie byłem u mechanika skasować inspekcję,wlorzyl do gniazda komputera kabelek,zwarl styki i wszystko gra.Pytanie które styki?BMW520i24v91r

No i co wie ktoś wkońcu ktore styki trzeba zewrzeć w moim modelu?
  
 
Cytat:
albo nie szukaj i uwierz mi na słowo...




Spróbuję się oswoić z tą myślą.

Mogę powiedziec tylko tyle, że w moim benzyniaku miałem to samo i był uszkodzony akumulatorek.

A diesla nie mam, to już głosu nie zabieram
  
 
Cytat:
A to dlaczego piotrfire gdy wyciągnął aku to mu się skasowała?



Stawiam na przypadek, bo gdyby było inaczej to ty też mógłbyś wykasować inspekcję przez odpięcie aku.
  
 
stachyras zewrzyj 7 i 19 pin w gniezdzie do przylaczania kompa, wlacz stacyjke i patrz jak zgasnie najpierw czerwona a potem zapala sie wszystkie zielone, trwa to ok 10 sek. i wszystko