Obspawanie budy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
chcę wstawić klatkę i obspawać budę. w związku z tym szukam informacji które miejsca i jak obspawać. najlepiej jakiś rysunek by blacharz wiedział ci gdzie i jak. będę wdzięczny za info
  
 
Ja jak spawałem swoją pojechałem spawem przerywanym po wszystkich łączeniach oryginalnych blach, tunel, łączenia w miejscu tylnej kanapy, łączenia nadkoli z podłogą, łączenia progów z podłogą dodatkowo możesz wyspawać wsporniki mostu, mocowania wachaczy i pamiętaj żeby pod klatkę wspawać kawały mocnej blachy.


[ wiadomość edytowana przez: kornat dnia 2006-01-30 22:41:19 ]
  
 
czyli spawałeś prawie wszystko. v
  
 
Cytat:
2006-01-31 07:34:19, rogacek pisze:
czyli spawałeś prawie wszystko. v


Dokładnie nie oszczędzałem drutu
  
 
no to chyba kupię sobie migomat
  
 
Witam
Kiedyś Hołek, jak zmieniał auto z Forda na Subaru, opowiadał w TV jak wyglada przygotowanie auta do rajdów, po wybebeszeniu auta z tapicerek i mechanizmów, wszytskie zgrzewy zagęszczono conajmniej 2 razy, a miejsca strategiczne zostały wzmocnione nakładkami z blachy, szcególnie tam gdzie przychodziła klatka.
Uzasadniał to koniecznością wzmocnienia i usztywnienia konstrukcji, bo seria jest celowo zaplanowana by cała karoseria pracowała, gdzie w rajdach, przy twardym zawieszeniu musi być sztywniejsza...
  
 
Cytat:
2006-01-31 21:59:14, rogacek pisze:
no to chyba kupię sobie migomat


Drogie aczkolwiek bardzo przydatne urządzenie jeśli ktoś się bawi np. w przeróbkę auta do rajdów