Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() dr_krzysiek Fiat 126p Nakło | 2006-02-01 14:39:04 Witam!!!
Mam głowice do malucha, chce ją dłubnąć, ale już na starcie mam problem. Nie mam tego przyrządu do sciągania zaworów i dla tego napisałem ten post. Jak to zrobić? W ogóle, to te sprężyny to strasznie ciężko ścisnąć. |
![]() Peyo125 F&F Sympatyk Smok Wawelski © & Janosik | 2006-02-01 14:45:15 Bierzesz stary klucz do świec (rurkowy) do srodka wpychasz papieru jakiegoś , młotek i napier***asz po sprężynie tym kluczem i zamki się same odblokują , a dzięki temu papierowi wewnątrz klucza - nigdzie nie uciekną ![]() To jest mój najprostszy sposób , sprawdzony i działa ![]() Tylko cały czas dopychaj ten klucz do miseczki zaworowej , zeby Ci sprężyna nie zrobiła burdelu w koło ![]() Pozdro. Piotrek. |
![]() baryla_wroclaw reanault clio 1.8 16 ... wrocław | 2006-02-01 15:05:04 sciagnąc to nie problem tk jak napisał peyyoo sprwdzona metoda.ale gorzej założyc ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() 5Turbo F&F Wolny Słuchacz :) Promot Mondial 84 & ... Zabrze | 2006-02-01 15:32:18 Bierzesz plaskownik 4-5mm i wiercisz dziure 10 pod szpilke z klawiatury. Idac dalej od konca robisz fasolke o tej srednicy, czyli 2 dziury i rozpilowac to co zostanie. Masz przyrzad na zawsze ![]() |
![]() Peyo125 F&F Sympatyk Smok Wawelski © & Janosik | 2006-02-01 15:43:42 Mam taki sprytny patent i podzielę się nim z Wami , pewnie niektórzy już go znają , ale dla tych , którzy nie znają , będzie to bułka z masłem ![]() Bierzemy kawałek płaskownika 3-4 mm , 3 śrubki 8mm z nakrętkami i podkładkami , szlifierkę kątową i spawarkę i najważniejsze ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jakby ktoś nie zajarzył o co biega , to zrobię jaśniejszy rysynek ![]() Ale myślę , że już każdy załapie w czym rzecz . Po co płacić za narzędzia , skoro można se samemu zrobic ![]() Pomyślnych napraw życzę ![]() Pozdro. Piotrek. [ wiadomość edytowana przez: Peyyoo125 dnia 2006-02-01 15:48:02 ] |
![]() dr_krzysiek Fiat 126p Nakło | 2006-02-01 15:56:51 Wielkie dzięki, teraz na pewno sobie poradzę. ![]() Tak myślałem, czy nie walnąć młotkiem, ale się bałem, że to rozwalę, więc wolałem się spytać. Po co niszczyć sprzęcior, skoro wygląda dobrze, głowica jest niby z EL, chociaż nie wiem jak to sprawdzić. Jeszcze raz dziękuję. ![]() |
![]() HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2006-02-01 17:43:20 Panowie,po co mlotek,wystarczy 2 osoba do pomocy ![]() ![]() |
![]() RUFF 126p i.e Poznań | 2006-02-01 18:33:29 Mozna też ściskiem stolarskim bardzo łatwo i przyjemnie a drugą reką szczypcami wyciąga sie zamki. |
![]() Piter_Solution F&F Sympatyk fiat 126p/Peugeot 106 Warszawa | 2006-02-01 18:35:06 do odbezpieczenia to potrzeba : Młotek , klucz do swiec rurkowy i jazda ![]() |
![]() jar128 F&F Sympatyk Gdańsk | 2006-02-01 18:41:25 ścisk stolarski + 2cm. rurki z wycięciem w kształcie '' u '' = ułatwi wyjęcie i włożenie zamków . |
ulik87 900tka Nałęczów | 2006-02-01 21:01:12 z tym sciskiem prawda!! ja kiedys jak wyciagalem to szukalem natchnienia..patrze lezy takie cos...zanim wyjalem pierwszy zawor minela godzina..ale potem szlo...pol roku pozniej to samo...i znowu trzeba sie nauczyc jak to obslugiwac...ale jak juz sie zalapie to idzie cud miod...ja tak i zakladalem i zdejmowalem i wszystko ;] i nawet nie trzeba zadnych rurek ani nic..a pod koniec to juz lapami wszystko robilem...z dusza na ramieniu ale szlo ;] polecam!! |
![]() Royber F&F Sympatyk 126p Poznań | 2006-02-01 22:18:26 Ja to robiłem tak, że miałem płaskownik mocny dł. ok 13cm i na środku wywiercona dziurka fi12. Przydładamy płaskownik na zawór, tak, żeby koniec trzonka zaworu(z zamkami) był widoczny w dziurce. Jedna osoba naciska a druga cienkim śrubokręcikiem, lub takim z maglesem wydłubuje zameczki ![]() Bezpieczna i skuteczna metoda ![]() |
![]() Smutny_Gizd F&F Sympatyk drutwagen Allenstein, Ostpr. | 2006-02-02 09:45:17 A to moja metoda ![]() ![]() ![]() |
![]() dr_krzysiek Fiat 126p Nakło | 2006-02-02 11:17:47 Wszystko ładnie, pięknie, ale jeden ssący za cholerę nie chce zejść. Robiłem to kluczem założonym na szpilkę. Głowicę przytrzymywałem nogami, ale ten jeden zawór jest oporny, może jest jakoś zblokowany? Jakieś paprochy albo coś ![]() |
![]() Smutny_Gizd F&F Sympatyk drutwagen Allenstein, Ostpr. | 2006-02-02 11:25:39 Czasem zamki mocno się klinują. Opukaj go młotkiem od góry z różnych stron, można też naciskając jak mojej fotce przyłożyć młotem centralnie z góry ![]() ![]() [ wiadomość edytowana przez: Smutny_Gizd dnia 2006-02-02 11:30:43 ] |
PitGTR F&F MEMBER 126p Gdańsk | 2006-02-02 14:36:23 ja chciałem podpierac, ale za ch#$ nie wychodziło mi to. Wiec bez podporki strzał z młotka w klucz do swiec i heja. |
![]() pawu81 F&F Sympatyk Byl Fiat 126p Gdynia | 2006-02-04 09:37:07 |
![]() Vyzn-R F&F Sympatyk Babilon Bandit Lipno | 2006-02-05 14:30:51
ja ci sprezynka pierdyknie w czółko to bedziesz mial drabinke ![]() ![]() |