| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
yankie byl... Olkusz | 2006-02-04 16:04:00 Hmmm myslisz, ze ktos Ci odpowie w watku publicznym??? To jak zostawic auto z kluczykami w srodku z dowodem rej. i karteczka BIERZ MNIE!!! Co do elektroniki i elektryki to sie da obejsc. Sam bylem swiadkiem jak magic elektryk odpalil nowego chryslera voyagera naszpikowanego elektronika, immobilajzerami i innymi autoalarmami otwierajac jedynie puche w silniku i podajac napiecia na 2 bezpieczniki.!!!
Pozdrawiam PS. ZROBCIE CHOCIAZ WATEK KLUBOWY!!! |
woyt katowice | 2006-02-04 18:58:25 dobra tak zrobie na razie dzięki jak sprawdze te kody to dam znać ale dopiero w poniedzialek sie za to wezne |
yankie byl... Olkusz | 2006-02-04 19:14:32
To fakt... ja mam drugi komplet kluczykow i nie sa zakodowane w immo i moge krecic do wyladowania akku |
soop PT Cruiser 2.4L Limi ... Białystok | 2006-02-04 19:35:16 A czy komp nie zarejestruje bledu immobilisera w przypadku gdy dlugo mielimy rozrusznikiem bez efektu? Chodzi mi o przypadek w ktorym sam immobiliser jest sprawny tylko auto nie zapala z innej przyczyny? |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2006-02-04 20:01:49
Chyba właśnie jest tak jak piszesz. Usterka może być gdzie indziej... Może np. pompa paliwa pada, jej przekaźnik, bezpiecznik, połączenia? Słyszysz pompę paliwa po przekręceniu kluczyka? powinna bzykać przez 2 sek. po włączeniu zapłonu. Jeśli nic się nie dzieje to może rzeczywiście padł immobilizer, ale warto sprawdzić też elektrykę pompy. Awaria immobilizera polega z reguły na uszkodzeniu wspomnianej cewki wokół stacyjki. |
woyt katowice | 2006-02-05 15:06:33 Właśnie, pompy paliwa w tym momencie nie słychać jak to ma miejsce przy sprawnym układzie. [ wiadomość edytowana przez: -JACO- dnia 2006-02-05 15:59:25 ] |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2006-02-05 15:43:49 Jeśli Ci nie zależy na immobilizerze to możesz go obejść - poprowadzić zasilanie pompy paliwa osobnym połączeniem z obwodem "gorącym przy zapłonie" jak to mówią anglicy (hot on ignition )
Elektryk ci to zrobi za 20 zł jeśli sam sobie nie poradzisz. |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2006-02-05 16:49:48
|
woyt katowice | 2006-02-05 19:31:01
|
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2006-02-05 19:35:00
![]() |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2006-02-06 09:28:38 Może wymiania cewki w immo pomoże...? W lanosie jak było upalnie pojawiał się identyczny problem. |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2006-02-06 16:11:47
gdzies wczesniej ktos potrzebowal taka cewke i nawet wrzucalem foto na forum |
JaChomik Klubowy Weteran Honda Civic 1.8 Szczecin/Glasgow | 2006-02-06 16:28:20 A czy po przełozeniu cewki nie dedziesz musiał kodowac kluczyka?? |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2006-02-06 18:26:34
|
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2006-02-07 07:56:33
Dokładnie. I ta wredna cewka lubi jak jest zimno się kurczyć, a jak jest gorąco rozszerzać... jak to metal. |