Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() fomin LOB MEMBER saab sie przekręcił :) cip cip | 2006-02-05 09:52:11 mi latem też cały czas pracuje wentylator wkońcu to norma jak masz klime ![]() ![]() wiele można by mówić a może to a może to .....itd |
rw12 MV6 lodz | 2006-02-05 10:01:20 KFOR:
a ubywa Ci plynu chlodzacego? czy znacznie bardziej dymi Ci z rury wydechowej? czy jak silnik pracuje i odkrecisz korek to czujesz, ze plyn lekko smierdzi spalinami? zanim rozbebeszysz silnik to sprawdz te sprawy i ewentualnie mozesz podjechac do kogos kto ma taka kamerke i przez otwor od wykreconej swiecy sprawdzi czy masz ktorys tlok wyplukany przez plyn. ja takie objawy mialem jak twje i okazalo sie, ze to uszczelka pod glowica. po jej wymianie uspokoilo sie tylko nie mam ogrzewania ale to moze byc wina zabrudzonej nagrzewnicy. r. |
![]() paweldm DEADSOUL Mitsubishi outlander Skarszewy/Gdańsk | 2006-02-05 15:11:21 Co do twojego ostatniego problemu, to musisz zresetoeać komp i na pół roku do roku powinienieś mieć spokój. Autoadaptacja w komputerze podczas jazdy na gazie przeprogramowuje komputer. Można jeszcze spróbowac aby do komputera podczas jazdy na gazie nie dochodził sygnał z somdy lambda. To ten sygnał powoduje te zmiany. |
![]() autoseba Jeep Wrocław | 2006-02-06 19:42:57
A więc prawidłowo wygląda to tak, że ciśnienie w układzie chłodzącym powinną wynosic około 1atm ,a jego nadmiar wywala korek wlewu w postaci pary . Więc większe ciśnienie nie może ci się zebrać w układzie ponieważ zostanie wyrzucone przez korek . Co do bulgotania podczas odkręcania korka to jest to zjawisko normalne , ponieważ płyn znajduje się pod ciśnieniem i ma temperaturę około 100stopni i dlatego nie wrze , zmniejszając nagle ciśnienie w układzie powodujesz że płyn zaczyna wrzeć co jest zauważane właśnie poprzez bulgotanie w bloku , głowicy i bąbelkach gazu w zbiorniku wyrównawczym. Weź wężyk przeźroczysty i załóż na przewód powrotny do zbiorniczka (ten na górze) , zapal samochód i niech chodzi na niskich obrotach i zobacz czy nie ma w płynie który wraca do zbiorniczka żadnych pęcherzyków gazu , wąż ten wepnij pomiędzy zbiorniczek a przewód powrotny około 20cm powinno wystarczyć . Na początku mogą się pojawić pęcherzyki i co jakiś czas , ale musi to być nie cyklicznie czyli pojawiają się powiedzmy co 2min , wtedy jest głowica w porządku ,ale jak pojawiają się co np.30sek ,lub krócej i to w równych odstępach czasu , to ściągaj głowice. W X20Xev często pękają głowice wokoło otworu śruby do mocowania głowicy i przy pękniętej głowicy w X20Xev płyn jest zauważalny w oleju. [ wiadomość edytowana przez: autoseba dnia 2006-02-06 22:45:46 ] [ wiadomość edytowana przez: autoseba dnia 2006-02-06 22:46:19 ] |