| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
mar-73 Escort 1.3 Mk5 Rzeszów | 2006-02-05 21:35:53 Wiem że gaźnik to już przeszłość ale niestety jeszcze jest. |
mar-73 Escort 1.3 Mk5 Rzeszów | 2006-02-05 22:45:12 Na zimnym silniku jest w miare dobrze,ale jak sie nagrzeje to zaczynaja obroty spadac i gasnie |
mar-73 Escort 1.3 Mk5 Rzeszów | 2006-02-06 21:08:30 Ssanie jest sterowane ręcznie,podpowiedz mi jeszce czy aby spr. poziom paliwa,pływak i zaworek iglicowy trzeba demontowac cały gaźnik czy może wystarczy zdjąć samą pokrywe gaźnika? |
Henryk Kraków | 2006-02-06 21:47:28 wystarczy zdjąć samą pokrywę |
mar-73 Escort 1.3 Mk5 Rzeszów | 2006-02-06 21:59:52 Wielkie dzieki za porade.
|
Henryk Kraków | 2006-02-06 22:07:15 Skoro jest sterowane ręcznie to sprawdź koniecznie czy się ładnie wyłącza |
mar-73 Escort 1.3 Mk5 Rzeszów | 2006-02-06 22:38:14 A czy jakby sie nie wyłączało to może go zalewać,chyba nie powinno? |
Henryk Kraków | 2006-02-07 09:40:57 No oczywiście ze może.SSanie to nic innego jak wzbogacenie mieszanki paliwowo-powietrznej .Ciepły silnik nie potrzebuje wzbogaconej mieszanki ( na wolnych obrotach) i będzie się zalewał...pomijając już drobny fakt zwiększonego zużycia paliwa i tego że jazda na goracym silniku z właczonym ssaniem bardzo mu szkodzi
.Nie znam dokładnie Twojego typu gaxnika ale zasada działania wszystkich gaźników jest podobna...a podejrzewam że w Twoim przypadku ssanie działa na zasadzie dodania paliwa ...zmniejszenia dopływu powietrza z jednoczesnym wymuszeniem mechanicznie podwyższeniia obrotów. [ wiadomość edytowana przez: Henryk dnia 2006-02-07 09:48:28 ] |