Monowtrysk do wymiany??? 1.4i cvh

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!!
sprawa dotyczny essiego mkIV 1.4 z monowtryskiem. Ogólnie chodzi o to ze na zimnym po odpaleniu auto chodzi jak rajdowy Lancer!! jazda przypomina jazde czołgiem. Szarpie nie ma mocy prycha z rury i stało się tak po tym jak sie ostro zalał!! Pali (uwaga!!) 20l/100km po mieście!! nie mam gazu!! Mechanik powiedział że trzeba wymienić cały monowtrysk bo zabawa w poszczególne elementy jest średnio opłacalna! czy to może być to? Jakie to są koszty? I czy nie lepiej przeżucić się na gaźnik? da się w ogóle taką modyfikacje zrobić?
pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: Sleczek dnia 2006-02-06 19:51:08 ]
  
 
jak by co mam taki wtrysk na zbyciu
  
 
a moze raczej sonda zakonczyla swoj zywot
  
 
hmm jak się zagrzeje silnik to jedzie normalnie. pierwsze 3km to masakra a poźniej powoli przechodzi do normalności. Czy przy sondzie może mieć takie objawy?

zero - czy ten Twój wtrysk to produkt gotowy do zamontowania?? czy trzeba go w coś jeszcze uzbrajać??
  
 
Spróbuj wymienić świece. Mogą być po zalaniu znagarowane i dopóki się nie zagrzeją nie ma własciwej iskry.
  
 
Cytat:
2006-02-06 19:45:48, Sleczek pisze:
hmm jak się zagrzeje silnik to jedzie normalnie. pierwsze 3km to masakra a poźniej powoli przechodzi do normalności. Czy przy sondzie może mieć takie objawy? zero - czy ten Twój wtrysk to produkt gotowy do zamontowania?? czy trzeba go w coś jeszcze uzbrajać??



Sonda wytwarza napięcie dopiero przy temperaturze roboczej przekraczającej 300°C...więc taki objaw jaki występuje nie może raczej świadczyć o zużyciu sondy...
  
 
Pisałeś, że masz mk4 więc możesz mieć w silniku zamiast modułu rozdzielacz (taki silnik widziałem 1,4 na mono i z rozdzielaczem). Może wina leży po stronie źle ustawionego zapłonu.
  
 
Więc świece zostały dosztukowane dwie a później (bo drugi raz się zalał) osuszyłem je i oczyściłem i w sumie nic to nie dało prócz tego że w ogóle odpalił a ustawienie zapłonu to tak nagle by to się stało? gdzieś wyczytałem że kąt wyprzedzenia zapłonu dla tego silnika wynisi 12 stopni gdyby ktoś mógłby to potwierdzić to byłoby super