Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() KAMILA_Z_USTRONIA Sympatyk FEFK ST170, Leon Cupra USTRONIE | 2006-02-06 23:31:06 ___Mam układ paliwowy LUKAS po wymianie filtra ( paliwa + ręczna pompa) nie jest urzejmy zapalić . Gdzieś łyka powietrze ,albo jest zapowietrzony, a ja chyba nie znam złotej ,, zasady odpowietrzania,, całego układu.
Czy jest w tym układzie jakiś zawór zwrotny ( co pzrekonuje paliwo aby nie wracało do baku ) ? Był uprzejmy odpalić jakby na 1 gar , ale zaraz zapzrestał pyrkać, no i akumulator też poległ na polu walki. - może ktoś posiada 100% METODE jak to odpowietrzyc ? cały układ ??( krok po kroku ) ? - gdzie zlokalizowac ,, zawór zwrotny ,, paliwa ?? ( szukałam wyszukiwarka - , ale zadnej 100% ,, żelaznej zasady,, nie znalazłam ) << jak to wszystko sie odpowietrza >> |
![]() ToFastMKIV TEŁENÓFKA MKIV & MKV ... Wronki | 2006-02-06 23:56:36 Przy pompce ręcznej (przy filtrze) od przodu jest coś w rodzaju smarownika (tak wygląda) weź kluczyk 8 i odkręć, jak już odkręcisz to pompujesz tą ręczną pompką aż zacznie tamtędy lecieć ropa. Jeżeli nadal nie będzie chciał odpalić to przy wtryskach obok rurek masz takie gumowe wężyki ( od nadwyżki paliwa czy jakoś tak się to nazywa). Wyjmij weżyk z wtrysku przy cylindrze po prawej stronie ( strona pasażera) w ten sposób układ paliwowy będzie otwary i powietrze będzie miało którędy wylecieć, jak już wyjmiesz ten wężyk to kręcisz tak długo aż odpali. Ja tak zawsze robiłem i wszystko działało ok. Pozdrawiam |
mariobros Ford Escort Kombi Ozimek | 2006-02-07 07:21:02 Włącz zapłon (otworzy się zawór na pompie, bez tego w 1.8TD będą kredki) i dymaj pompką ręczną ![]() |
![]() KAMILA_Z_USTRONIA Sympatyk FEFK ST170, Leon Cupra USTRONIE | 2006-02-07 09:54:56 Cześć Mariobros !
odpowietrzyłam cały ukła i nic .Zasiliłam pompe wtryskowom z pominieciem wszystkiego ( z butelki) , odkrenciłam przewody na wtryskach - pompa daje . Odpalić niechce , a jeśli sie uda to na 10sekund i gaśnie ( praca nie równa - nie wchodzi na obroty). CZY mam szczęście miec uwaloną pompe wtryskowom ???? Jaki koszt naprawy może ktoś wie ???? |
mariobros Ford Escort Kombi Ozimek | 2006-02-07 10:44:32 Skoro Ci odpala na 10 sekund i gaśnie, to pompa jest wciąż zapowietrzona, silnik "wyjada" paliwo, które w niej jest, a potem gaśnie. Pompa raczej nie jest zepsuta, tym bardziej, że po poluźnieniu przewodów (ciśnieniowych?) na wtryskach sika ON. Wiesz co, o ile się nie mylę, pierwszy wtrysk od strony pompy ma przewód przelewowy, którym ON wraca do pompy. Zdejmij ten przewód i zobacz, czy jest tam ON... |
![]() KAMILA_Z_USTRONIA Sympatyk FEFK ST170, Leon Cupra USTRONIE | 2006-02-07 10:49:24 tak jest tam paliwo . Ostatnio w czasie jazdy zgasł mi pare razy , ale wczoraj odstawił sie na dobre.
Wmieniłam filtr paliwa wraz z pompką i nic. Klamka zapadła jutro idzie pompa+ wtryski do gościa który tylko tym zajmuje się od zawsze . Zobaczymy co tam w pompie mieszka . |
mariobros Ford Escort Kombi Ozimek | 2006-02-07 13:35:26 Daj znać, jak coś będzie wiadomo. Ale ja wciąż nie podejrzewam, że z pompą jest coś nie tak ![]() |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2006-02-07 13:36:09 Wydaje mi sie, ze Mariobros moze miec racje. Skoro na wtryski podawane jest paliwo, to raczej pompa sama w sobie powinna byc ok.
Masz pewnosc, ze elektrozawor pompy jest ok? Czasem zawor sie przywiesza, czasem wine ponosci immobilizer albo alarm, ktore blednie go odcinaja? Sprobuj przy przekreconym zaplonie sciagnac z niego kabelek doprowadzajacy prad, przeczysc styk i ponownie zaloz. O ile oczywiscie nie znajduje sie on pod oslona metalowa. [ wiadomość edytowana przez: darmcdoman dnia 2006-02-07 13:45:27 ] |
![]() KAMILA_Z_USTRONIA Sympatyk FEFK ST170, Leon Cupra USTRONIE | 2006-02-07 15:12:47 Paliwo jest podawane na wtryski gdy są odkręcine przewody , nie wiem co sie zieje jak podłącze je pod wtryskiwacze ( nie posiadam takiego klucza aby wykęcić wtrysk )
Elektrozawór jak by trzymał to by wogle nic pewnie paliwa nie dawał. NIW WIEM co odłączyć aby pompa chodziła bez elektryki. NIE POTRAFIE zlokalizować żadnej wtyczki elektrycznej na pompie. Może to elektryka go gasi odcina zapłon jak stacyjka ??? Może to działa imobilajzer ?? jak to sprawdzic ??? ???? |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2006-02-07 16:32:15 ja miałem tak, syfne paliwo podlazło jak układ odpowietrzałem, ciężko było kręcić, palił chwile, gasł, nie chciał wogóle aż podłączyłem drugi aku i kręciłem do wyczerpania i w końcu jak załapał to trymałem na 4000obr. bo tylko wtedy nie gasł, trzymałem z 3 min. aż sie wypaliło dziadostwoi po jakimś czasie obroty unormowały sie. |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2006-02-07 17:28:11 No wlasnie o to mi chodzi, ze to moze elektryka go gasi?
W pompie jest elektrozawor, ktory sluzy do tego aby gasic auto. Zawor sterowany pradem odcina doplyw paliwa i dlatego silnik gasnie. Gdyby nie ten elektrozawor silnik diesla chodzilby i chodzil, az do wyczerpania paliwa. Rzeczony zawor znajduje sie po prawej stronie pompy. Idzie do niego pojedynczy ciemnobrazowy albo czarny kabelek. Sam zawor normalnie osloniety jest taka gruba blacha. U mnie tej blachy juz nie ma, wysiadl kiedys immobilizer. Ktos ta blache zdemontowal i dlatego mialem do niego dostep kiedy wysiadl. Jesli nie byloby oslony, To podobno kluczem 23 da sie elektrozawor wykrecic i wyjac z niego element zamykajacy doplyw paliwa. Po wyjeciu tego elementu, mozna zawor zamontowac ponownie. Przeplyw bedzie, ale po odpaleniu juz nie zgasisz auta. Pozostaje zduszenie go na biegu. Jedynka jak do jazdy. Hamulec wcisniety na maksa i puszczasz powoli sprzeglo, aby zgasl silnik. |
![]() KAMILA_Z_USTRONIA Sympatyk FEFK ST170, Leon Cupra USTRONIE | 2006-02-07 18:53:13 Masz może tego foto ???
może to w tym problem ?? jak by zakykał elektro-magnes to chyba raczej wogle by paliwo nie leciało ??? a jak powinno leciec paliwo z przewodów w czasie kręcenia stacyjką , cały czas czy jakoś na przemian po nap. 3 krople ( jaki ma być odstęp między kroplami??? ) CZY w tej pompie jast może jakiś maleńki filterek ??? jak sprawdzić czy elektrozawór otwiera się prawidłowo ? |
![]() xymoxjim Escort MKVII 1.8TD Ełk | 2006-02-07 20:12:07 Paliwko powinno na przemian lecieć z każdego przewodu. Kiedyś znajomy rozbierał pompę lucasa z mondeo. Jak nie leci ze wszystkich przewodów to chyba znaczy, że w pompie jest powietrze. W ostateczności można wykręcić któryś elektrozawór i wlać ropy, ale on sam powinien załapać. W pompie nie ma filterka, ale jest malutkie białe plastikowe siteczko. Elektrozawór można wykręcić i podłączyć do akumulatora jak bolec się wysunie tzn. że działa. Dodam, że u znajomego auto muliło i okazało się, że łożysko w pompie się rozsypało. W sumie to jestem słaby w te klocki i najlepiej niech fachowcy się wypowiedzą. ![]() |
![]() KAMILA_Z_USTRONIA Sympatyk FEFK ST170, Leon Cupra USTRONIE | 2006-02-07 22:17:00 WIELKIE PODZIĘKOWANIA dla kolegi
-------->MasterCheat<---------- który szuka dlamnie schematów pompy wtryskowej i mi objaśnia mi elementy tej pompy którą mam przy aucie !!! |
mariobros Ford Escort Kombi Ozimek | 2006-02-08 08:28:04 ![]() ![]() [ wiadomość edytowana przez: mariobros dnia 2006-02-08 08:30:42 ] |
![]() KAMILA_Z_USTRONIA Sympatyk FEFK ST170, Leon Cupra USTRONIE | 2006-02-08 10:20:32 czyli( włącz - wyłącz) jest podspodem ? tak ?
|
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2006-02-08 12:27:27
Pod blacha ochronna. Na zdjeciu nadeslanym przez Mariobrosa nie ma blachy. Sam zawor jest wkrecony od gory i właściwie gdyby nie ewentualna blacha jest do niego latwy dowstep wlasnie od gory. |
![]() KAMILA_Z_USTRONIA Sympatyk FEFK ST170, Leon Cupra USTRONIE | 2006-02-08 17:33:00
mariobros !!! miałeś racje to ten przeklęty elektrozawór , kabelek się odlutował ![]() i raz stykał raz nie , przylutowany i działa. Aby wyciągnąc pompe to trzeba sporo cierpliwości , opanowania, u mnie została ( połowicznie ) zdemontowana , lecz potrzebna jej wizyta u profesjonalisty - na wszystko w zakładzie musza miec czas. ![]() ![]() |