Tigra vs. Megane coupe

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam maly problem nie wiem czy zamieszczam swoje pytanie w dobrym dziale jesli nie to niech moderator mi wybaczy otoz jestem dosc mlodym kierowca i mam zamiar sprawic sobie jakas fajna furke i wacham sie miedzy tigra 1.4 16v a megane coupe 1.6 16v! moze cos mi doradzicie?? o tych samochodach wiem nie wiele jesli chodzi o zywotnosc i awaryjnosc wiec czekam na wasze rady i z gory dzieki pozdro

Jeśli jesteś młody to polecam ci tigrę, jest całkiem fajna a co ważne tanie częsci zamienne więc napewno nie będziesz płakał że nie możesz auta utrzymać.

wiesz akurat z utrzymaniem nie ma wiekszego problemu ale chodzi glownie o nie zawodnosc samochodu uzywam glownie do przemieszczania sie po trojmiescie wiec nie chcial bym zeby w srodku miasta odmowil mi posluszenstwa

Cytat:
2006-02-07 13:18:38, Kosaczek pisze:
wiesz akurat z utrzymaniem nie ma wiekszego problemu ale chodzi glownie o nie zawodnosc samochodu uzywam glownie do przemieszczania sie po trojmiescie wiec nie chcial bym zeby w srodku miasta odmowil mi posluszenstwa

widze ze preferujesz lekko sportowe auta, ja bym mogl CI polecic co ja bym wybral corrado 2.0 16v lub jakiegos japonca honda type R albo seata cupre to sa szybkie samochody i nie zawodne, ale bez przesady kazdy samochod kiedys "musi" sie zepsuc inaczej mechanicy nie mieli by pracy

Cytat:
2006-02-07 13:18:38, Kosaczek pisze:

jeśli oczekujesz od samochodu niezawodności nie wybieraj Megane!
Mój kolega ma CQP 1.6 16v, 2x już go holowałem, raz potrzebna była laweta

nie dzieki z japonczykow to tylko toyota avensis i honda s2000 mi sie podobaja ale az tak zasobnego portfela to jeszcze sie nie dorobilem a co do awaryjnosci to chyba wybiore tigre raz ze to opel dwa wiecej i taniej jesli chodzi o czesci a no i tanszy w zakupie z lepszym wyposazeniem tylko jeszcze zastanawiam sie jaki silnik jak myslicie 1.4 czy 1.6 ??