Problem z panelem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam problem, potrzebuje zdemontowac panel pokrenteł , wentylatora nawiewu w audi 80, i nie wiem jak sie do tego zabrac, wyciągnołem radio ale pod nim jest metalowa pułeczka i nie idzie sie tam dostac, pokretła zdemontowałem są pod nim srubki ale to jeszcze nie wszystko, kto mi udzieli informacji jak to cholerstwo wyciągnąc

[ wiadomość edytowana przez: jerzy737 dnia 2006-02-07 21:01:23 ]
  
 
zdaje mi sie zeby dostac si etam to poprostu muszi pociaganc za kazde z pokretel i ono zejdzie z metalwoego Bolca i pozniej ten plastik zdejmiesz i sie dostaniesz - gdzies to czytalem wlasnie o takim sposobie sciagania ,zreszta jeszce poszukam to jak znajde to napisze Pozdrawiam ;*
  
 
Kolego dzieki za to ze wogle napisałes, słuchaj do tego momentu doszłem co opisałes, zdemontowałem pokretła ale ja potrzebuje wydostac cały panel , wiem ze go trzymaja ciegna itp.ale musze podemontowac te plastiki i osłony a nie wiem jak to zrobic ratuj.Pozdrawiam serdecznie.
  
 
No więc witam ponownie,znalazlem to na forum Audi:,byc moze cos Ci pomoze ten opis :

1) zdejmij pokretla sterowania wentylacja,
2) odkrec wkrety ukryte pod pokretlami, zdejmij czarna nakladke panelu,
3) odkrec 4 wkrety (w rogach) mocujace korpus do kokpitu,
4) ustaw korpus "na skos" wlacznikiem dmuchawy blizej siebie [jest to dosc trudne: jest ciasno i ciegla ogrzewania ograniczaja ruch]
5) odlacz kostke elektryczna z tylu wlacznika,
6) odlacz wlacznik od korpusu panela (trzeba tez odlaczyc 2 kabelki do podswietlania panela)
7) Voila, wlacznik masz w reku.
przeczysc styki, ewentualnie lekko podoginaj blaszki stykowe.
[Zespol blaszek jest spiety 2 nitami - niestety u mnie te nity puscily i dlatego blaszki nie maja odpowiedniego przylegania do siebie - musialem troche porzezbic...]
9) zloz wszystko z powrotem do kupy, czyli punkty 6 1.

Pozdrawiam
  
 
Kolego bardzo dokładnie mi to opisałes , super dzieki bardzo jeszcze dzis sie za to zabieram.Oby wiecej takich ludzi jak Ty , to mi sie podoba rzeczowo i na temat .Pozdrawiam






jerzy
  
 
Hej , własnie wruciłem z garazu , Twoja teoria co do demontazu tego panela jest daleka od prawdy ,,bez urazy''. Nie masz prawa tym sposobem co opisałes zdemontowac tego przełącznika -(nawet przy maxymalnie wyciągnietych ciegnach).Rozebrałem to ale tylko rozebrałem i zdemontowałem.Nadmienie Ci co musiałem zdemontowac ;pułke pod kierownicą, tunel miedzy siedzeniami, popielniczke pod panelem, stelaz tej popielniczki.Jednym słowem mam dosc i jestem sam na siebie wku....ny.bo i tak to nic nie dało zamontowałem nowy przełącznik i dalej to samo , chyba wszlag mnie trafi.wymieniłem opornice i ten przełacznik i dalej wentylator chodzi na dwuch maxymalnych biegach.Co to kurwa moze byc.pomału sie poddaje.pozdrawiam ide spac, jak masz jakies uwagi lub wiedze jeszcze na ten temat co to moze byc to napisz , bede wdzieczny.Dobranoc
  
 
Hej, ludzie dobrego serca , czy nie ma tu elektro-mechanika który by mi doradził w sprawie mojego problemu opisanego ponizej, moje domysły są juz takie ze to moze jakis przekaznik tylko pytanie który i czy to wogle mozliwe zeby to był on.
  
 
Witam proponuje napisac na Forum AUDI FORUM i tam powinni Ci pomoc , Pozdrawiam
  
 
Zaznaczam że Audi nieznam.W innych autach sterowanie wolnych obrotów dmuchawy odbywa się małym elektronicznym ustrojstwem znajdującym sie w jednej obudowie z silnikiem (silnikiem dmuchawy) Jeśli to padnie są tylko obroty na max.
  
 
Dzieki Kris, rozumiem ze chodzi Ci o opornice- tak to rozumuje , byc moze to ona, miałem ją juz zdemontowaną przemierzył mi ją elektryk samochodowy ale stwierdził ze juest dobra, zaczynam sie łudzić ze ten gosc sie pierdolną i ona jest zła , jeszcze raz ją wybuduje i pojade do innego elektryka.Pozdrawiam