Zawieszenie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam takie pytanie i nie znalazlem na nie odpowiedzi w wyszukiwarce.
Gdy ruszam nieco szybciej to sciaga mi samochod na boki i tak jest po kazdej zmianie biegu dodam ze amortyzatory sa nowe zawieszenie robione jesienia. Czy moze to byc maglownica?
  
 
Miałem podobne objawy. Ściągał podczas przyspieszania. Gdy puściłem kierownice podczas przyspieszania samoczód jechał prosto a kierownica obracała się sama o kilka stopni. W moim przypadku pomogła wymiana tuleji wahacza.
  
 
raczej jest to wina duzej tulei gumowo stalowej w konkretnym wachaczu ale mozna to sprawdzic podnies przód auta i na dzwignie sprawdz luzy
  
 
mialem to samo ostatnio tylko po wymianie wahaczy .
okazalo sie ze stracil zbieznosc po ustawieniu lata juz ok.
  
 
Cytat:
2006-02-13 00:51:24, rene pisze:
Mam takie pytanie i nie znalazlem na nie odpowiedzi w wyszukiwarce. Gdy ruszam nieco szybciej to sciaga mi samochod na boki i tak jest po kazdej zmianie biegu dodam ze amortyzatory sa nowe zawieszenie robione jesienia. Czy moze to byc maglownica?



słabo szukałeś

na 100% tuleje do wymiany
  
 
Bylem na szarpakach i jedna tuleje faktycznie ma juz luz ale tak sobie dzisiaj patrzylem na silnik dodajac gazu raz wiecej raz mniej i zauwazylem ze poduszka ktura znajduje sie po stronie kierownicy ma spory luz i tu znowu pytanie czy to moze powodowac zucanie auta na boki przy szybkim starcie i zmianie biegow? dodam ze jak juz wystartuje i jade na wprost to nie ma jakichs innych dziwnych zachowan
  
 
witam
mam podobny problem z tym ze mam wymienione tuleje na wahaczach (wszystkie) przy przyspieszaniu auto lekko ucieka na boki. auto bylo na ustawianiu zbieznosci. kierka byla ustawiona na wprost koła rowniez ale po opuszczeniu auta na glebe i przejechaniu kilku metrow kierka ustawila sie o pare stopni w lewo i tak pozostala, na dodatek auto podczas gwaltownego ruszania ucieka na boki,

dodam ze auto ma progresywny kat nachylenia zawieszenia na przodzie i zastanawiam sie czy to niejest przyczyna uciekania auta na boki podczas jazdy po polskich drogach TZN KOLEINACH bo jak narazie to tak sobie tlumacze ta sytuacje...

pozdro

  
 
Sprawdż zbieżnośc
  
 
Tak jak Sławek - Sławas napisał > tuleje.

Kurcz, przy walniętej zbieżności auto pływa nie tylko przy przyśpieszaniu.
  
 
Cytat:
2006-03-04 21:11:17, WilK pisze:
Tak jak Sławek - Sławas napisał > tuleje. Kurcz, przy walniętej zbieżności auto pływa nie tylko przy przyśpieszaniu.

Mam też coś takiego (pływanie,myszkowanie),wymienione-tuleje kpl. tył,przód-wahacze,tuleje,końcówki drążków i stosunkowo niestare kolumny(pozdrawiam slawas1 ).Na dniach jadę na zbieżność i mam nadzieje,że zabieg ten pozwoli mi wreszcie szybciej i bezpieczniej jeździć,bo jeśli to nic nie da,to "trzeba będzie skończyć z patriotyzmem" i zmienić auto.
  
 
Mnie również czeka wymiana tulei na wachaczu , ta duża kosztuje 25zł a wymiana od 40 do 70. Problem jest z rozbieżnością opini mechaników co do końeczności ustawiania zbieżności po wymianie tulei.
  
 
Cytat:
2006-03-04 21:04:58, Kurcz pisze:
Sprawdż zbieżnośc




KURCZ czytaj dokladnie napisalem ze bylo na zbieznosci po wymianie tulei...

zastanawiam sie czy facet przy ustawianiu zbieznosci na laserku niewalnal sie z czyms, martwi mnie w tym momencie sprawa bo to jest stacja MPK poznań gdzie sprawdzane są NEOPLANY i inne auta

pozdro


  
 
Ja tylko prosilbym o odpowiedz czy poduszki silnika maja jakis wplyw na zucanie samochodu na boki podczas ruszania.
Zalozmy ze samochod byl rozbity z prawej strony bo jest inna lampa przednia(prawa) podczas wymiany kolumna prawa byla skrzywiona i zwrotnica miala bardzo duzy luz w miejscu laczenia z wachaczem(wymienilem na nowa) czego moge jeszcze szukac?