| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2006-02-13 11:30:42 sprawdź kody błędów komputera, zajrzyj pod maskę i srawdź, czy nie spadł ci jakiś kabelek, np. WN, możliwe też że coś nie tak z CTS lub lambdą |
malin2 Espace 2.0T Lancia ... Poznań - Koszalin | 2006-02-13 14:27:26 żle ci chodzi na pb czy na lpg |
Jacenty Klubowy Weteran Nubira III, KIA SEDO ... Suwałki | 2006-02-14 09:46:57 może przeskoczył pasek rozrządu ? |
Navi Klubowy Weteran Auto wybitnie zastęp ... Lublin / Shire | 2006-02-14 12:22:35 I ja się dorzucę. Sprawdź silnik krokowy. Jak jest zasyfiony, to potrafi zostac w pozycji otwartej na max (przy gwałtownym dodaniu gazu). I jak auto zimne może się przylewać. |
ekimm Espero Warszawa | 2006-02-14 14:00:26 a ja bym postawił na przewody niby nowe ale nie wiedomo jak poprzednio było ok a na nowych takie akcje, ja miałem coś podonbnego bo zmiane przewodów wróciło do normy |
pawellewinski Warszawa | 2006-03-03 18:26:02 sprawa sie wyjasniła, czujnik obrotów walniety. Obstawiajcie.... ile mnie skasują ?? ( w PLN ) |
pawellewinski Warszawa | 2006-03-08 07:59:39 W poprzednim poscie napisałem ze to czujnik obrotów..... zle !! Ten post to sprostowanie ( moze ktos kiedys znajdzie ten temat w archiwum )
Diagnoza postawiona została troszke za szybko. Po podczepieniu komputera i dokładnym badaniu w ASO okazało sie ze to czujnik podcisnienia. Naprawa razem z diagnozowaniem 90 zł |
esperak Espero 1,8 Kraków | 2006-03-08 08:40:17 Za dużo "gdybania". Baz odczytu kodów błędu nie ma co diagnozować. Kawałek spinacza lub innego kabelka i już wszystko (no może prawie) wiadomo. Człowiek też z różnych powodów kaszle. |