Pomóżcie proszę; wolne obroty szaleją, jest słaby, dużo pali

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich, jestem nowy na forum.

Mój samochód to escort 1.4i mono 1991 rok.

Mam następujący problem: Bardzo powoli schodzi z obrotów po przygazowaniu, niskie obroty są falujące, gaśnie czasami na luzie i chyba za dużo pali (11l/100km).
Chciałbym wyczyścić silniczek krokowy ale jest zanitowany i nie wiem jak sie do niego dobrać. Próbowałem juz resetować komputer, odłączałem przewód od linki prędkości i nie wiem co robić cholercia.

Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
  
 
Hello.
Wątek poruszany setki razy, poszukaj dobrze w archiwum forum...
A co do przyczyny, to moim zdaniem albo silniczek krokowy, sonda lambda albo czujnik położenia przepustnicy.
Pozdrawiam
  
 
Silnik krokowy.
Jest zanitowany, ale żeby go wyczyścić nie trzeba od razu w drobny mak rozbierać. W większości wypadków dobry efekt daje kąpiel w nafcie, albo w innym płynie który dobrze rozpuszcza osady zbierające się w silnikach.
Racja na forum temat był już nie raz wałkowany z najdrobniejszymi szczegółami.
Pozdrawiam.
  
 
zawór odpowietrzający skrzynkę korbową - 90pln
  
 
fajnie dzięki, bo nie wiedziałem właśnie jak sie do tego zabrać. Jutro spróbuję, mam nadzieję że sie uda.
  
 
tomader czy mozesz powiedziec gdzie znajduje sie ow zawor w MKVII 1.6 1997r. i jak ew. sprawdzic czy ewidentnie on jest winny problemom z obrotami (po dodaniu gazu i puszczeniu pedalu gazu przygasa a nieraz i gasnie)
  
 
A gdzie jest zawór odpowietrzający?