Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Makaveli Miłośnik FSO Opel Omega B 2.0 8v Warszawa | 2006-02-15 00:01:08 Bezwładność ![]() |
![]() adamdn Miłośnik FSO Polonez Atu Plus 1.4 ... Olsztyn / Gdansk | 2006-02-15 01:34:09
Ubytek 1cm na bagnecie to mniej wiecej 1l oleju w plecy. Ale to wogole dziwne zeby takie zachowanie auta mialo az tak duzy wplyw na poziom oleju ze az sie zapala kontrolka ![]() ![]() Pozdrawiam adamdn |
![]() tom_stm Miłośnik FSO Warszawa-Wesoła Stara Miłosna | 2006-02-15 10:27:29 A czy miska olejowa nie dostała przypadkiem. Takie zjawiska to może byc efekt złamanego smoka pompy olejowej. |
![]() Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2006-02-15 10:45:51 kontrolka zapala się przy hamowaniu, gdy olej spadnie poniżej minimum. Sprawdźcie bagnety, może wam źle wskazują |
![]() Koval_stm Miłośnik FSO Fiat 125p ; Fiat 126 ... Warszawa | 2006-02-15 14:16:10
Może w przypadku Ola tak było, natomiast w przypadku Toma jest inaczej. Smok w DOHC'u ma złamany/pęknięty i dzieją się takie siupy. Tom !! Mówiłem !! Nie szarżuj po lesie ![]() |
Mariuniu fso 1500 Nysa | 2006-02-15 19:44:39 Oleju przed wczoraj dolalem litr i myslalem ze sytuacja sie zmieni ale nic z tego, to samo no i miska olejowa nie jest w zaden sposob uszkodzona i wgnieciona. Moze to faktycznie wina bagnetu tylko jak sprawdzic czy jest dobry, nie mam do czego porownac? |
-SerU- Fiat 131 Wroclaw/Maidstone | 2006-02-15 20:54:53 Zlej olej do starej pustej bańki po oleju i zobacz ile go było w silniku ![]() ![]() |
![]() kalasznikow polonez plonsk | 2006-02-15 21:26:19 moj brat mial taki problem w maluchu,mowi,ze ten lotos to poprostu woda jak sie rozgrzeje.tez mam lotosa ale to tylko z braku kasy,wczesniej byl polsyntetyk mobila i wskazowka od cisnienia stala na 0,4 a na rozgrzanym lotosie przy 3000obr/min stoi gora na 0,25 no moze 0,3.lotos to badziewie zlane z patelni po frytkach |
Makaveli Miłośnik FSO Opel Omega B 2.0 8v Warszawa | 2006-02-15 21:29:28
Opieraj się na wskaźniku ciśnienia w Polonezie, a "będziesz zimą chodzić w klapkach" (metafora taka ![]() Ten wskaźnik to się nadaje do.... (koniec wypowiedzi). |
![]() kalasznikow polonez plonsk | 2006-02-15 22:01:16 u mnie raczej dziala spoko,jego wskazania sa jednak zalezne od jakosci oleju.zimny lotos przy 3500obr/min ledwo dotyka 0,4 a na mobilu bylo zupelnie inaczej |
Mariuniu fso 1500 Nysa | 2006-02-15 23:26:39 A możliwe ze to jest wina za mocno rozgrzanego oleju, przez co staje sie on bardziej "płynny" i bardziej podatny na działanie różnych sił?
Bo nie wiem czy do konca mam sprawne chłodzenie silnika, chłodnica u góry jest goraca a na dole calkiem zimna i dopiereo jak dlugo stoje na wlaczonym silniku dół sie ogrzewa i uruchamia sie wentylator?? Czy to tak ma być? ![]() Wogóle po wymianie silnika dzieja sie z moja fiacicą rózne dziwne zeczy ![]() |
Makaveli Miłośnik FSO Opel Omega B 2.0 8v Warszawa | 2006-02-15 23:30:51
Tak. |
Mariuniu fso 1500 Nysa | 2006-02-15 23:33:49 tak sie moze dziac z goracym olejem czy tak ma dzialac chlodnica (u gory goraca a na dole zimna) a moze uklad chlodzenia mam do d... i trzeba go naprawic???? |
Makaveli Miłośnik FSO Opel Omega B 2.0 8v Warszawa | 2006-02-15 23:36:53 Zobacz jak działa Układ chłodzenia |
Mariuniu fso 1500 Nysa | 2006-02-15 23:55:29 dobra w koncu uklad chlodzenia jest po to aby chlodzic plyn ale u mnie on na dole chlodnicy jest naprawde zimny i nie wykazuje oznak jakiegokolwiek nagrzewania sie, a góra chlodnicy jest bardzo goraca i otwarcie korka do chlodnicy powoduje wywalenie plynu na zewnatrz!! I moze zly uklad chlodzenia powoduje ze olej sie za bardzo nagrzewa i przy chamowaniu splywa w jedna czesc komory silnika przez co spada mi cisnienie? |
Makaveli Miłośnik FSO Opel Omega B 2.0 8v Warszawa | 2006-02-16 00:01:23 ojej... ale się uczepiłeś tego chłodzenia... Po czym wnosisz, że układ chłodzenia źle działa? Ile pokazuje wskaźnik temperatury? w okolicach 90st.C czy bliżej 130st.C?
|