Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() sheriffnt Loża Szyderców Łada 21072/Fiat Temp ... Gdynia | 2006-02-16 23:34:04 Witam
myslę że pierścienie są zajechane, ciśnienie znad tłoków przedostaje się do przestrzeni podtłokowej i wywala wraz z nadmiarem gazów olej do obudowy filtra. Da się z tym żyć ale jest to sygnał ze warto zajrzeć w niedalekiej przyszłości do silnika, o ile nie bedzie konieczny szlif, to przynajmniej wymiana pierścieni |
![]() dobry SYMPATYCZNY GOŚĆ ALFA ROMEO 156 SW 2, ... Łódź | 2006-02-17 01:55:14 Mniemam że chodzi o samare i poza blaszkami jeszcze dobrze byłoby wyczyścić doprowadzenia w pokrywie zaworów oraz gumowe węże które potocznie nazywamy odmą , w samarce są dwa od silnika do pokrywy i od pokrywy do filtra, jak to nie zda egzaminu to niestety pozostają pierścienie |
![]() rogacek ŁADZIARZ VW Ogórek/vw garbus/ ... wrocek | 2006-02-17 08:19:10 może tylko odma się zatkała |
![]() szymo_n SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada Samara okolice Łodzi | 2006-02-19 12:55:56 witam tak sobie myśle jakie znaczenie w pracy silnika ma odma, tzn odma doprowadzona do filtra pow.
czy nie byloby lepiej zamiast tych wszystkich weży blaszek itd. zalozyc zaraz na pierwszy wąż z komory korbowej jakis maly filterek po to zeby silnik miał "oddech" a całą resztę zaślepic?? no chyba ze ktos tak juz to robił to prosze o podzielenie sie spostrzezeniami i czy warto to robic czy tez nie. pozdro 600 |