MotoNews.pl
  

Paski rozrządu firmy gates - ostrzeżenie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak pewnie pamietacie rok temu przechodzilem przez impreze pod tytulem spotkanie zaworow z tlokami. ostatnio okazuje sie, ze nie tylko ja mialem problem zwiazny z wyrobami rzeczonej firmy. kilka dni temu zadzwonil do mnie kumpel z seria pytan co moze byc, bo mu auto nie chce odpalic. po kilku rozmowach okazalo sie, ze rozrzad sie wysypal. po zdjeciu oslony pasek byl goly i wesoly - brak zebow. dokladnie to, co u mnie. przedwczoraj to samo przytrafilo sie kolejnemu koledze w jego niedawno wyremontowanym silniku. ktos z Was uzywa paskow tej firmy? jak Wam sie sprawuja? w miare mozliwosci kontrolujcie ich stan nawet co 200km, bo np w moim przypadku koszt naprawy zamknal sie w kwocie 700 zlotych, a nie kazdy ma czas/wiedze/checi, zeby samemu babrac sie przy silniku.
  
 
Kiedys natknalem sie na forum na artykul posiwecony paskom gates. No i dowiedzialem sie ze istnieja szeroko rozwiniete podroby ktore sa sprzedawane jako gates. Wiec moze to jest przyczyna tego stanu rzeczy. Cos tam mowili ze idzie jakis numer na szerokosci paska i on musi sie zmieniac o 1 wtedy jest oryginal. Nie moge znalezc tego juz w goole a bylo nawet zdjecie
  
 
na forum Forda Escorta też coś pisali że kiedyś ta firma była dobra ale ostatnio się pogorszyła i nie polecają
  
 
Ja osobiscie polecam paski firmy ContiTech sam ich uzywam i wszyscy moi znajomi. Moj kuzyn mial kiedys pasek Gatesa w TDI i po 30tys. mu strzelil mozna powiedziec ze bez przyczyny bo rolka napinajaca byla w bardzo dobrym stanie... wiec cos moze w tym jest...
  
 
Cytat:
2006-02-20 18:00:04, smagi pisze:
Ja osobiscie polecam paski firmy ContiTech sam ich uzywam i wszyscy moi znajomi.



Przychylam sie do odpowiedzi. Warto zaplacic wiecej i miec porzadny pasek taki jak conti.
  
 
no ja mam chyba w polo Gatesa - i to mi polecil znajomy ktory wszystkim co robi silniki taki wlasnie zaklada.... hmmm mam sie bac ?
  
 
nie wiem Grzechu, na wszelki wypadek sprawdzaj go mozliwie jaknajczesciej..
  
 
Cytat:
2006-02-22 22:14:20, Piter20 pisze:
nie wiem Grzechu, na wszelki wypadek sprawdzaj go mozliwie jaknajczesciej..



Najgorsze jest to ze pasek potrafi wygladac pieknie a zaraz potem peknac Wiem cos o tym bo widzialem juz takie akcje
  
 
ale to nie to samo, co tracenie zabkow.. a takie awarie ostatnio spotykaja gatesy:/
  
 
poki co nie mam kontaktu z polo a ono wiekszosc czasu stoi w garazu.. niejezdzone... wiec spokoj - bede sie martwil jak wroce do pl
  
 
Dzisiaj znalazlem stare opakowanie po moim pasu no i kurde gates
  
 
Vers, ale Twoj silnik nie jest chyba kolizyjny?
  
 
Cytat:
2006-03-08 20:39:34, Piter20 pisze:
Vers, ale Twoj silnik nie jest chyba kolizyjny?



Tak? a dlaczego?