Chojnacki, Kałuża, Godula...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Mam pytanko-co mozecie powiedziec o tych 3 firmach (warsztatach)
Wiem ze Chojnacki robi dobrze ale drogo, Kaluza dobrze w miare cenowo chyba ale nie ma strony internetowej aby sobie poczytac (ja w kazdym razie nie znalazlem), no a o Goduli praktycznie nic nie wiem-chyba ma tanio z tego co widzialem ale jak z jakoscia
czy mozecie mniej wiecej naswietlic u kogo co warto zrobic a kogo sie wystrzegac?
Z gory wielkie dzieki
  
 
najpierw powiedz co chcesz z wozem robic, a potem ci powiedza ktory jak i co robi.
Godule to sobie odposc
  
 
Ostatnio byla dyskusja, ze Chojnacki ostatnio za leniwy jest
  
 
za leniwy i troche technologia wyprzedzila jego stan wiedzy
  
 
a nie ma nikogo innego poza nimi?no i swiatkiem ??

[ wiadomość edytowana przez: dominikk dnia 2006-02-20 14:54:07 ]
  
 
Co do Goduli to mu się już nie chce babrać w mechanice i ogranicza sie do chip-tuningów. W ubiegłym roku chciałem żeby mi zrobił wydech i dostroił gażnik to jego pracownicy bardzo mocno mnie zniechęcali aż w końcu wprost powiedzieli że ich to nie interesuje.
Zreszta nie ma się co dziwić - zawsze łatwiej wsadzic elektroniczny gadżecik niz grzebac w smarach a skasowac można tyle samo bądz lepiej
  
 
Po pierwsze tak jak mowi Kania, co chcesz robic? Po drugie rozgladnij sie bardziej za takimi nazwiskami jak Krawczak, Patan, Pogorzelski, Radecki albo napisz priva do Kani
  
 
Nio ja to chcialem glownie pogrzebac w silniku 1.1: zmienic tloki, poprawic glowice...kie typowe mechaniczne
Chce sie tylko zorientowac-przemyslec i moze cos zastosowac
  
 
wejdź na centomanie i pogadaj z kolegą Szarym albo z Mefisto. Oni się znają na rzeczy
  
 
Kolega bardzo chwalił Patana
  
 
Polecam LPM Leszka Patana.

O cieniasach wie wszystko a i cenowo tez nie jest tragicznie.
Potrafi dobrze doradzic lub cos odradzić jesli będzie czymś co moze sie nie sprawdzic a kosztowac trochę kasy.Naprawde sopoko koleś i niezły fachowiec w tym temacie.
  
 
Nio a ma ktos jakies namiary na Pana Patana
Chetnie sie z nim skontaktuje i pogadam
  
 
Cytat:
2006-02-28 19:54:43, rallyman pisze:
Nio a ma ktos jakies namiary na Pana Patana Chetnie sie z nim skontaktuje i pogadam


A spróbowałes wogóle wpisac w Googla "LPM Patan"?????????
  
 
NIE
  
 
LPM to Poznań więc trochę daleko będziesz miał
  
 
ja tam nie kce nic mowic, ale rozne zeczy slyszalem o LPM, kiedys bylem tam i pytalem sie jak by wygladala sprawa silnika zrobionego na miasto, tak bez przesady zeby mozna bylo dlugo i szczesliwie jezdzic, ale napedzajacego sie zdecydowanie lepiej, no wiec najpierw uslyszalem ze minimum 1200 zetonow,na uzywanym walku swiatkowym , nawet nie kcial powiedziec jakim, no i ogolnie wysmradzal ze to jest duzo roboty, bo wszystko trzeba rozebrac, pomierzyc, powymieniac itp itd, wiec wyszedlem i nie wrocilem tam wiecej...
  
 
Stachu a komu chce się w maluchach babrać z tunerów? wolą czips tuning i nowsze auta. Znam parę osób które w LPM robiły rajdówki i są bardzo zadowoleni
  
 
Nie no bez jaj, to za ile byście chcieli żeby gośc Wam silnik robił? 1200 to za dużo? Przeciez gośc musi zarobić, nie jest instytucją charytatywna.
Niestety mechanicy kosztuja. Głupi remont silnika od Łady (bez żadnych tuningów) u mechanika kosztuje ok. 1600-1800 zł i wcale nie uważam tego za przesadzoną cenę. Wiadomo że jak sam będziesz robił to zaoszczędzisz ale nie dziw się że ludzie chca tyle kasy.
Tuning GT silnika od Łady u Goduli zaczyna się od ok. 4000 zł

[ wiadomość edytowana przez: andrzej_krakow dnia 2006-03-01 21:14:09 ]
  
 
1200 za zrobienie mocnej a grupy to powiedzialbym że podejrzanie tanio. Chlopaki po pierwsze kosztują części po drugie robota po trzecie odpowiedzialność za zrobiona robotę po czwarte wiedza i doświadczenie po piąte jeszcze trzeba coś zarobić na tym, ja bym się może rozglądnąl za adresem Radecki MotorSport te silnik w miare chodzą chociaż gdzieś kiedyś o uszy mi się obiło że problem cały rajd objechać bez awarii no ale do jazdy na kajtki to mają pary co nie miara.
  
 
chłopaki moja propozycja,a może rada brzmi:

LPM to tylko przeróbki CC i SC,na których Leszek zjadł zęby.
N-ki A i H grupy,swapy 1.2 itd.Ale nigdy nie maluch,bo w LPMie kiedyś był koleś od maluchów,ale to stare dzieje i już go nie ma.Leszek nigdy sam nie robił maluchów.Tym bardziej teraz.
Aha i jeszcze budowa i przygotowanie do sportu samochodów typu TIGER...
a oto kontakt:

LPM AUTO SPORT Poznań ul.Warszawska 39/41
tel.0-605-539-707,e-mail: lpmservis@poczta.onet.pl
www.lpmautosport.prv.pl