| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2006-02-22 12:29:21 128 1100{zastava}- 12-52-52-12
128 1100 sport- ...? 128 1300 rally 128 coupe{3p chyba tez, wczesne wersje? potem inny walek?} - 24-68-64-28 128 1300 sedan i panorama -taki jak 1100 lub 10-54-54-10{rynek usa} silniki 1500 na rynek usa tez mialy ten 10-54..... walek poprawiajacy moc w przedziale 6000-7000rpm: 26-68-68-26 walek "na miasto": 30-70-70-30 walek dla lubiacych red line na obrotku
35-75-75-35 to sa dane niekompletne, ale takie posiadam w jednym z opracowan, poszukam tez w innych, napewno razem ustalimy jak to bylo w rzeczywistosci i uzupelni sie liczne braki,
niech jakas madra glowa te cyferki 26-68 itp pozamienia na stopnie ,na przyklad walek 278stopni= taki a taki itp [ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2006-02-22 12:30:11 ] [ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2006-02-22 12:31:11 ] |
tadzik128 F&F Sympatyk fiaty 128, lancie be ... kraków | 2006-02-22 15:20:18 w końcu sie zmobilizowałem i w żabojadzkiej instrukcji znalazłem także wzniosy krzywek. dla silnika 1100 55 koni wznios wynosił 9,1 mm, a dla 128 sporta 1100 i 1300 oraz rally wznios wynosił 9,75 mm.
128 sport 1100 miał czasy 12 52 52 12 |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2006-02-22 16:59:29 To cos sie Tadzik nie zgadza albo zabojadom dawali slabsze walki
128 sport 1100 mialo wg wspolnika pana Halczynskiego najostrzejszy walek, zupelnie inny niz 1100 55KM i odrobine inny niz 1300 sport. Moze 1300 sport byl jednak ten sam ale w kazdym razie walek od Coupe/3p byl dosyc mocnym walkiem drogowym i na pewno lepszym niz np. walek punto 75 ktory jest najmocniejszy w seryjnych FIRE. Ja mam wznios 10,6 mm i 304 stopnie... |
Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2006-02-22 17:21:36
edit: w tym momencie znalazlem jakies stare xero chyba z ksiazki "naprwa i eksploatacja fiata 128 sport" i oto co wyczytalem: 128coupe 1100: 12-52-52-12 1283p 1100: 20-40-60-4 128coupe 1300: 24-68-64-28 1283p 1300{zmiana walka st, sprezania i ksztaltu komory spalania, moc mniejsza o 2 konie w stos do 1300 coupe ale "czystsze" spaliny} 12-52-52-12 czyli taki jak coupe 1100, czyli zaprzeczenie tego co napisal yapko i co ja wczesniej potwierdzilem? i potwierdzenie tadzikowej "francowatej" instrukcji
[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2006-02-22 17:30:07 ] [ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2006-02-22 17:31:28 ] [ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2006-02-22 17:32:42 ] |
tadzik128 F&F Sympatyk fiaty 128, lancie be ... kraków | 2006-02-23 09:35:13 opierałem sie na francuskiej książce do 128 wynikało tam że wznios jest wiekszy w rally i coupe 1100 i 1300. wznios by sie moim zdaniem zgadza 1300 miało ostry wałek natomiast wychodziłoby że 1100 ma te same kąty co sedan. ale prawda jest taka że co instrukcja i co dane z neta to inne dane co do np obrotów momentu max. Wg francuskiej instrukcji: coupe 1100: 64 konie przy 6000 obr/min (to by sugerowało te same kąty wałka) i 8,4 kg*m przy 4400 (przesunięte wyzej przez zwiekszony wznios przy tych samych kątach?). 128 rally (ten sam wałek co 128 coupe 1300) 67 KM przy 6400, 9 kg*m przy 4000, 128 coupe 1300 75 km przy 6600, 9,4 kg*m przy 3600. tu jeszcze dane wałkow dla 3p (wg instrukcji francuskiej) 1100: 20-44-60-4, 1300: 12-52-52-12. Do yapko: sądze że wałek z 128 1100 moze być poszukiwany także ze względu na wiekszy wznios, ale zawsze sie spotykałem z opinia że najbardziekj poszukiwany jest wałek ze 128 coupe z silnikiem 1300. pozdro |
tadzik128 F&F Sympatyk fiaty 128, lancie be ... kraków | 2006-02-23 16:39:36 wzniosy znalazłem tylko dla 128 sedan i 128 sportów ale sądze ze 3p tez miał 9,75 wzniosu. |