Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() MisiekII (S) T E L E T U B I Ś Diesel Power Drift Machine Super Turbo Burnout | 2006-02-22 19:48:37 A teoretycznie jaki powinien być efekt? Stały napęd na 4 buty?
Pozdrawiam |
![]() Cromm TOYOTA MANIAK Toyota Corolla CE-11 ... malopolska | 2006-02-28 10:45:29 Ciagnik URSUS tez ma blokade tylnego dyfra ![]() ![]() Ale tak powaznie dlaczego przy skreconych kolach nie mozna wlaczyc ? Wyobraz sobie jak bys skrecal np. na asfalcie jak kazde kolo obracalo by sie z jednakowa praedkoscią ? Guma by to wytrzymala(niedlugo zreszta) ale cala reszta juz nie i szlag by trafilo wszystko co ma cos wspolnego z napedem Pelna blokade wlacza sie tylko w extremalnych sytuacjach ale jest to to co w kazdej terenowce powinno byc. Tak samo jak reduktor |
janusz35 escort MkVII sedan/o ... gorlice | 2006-02-28 16:39:54 ale to nie jest blokada mostu napędowego która blokuje ze sobą koło lewe i prawe (wtedy zgoda nie można skręcać) tylko centralnego mechanizmu różnicowego (międzymostowego?) i wydaje mi się że blokuje koła po przekątnej i chyba nie stale ale jeżeli jedno zaczyna ślizgać. |
![]() pin555 Lesniczy GT :-) Gliwice | 2006-02-28 22:13:48
No, wlasnie o to chodzi, ze centralnego. Przy jezdzie po luku przednie kola jada znacznie dluzsza droga niz tylne. Jak zblokujesz centralny dyfer, to uniemozliwiasz mu kompensowanie tych roznic i cale naprezenie idzie w naped (paskudnie pogarszajac jednoczesnie sterownosc auta). Nie wiem, jak jest w RAVce (sam o to tu kiedys pytalem, ale bez echa) ale mozliwe, ze ma trzy otwarte dyfry i tylko okazjonalna blokade. Troche to bez sensu miec otwarty srodkowy. Wiem ze sie tak czasem robi, ale cierpia na tym zdolnosci terenowe itp... |