MotoNews.pl
5 Wymiana termostatu... szybka odpowiedź mile widziana !! (136628/45)
  

Wymiana termostatu... szybka odpowiedź mile widziana !!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy będzie mi potrzebna taka uszczelka mniej więcej jak na zdjęciu przy wymianie termostatu ?? Bo byłem w serwisie Forda i gość pokazał mi rysunek poglądowy i w MKVII takiej nie było - dał mi tylko taką pod termostat ?? Rysunek
  
 
P.S. nie mam tej uszczelki po prawej !! płaskiej !!
  
 
Nie wiem jak jest w MKVII ale ta uszczelka przychodzi między obudowę termostatu a blo silnika i wydaje mi sie niezbędna. W serwisie wszystko kupuje się osobno, termostat i dwie uszczelki. To zdjęcie z mojego MKV i tam jest pewnie inaczej niż u Ciebie ale pod względem uszczelek zasada powinna być taka sama. Poczekaj niech się wypowie ktoś z MKVII 1,6 16V

Wymiana termostatu 1,6 16v



[ wiadomość edytowana przez: Podola dnia 2006-02-24 11:07:12 ]
  
 
w moim zetecu sa 2 uszczelki gumowe jedna na laczeniu obudowy termostatu z glowica a druga w srodku zakladana na sam termostat wiem bo kilka dni temu zmienialem termostat
  
 
Coś czuję że sie dowiem jak już odkręce obudowe.....a jeśli uszczelka okaże się potrzebna to się wku....e
  
 
Cytat:
2006-02-24 11:31:02, wisnia003 pisze:
Coś czuję że sie dowiem jak już odkręce obudowe.....a jeśli uszczelka okaże się potrzebna to się wku....e

U mnie w MK5 uszczelka mieści się wewnątrz obudowy i była wyżarta i skamieniała. Przy zakupie termostatu dostałem ją w komplecie + kilka uszczelek płaskich do różnych silników.
  
 
Cytat:
2006-02-24 11:31:02, wisnia003 pisze:
Coś czuję że sie dowiem jak już odkręce obudowe.....a jeśli uszczelka okaże się potrzebna to się wku....e


oj ona napewno nie kosztuje majatek, wiec kup ja odrazu a w razie czego zaoszczedzisz latania ponownie do sklepu
  
 
Uszczelka napewno będzie Ci potrzebna tylko kwestia jaka. W ASO powinni wiedzieć. Jak kupujesz zamiennik termostatu to uszczelki są w komplecie a jak oryginał to wszystko jest osobno. Podaj wszystkie dane auta i muszą Ci dobrać uszczelkę, to żadna filozofia!

Pozdro
  
 
masz cos takiego?



jak tak to zerknij na numerek 2
  
 
kupiles termostat ale nie ten co trzeba ten tez mozna ale nie zamyka obiegu malego wiec autko dluzej sie bedzie grzalo w innych jak otiwera duzy to przymyka maly
  
 
Ja jak wymieniałem w moim MK VII żadna uszczelka nie była potrzebna.
  
 
u mnie (MK7) byla potrzebna tylko uszczelka ktora masz po lewej stronie zdjecia, prawej nie bylo w zestawie i nie byla potrzebna

pozdro
  
 
Potrzebna Ci będzie tylko uszczelka ta okrągła. (Jeszcze zależy jakiego producenta termostat się kupi bo część termostatów ma ją od razu założoną).

Ta druga uszczelka jest pomiędzy obudowę termostatu a blok silnika. Do wymiany termostatu nie potzrebujesz tego rozkręcać.

[ wiadomość edytowana przez: Shaq27 dnia 2006-02-24 14:10:55 ]
  
 
Cytat:
2006-02-24 14:09:30, Shaq27 pisze:
Potrzebna Ci będzie tylko uszczelka ta okrągła. (Jeszcze zależy jakiego producenta termostat się kupi bo część termostatów ma ją od razu założoną). Ta druga uszczelka jest pomiędzy obudowę termostatu a blok silnika. Do wymiany termostatu nie potzrebujesz tego rozkręcać. [ wiadomość edytowana przez: Shaq27 dnia 2006-02-24 14:10:55 ]



racja a nawet gdybyś chciał to rozkręcić i brakuje Ci takiej uszczelki to jest coś takiego jeszcze jak silicon Moim zdaniem tez jest wporzo
  
 
Wymeiniłem :
potrzebna była tylko uszczelka ta z lewej - żadna płaska...wszystko poszło gładko i mój termostacik na 92 stopnie grzeje mi teraz autko bombowo
no i wskazówka przekroczyła magiczne N już po 1 km jazdy
pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi