MotoNews.pl

Tuba w Seicento... i co dalej ? :)

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Mam do Was pytanko... dostałem od brata tube Tonsila SAS 150. W aucie zamontowane są dodatkowo tylko standradowe glosniki z przodu (10cm) dlatego chciałem sie Was doradzić co do tego dokupić żeby grało w miare przyzwoicie. Wiem, że panele w drzwiach to pewnie najlepszy pomysł ale z różnych przyczyn narazie taka opcja odpada. Warto zainwestować w glosniki 10 cm, np takie: Power Base ? Czy moze cos takiego : SINUSLIVE
A może nie ma sensu ruszać tych 10 tylko zainwestować w coś na tyl ?
Bede wdzięczny za rade. Mój budżet to ok 500 zł, a radyjkko mam takie Pioneer DEH-4700MPB
I jeszcze jedno - jestem zwolennikiem muzyki klubowej w razie czego...

[ wiadomość edytowana przez: eMGiek dnia 2006-02-24 12:05:37 ]

Lepszy byłby ten sinus poniewaz to jest system odseparowany Przy poprawnym montarzu i dobrym wygłuszeniu miejsc montarzowych dandza naprawde niezłego kopa a tweeterki dac na słupki boczne i bedzie bajka! Ale przedtem trzeba sie naprawde nameczyc z wygłuszeniem i zbudowaniem komory dla tych głosniczkow... niestety seryjne miejsca w SC, CC, to tragedia pod wzgeldem akustycznym. Ten systemik sinuska jest wspaniały np do kickpaneli

[ wiadomość edytowana przez: Vyzn-R dnia 2006-02-24 12:44:35 ]

Dzieki za odp ale dalej niewiem czy warto ruszac ten przód
Czy po wymianie tych standradowych bedzie słyszalna jakaś różnica czy szkoda pieniędzy... ? Standardowo są chyba tonsile...
Ewentualnie czy warto by było zainwestować w głośniki 20 cm na tył np: JBL + wzmacniacz ?