MotoNews.pl
2 | 125p | wskaźnik poziomu paliwa... pokazuje na full (136846/0)
  

| 125p | wskaźnik poziomu paliwa... pokazuje na full

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
problem polega na tym, ze strzalka zawsze 'leci' do konca do prawej czyli pokazuje ze jest pelno,
kontrolka 'rezerwy' jednak dziala i zapala sie dobrze
bak wymieniany byl kilka miesiecy temu, w starych zegarach wskaznik byl zepsuty, zalozylem nowe okragle i wlasnie tak jest jak teraz.
otwieralem dzisiaj dojscie do baku od srodka bagaznika i jeden czarny kabelek z metalowym koleczkiem na koncu nie byl nigdzie podlaczony.
jak myslicie co jest zle podlaczone? pomyslalem ze moze kabelki trzeba by bylo odwrotnie polaczyc, ale nie wiem ktory jest do czego ani na kostce przy zegarach ani na baku... domyslam sie tylko ze ten czarny jest na mase..

pozmocie
  
 
czarny to masa
  
 
a moze to jakis czarodziejski bak i sam sie napełnia?
sprzedaj mi go
  
 
szczęściarz
  
 
Twój problem jest barzo prosty(sprzeczność ale tak jest)
Chodzi o to, że wskaznik paliwa z oływakiem muszą mieć takie same numer (na wskazniku od czoła i na pływaku od góry są widoczne).jeżeli wymieniłes zegary włóż ze starych wskaznik poziomu paliwa do tych okrągłych i wszystko bedzie ok.
  
 
czemu sobie jaja robicie ?
  
 
Mam podobny problem i prosiłbym o pomoc - może ktoś miał podobna sytuacje.
Wskażnik poziomu paliwa po dłuższej przerwie (około 3-4 godzinach) działa OK, po przejechaniu ok. 5 km nagle wskazówka idzie na maxa. rezerwa natomiast pokazuje dobrze. Po zgaszeniu auta i zostawieniu np. na noc sytuacja się powtarza. Znowu na początku OK, po kilku minutach znowu max.
Pytam bo nie wiem gdzie może byc usterka. Jeśli wariuje czujnik w baku to nie ma problemu, kupie nowy i po krzyku. Gorzej jak to wskażnik na tablicy - bo to akurat w przypadku Łady (model 2101) rzecz absolutnie nieosiągalna i musiałbym kombinowac coś z innym.
Nie patrzyłem do czujnika bo nie chce mi się pod blokiem dłubac na mrozie a w jeżdzie to nie przeszkadza, tyle że irytuje jak nie wiem ile mam wachy w baku. Za tydzień będę w domu u rodziców to sobie wyjme czujnik i obejrze ale już mnie to ciekawi.
  
 
U mnie bylo tak samo z temperatura skakala od maks do min. Sprawdzcie czy te sr€bki ktore łacza wskazniki ze sciezkami sa dokrecone a po drugie sprawdzcie czy sciezki od dołu zegarów nie sa przeciete (czesto lubia sie przeciac o wystajaca blache przy wkładaniu ich) Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2006-02-27 13:33:32, kgorka pisze:
U mnie bylo tak samo z temperatura skakala od maks do min. Sprawdzcie czy te sr€bki ktore łacza wskazniki ze sciezkami sa dokrecone a po drugie sprawdzcie czy sciezki od dołu zegarów nie sa przeciete (czesto lubia sie przeciac o wystajaca blache przy wkładaniu ich) Pozdrawiam


Nic nie zostało przecięte bo zegary jeszcze nigdy nie były wyciągane
  
 
pe-es-zet jak napisał krych masz czujnik starego typu do nowych zegarów musisz jedno wymienić (albo czujnik albo zegar )


andrzej_krakow sprawdź napiecie ładowania.
  
 
nie wiem czy trza zmieniac czujnik!! wiem ze ktos gdzies kiedys pisal ze jak sie zamieni zegary to moze pokazywac na odwrót czyli pelny bak wskazowka na zero i na odwrot. A kolegom wszystko wraca do normy po jakims czasie czyli cos nie tak z zegarami jest. Trza od nich zaczac wg mnie ale to moja mysl. POZDRAWIAM
  
 
Albo jak przewód z czujnika zwiera do masy, też pokaże full (albo pusty, zaleznie jaki wskaźnik )
  
 
Ja miałem ten sam problem i Krych ma racje. Czujnik z zegarem nie zgrywają się numerami.
  
 
Cytat:
2006-02-27 19:49:08, kgorka pisze:
nie wiem czy trza zmieniac czujnik!! wiem ze ktos gdzies kiedys pisal ze jak sie zamieni zegary to moze pokazywac na odwrót czyli pelny bak wskazowka na zero i na odwrot. A kolegom wszystko wraca do normy po jakims czasie czyli cos nie tak z zegarami jest. Trza od nich zaczac wg mnie ale to moja mysl. POZDRAWIAM



co do licznika to się absolutnie nie zgadzam.