Ile pójdą wasze samochody?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie, szczególnie do tych ludzi którzy modyfikowali swoje auta, jaką macie Vmax i przyspieszenie... przeczytałem w poście z alufelgami wypowiedż MaćkaGT że espero poszło 210 km/h!!! z tego wynika że musiał się naprawde postarać z tymi modyfikacjami gdyż jeśli dobrze pamiętam fabryczny 1.8 chyba ma 180 km/h.... i ile koni mają wasze rumaki?
 
 
Mój Esperak 1.8 zanim co kolwiek w nim zmieniłem i gdy była na maxa seryjny, poleciał równiutko 200km\h z czterema osobami na pokładzie....
Po dokonaniu całkowitej modyfikacji wydechu i przestawieniu zapłonu do tej pory nie miałem okazji go przetestować...
  
 
Cytat:
2003-04-09 16:29:52, ŁUKASZ_GAJER pisze:
Mój Esperak 1.8 zanim co kolwiek w nim zmieniłem i gdy była na maxa seryjny, poleciał równiutko 200km\h z czterema osobami na pokładzie....
Po dokonaniu całkowitej modyfikacji wydechu i przestawieniu zapłonu do tej pory nie miałem okazji go przetestować...



A obroty jakie ?
Około 6 tyś. ?

To dzieki gazowi, brak odcięcia
  
 
Witam,

Moj 2.0 na prsotej jedzie 185-190, a na a4 rozbojalem go z gorki na 210 ale bylo hardcorowo ))

Pozdr
Jadzwin
  
 
Moj pojdzie za 16.000zl mam juz jedna propozycie
  
 
ostatnio na Obwodnicy Lublinca rozbujałem go do 195km/h i predkosc jeszcze delikatnie rosła niestety droga się kończyła. w związku z czym trzeba było odpuścić.
  
 
Ciekawe do ilu poszedłby 1.5? Ja swojego (a raczej ojca ) espero jeszcze nie pogoniłem na maksimum. Widocznie mam za słabe nerwy
  
 
ok 220 licznikowych.....ok - dlatego że budzik mam wyskalowany do 200km/h....a wskazówka wyszła na oko 20km/h po za obrys

mam wtedy ok 6,600-6,800 obr/min

Prędkość sprawdzana wielokrotnie ...nawet w drodze na pierwszy zlot rudniki (3 osoby na pokładzie) .......



...do 190 trzymał się za mną Krzysiek .......potem dogoniłem ta złotą Astre Cupe z podwójnym wydechem


aha budzik zaniża pewnie z 10% - autko na hamowni osiągnęło 209km/h
  
 
... mój 1,5 poszedł 180 km/h a jest całkowicie seryjny....
 
 
a mój to co ?
  
 
eee tam, ty masz zagranicznego... i jak widać, o wiele lepszego
 
 
Czy naprawdę uważacie, że ma to jakieś znaczenie!!!!
  
 
Mój espero "poszedł" 160 km/h
  
 
el0!!!

wlasnie nie ma znaczenia...

ale pogawedzic mozna...
ja na IV biegu mam 160km/h... i wiecej nie jechalem... bo znam swoje nerwy i hamulce!!!
  
 
Więcej jak 160 w naszym kraju też bym się bał, ale w Austrii (ograniczenie na autostradzie do 130 bodajże) jechałem Meganem 180 - bo wszyscy tak jechali.
  
 
Mój poszedł 160 i poszedł by więcej ale nie było więcej miejsca no i nerwów mojej żonki .
Służbowym (2,0) jechałem na A4 190
  
 
No wiesz -Piotr-, sadze ze ma to nzaczenie, gdyż espero Tomka (zagraniczny, seryjny) jest porównywalny z Esperem Maćka GT (polski i na maxa tuningowany), więc coś w tym musi być
 
 
Tomka seryjnosc skonczyla sie po:
zmianie konta zaplonu, wyrzuceniu katalizatora, zamianie tlumika koncowego na ten co teraz jest .
Z tego co pamietam to chyba ma strumienice zamias katalizatora...

Tak wiec co do serii - tylko silnik ma seryjny a nie tylko on wplywa na moc
  
 
skrzynie biegów mam na bank inną - mam krótką 3 - dlatego to espero tak ładnie radzi sobie w wyścigach....i długie ostatnie przełożenia... na 4 biegu na hamowni moje espero miało 209km/h ....espero KeyJey-a (2.0) miało 210......
czyli prawie identiko...
  
 
etam z tym zapłonem samo się przesunęło jak uszczelniałem aparat
a zamiast katalizatora mam zwykły tłumik przelotowy - dokladnie ten na którym jeździł maciekGT przed założeniem strumienicy.



PS U MNIE WŁAŚNIE WYSZŁO SŁONECZKOOOOO!!!! WIOSNA WRACAAAAAA!!!!!