Jakie ciśnienie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
zauważyłem że u mnie ciśnienie na wolnych obrotach utrzymuje się w granicach 1.2 1.3bara podczas przyspieszania spada do ok 0,5 0,6 bara, ale na wysokich obrotach bez przyspieszania utrzymuje się 1,2 1,3 bara czy tak powinno być???

auto to omega 2.5l v6 z dreamem XXI N reduktor MP do jakiej mocy silnika jest taki reduktor??? czy nie lepiej gdyby był HP???

czy takie ciśnienie może być powodem do ubiegania się o wymiane tego reduktora na HP???
  
 
U mnie spada max o 0,2b. Jeśli samochód dobrze jeździ, spalanie w normie to chyba nie ma co robić zamieszania.
  
 
dzięki bo gdzieś w postach przeczytałem że mają po 2 bary spada do 1b i już myślałem że mam za słaby reduktor. ale i tak coś jest nie tak 2s dłużej do 100km/h
  
 
Też mam taką różnicę i walcze już rok z ustawieniami itd. z marnym efektem. Wymieniłem reduktor bez skutku.
2 bary to dużo za dużo zresztą zależy co to za ciśnienie i gdzie.
W mojej instalce zalecana wartość to 1bar.

[ wiadomość edytowana przez: orfeusz dnia 2006-03-02 14:46:05 ]
  
 
a jak zmierzyc to cisnienie? bo sam jestem ciekaw ile u mnie jest
  
 
ja wielkość ciśnienia zczytuje z softu.

ciekaw jestem czy to ciśnienie ma mieć aż takie wachania, bo przecież tym ciśnieniem steruje podciśnienie zasysanego powietrza przez silnik, i to ciśnienie powinno być (chyba) utrzymywane zawsze na stałym poziomie.

co prawda podczas delikatnego wciskania gazu utrzymuje się na stałym poziomie ale już podczas wykożystywania pełnej mocy silnika ciśnienie to spada u mnie do 0,6, kiedyś też spadało do 0,2 i podkręciłem śróbkę tą co przez nią wpada podciśnienie bo przy tak niskim sam przełączał na benzyne i był wiele słabszy.

Tak się zastanawiam czy długość wężyków podciśnienia gra role, u mnie od kolektora ssącego poprzez trójnik aż do reduktora jest ok 80cm może to za dużo??
  
 
U mnie jest podobnie a nie mam takich wahań ciśnienia. Takie spadki napeno nie są normalne, może reduktor jest brudny trzeba by może spuścić olej.