Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2006-03-02 21:44:55 Zainstaluj i przetestuj... Nikt głowy Ci nie urwie. Przynajmiej czegoś się nauczysz, a chłopaki z forum Ciebie nie zgnoja za głupie i dla nich oczywiste pytanie;/ |
![]() KrauzeR (S) Furious Moderator 126p Kraków | 2006-03-03 00:13:56 jak nie ma elektrozaworu to odrazu staje sie lepszym ![]() a tak jak wojtas pisze zobacz w ksiazce jakie ma dysze i rurke emulsyjna i porownaj |
![]() darrrrek Oświęcim | 2006-03-03 20:31:49 Dzieki wielkie za pomoc ![]() |
![]() Smutny_Gizd F&F Sympatyk drutwagen Allenstein, Ostpr. | 2006-03-07 14:27:18
Da się, tylko po co. Wystarczy wydłubać ołowianą plombę z otworu technologicznego mniej więcej w połowie wysokości gardzieli i wywiercić ![]() Ów otworek nosi nazwę "otworka stabilizacyjnego". Jeździłem na gaźniku 28 IMB 1 założonym w 650-tce i sprawował się prawie bardzo ładnie - miał jedynie problem przy odpuszczeniu i zaraz potem wciśnięciu gazu: moment "przytkania", spowodowany prawdopodobnie brakiem wspomnainego otworka. Poza tą przypadłością działał pięknie - auto odpychało sie bardzo ładnie i mało paliło. ![]() |