Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() ArturLegnica BMW 525i E-34 Legnica | 2006-03-04 16:31:51 a masz duzo paliwa czy rezerwe? moze byc zabity filtr palliwa. Jak masz malo paliwa to pompa niekiedy ma trudnosci z zaciagnieciem paliwa z baku. |
hsurim BMW Member Octavia 1,9 TDI SLX Warszawa | 2006-03-04 17:05:36 Ja bym jeszcze "postawił" na krokowy. ![]() |
bmk316compact suwałki | 2006-03-05 16:07:29
dzieki za info poszukam i zobacze moze coś da sie zrobić pozdro dla wszystkich [ wiadomość edytowana przez: mibhell dnia 2006-03-05 16:58:47 ] |
![]() Jarek1234 BMW Friend BMW 520 szczecin | 2006-03-07 21:21:58 U mnie było odwrotnie, tzn po odpaleniu odrazu wchodzil na 2000 obrotow, odlaczylem wtyczke od silniczka krokowego i teraz obroty slicznie trzyma na 800. Wyjmi silniczek krokowy i zalej go na noc w jakims pojemniku nafta, powinno pomoc. |
Milas (S) BMW Master (Moderator) E30,M40;;E34,M50 Będzin | 2006-03-08 08:30:23 Obejżyj przepływkę może rzeczywiście się blokuje.
Jeśli chodzi o opisany wyłącznik to nie jest on na przepływce tylko na przepustnicy (przynajmniej w M40), możesz go sprawdzić omomierzem, ale raczej to bym wykluczył bo problem by się też objawiał podczas jazdy. Na początek zresetuj kompa..............? |
![]() furi_dp BMW Friend BMW 530D Warszawa | 2006-03-08 08:52:47
moim zdaniem przyczyna jest dokładnie taka jak opisał to Marek_bmwe30. niestety jest dosyć droga część - mój wujek miał to w citroenie saxo. do saxofona taki czujnik kosztuje ok 700 pln... z tym można żyć i od tego nic się nie zepsuje, ale wiem jak to jest denerwujące... |
Marek_bmwe30 Łódź | 2006-03-08 16:32:42 hmm, nie wiem czy to na temat ale mechanik mi mówił że do mojego silnika (m20b20) też coś pod tysiaka..
musisz podjechać do dobrego i sprawdzonego mechanika żeby ci potwierdził te porady, bo nie da się korespondencyjnie zrobić remontu z wymianą płynów i filtrów ![]() zresztą warto tego sie pozbyć, bo chyba nieprzyjemnie tak jeździć no i falujące obroty kiedyś przy odsprzedarzy... pozdr |
bmk316compact suwałki | 2006-03-08 21:33:12 Dziekuje wszystkim za cenne porady jutro umówiłem sie z mechanikiem na 9 jak bede dokładnie wiedział co co jest to napisze i jescze raz dzięki wielkie
Pozdro dla wszystkich bmw maniaków ![]() |
![]() Jarek1234 BMW Friend BMW 520 szczecin | 2006-03-09 18:21:28 U mnie jak pisalem wczesniej po odpaleniu wchodzil na obroty ok 2000, wymylem silniczek krokowy w nafcie, wymoczylem go przez noc i teraz gasnie tzn ma obroty 500 i nizej na luzie, czasami spoadna tak nisko ze zgasnie. Chwilowo podkrecilem srubke na przepustnicy aby trzyml wyzsze obroty ale podejrzewam padniety silniczek krokowy, wlacza sie, kreci ale chyba cos z nim jest nie tak. Mam jeszcze jedno podejrzenie, które sie jutro wyjasni a mianowicie mam pekniete zlacze elastyczne na wydechu (jest jeszcze orginalna harmonijka) ale jutro jade do spawacze, ktory wspawa mi nowe zlacze elastyczne i moze sie cos poprawi. Zlacze jest przed sada lambda, a wiec przed sada lapie lewe powietrze, sonda wysyla bledne dane do kompa i przez to moze wariowac. |
Marek_bmwe30 Łódź | 2006-03-09 18:39:34 Jarek1234, u mnie pomogła regulacja przepustnicy i przepływomierza. Teraz trzyma równiutko obroty, bez najmniejszego nawet falowania, a dodam ze mam peknietą harmonijke gumową w ukł. dolotowym i też łapie lewe powietrze (m20). A co do odpalania to max 1300-1500 jak jest mróz, ale za moment schodzi na 900, potem na 650-700. Czyli kolejna rzecz w tym autku która jest taka jak powinna być ![]() Ale u ciebie może być to co napisałeś |
![]() Jarek1234 BMW Friend BMW 520 szczecin | 2006-03-09 19:10:42
Miałem na mysli stalowa harmonijke, tzw. złącze elastyczne zaraz za kolektorem wylotowym, zaraz przed sada lambda |
![]() Jarek1234 BMW Friend BMW 520 szczecin | 2006-03-09 19:13:04
Co masz na mysli piszac regulacja przepływomierza? Jak można wyregulowac przepływomierz? Bo regulacja przepustnicy to chodzi Ci chyba o regulacje włącznika przepustnicy, takie małe ustrojstwo pod przepustnica z wachadełkiem w środku? |
![]() Jarek1234 BMW Friend BMW 520 szczecin | 2006-03-10 11:59:00 Wymieniłem złącze elastyczne na wydechu i dupa, obroty nadal wariuja. Stawiam teraz na silniczek krokowy lub wlacznik przepustnicy, chociaż wlacznik tak jak go dokladnie posluchac to "pstryka" wlancza sie. Silniczek krokowy tez sie wlacza po przepreceniu stacyjki i slychac ze chodzi ![]() |
bmk316compact suwałki | 2006-03-10 12:47:50
witajcie byłem u mechanika a on podłączył komputer do auta i wybiło mi bład sondy lambda .Sonda została wymieniona i jak nowe auto obroty ma idealne nie spadają ani nie ida do góry. Co sie dowiedziałem ze tą sonde trzeba wymieniac co100 tyś bo inaczej silnik dostaje bledny odczyt i głupieje. Radze jechac do dobrego mechanika i sprawdzic tą sondę bo ona moze być przyczyna złych obrotów. Koszt sondy to około 400zł+wymiana.U mnie pomogło. Sonda sie wypala i to daje taki efekt. Jarek1234 jak nie miałes wymienianej sondy to ją sprawdz moja rada ale nie na 100% POZDRAWIAM wszystkich i dzieki ![]() |
matinix BMW 316i Świecie | 2007-03-06 00:02:11 Witam!
Mam 316, m40, 92 r i podobny problem z tym że w moim przypadku problem pojawia sie gdy silnik jest ciepły i wskazowka od temp stoi idealnie na wprost..... Wówczas po odpaleniu niby wszystko ok i po kilku sek strasznie go przydusza, traci obroty i nierowno chodzi...... Gdy jest zimny albo lekko rozgrzany albo odpalam od razu po zgaszeniu jest ok.... Rozwiązaniem jest ostre przygazowanie z tym ze ciezko sie przebic, jak juz rusze i zaczyna przygasac to po dodaniu gazu dostaje strasznych kangurów..... W sumie jeszcze mi nie zgasl ale troche to denerwujace.... Co to może być? sonda lambda? silnik krokowy? Wczesniej miałem w sumie nawet podobne problemy ale inne objawy i byl walniety czujnik temp silnika, po wymianie wszystko bylo git, a teraz znowu cos sie sypie...... |