MotoNews.pl
  

Jak przeciągnąć kabel do drzwi?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak przeciągnąć kabel do drzwi?

Mam zgryza, mianowicie w jaki sposób dostać się do tej przelotki, w której przeciągnięte są kable do drzwi. Odkręciłem dzisiaj skrzynkę bezpieczników i siedzę, i patrzę i dumam i nie wydumałem. Wychodzi na to, że musiałbym pół autka rozkręcić.

A chcę tylko jeden dodatkowy kabel do drzwi puścić!

Nie, nie chcę! Muszę!
  
 
Ale masz samą przelotkę, czy złączkę? Tzn. wtyk i gniazdo?
  
 
Sorry, nie sprecyzowałem - mam złączkę, przynajmniej tak to wygląda po zdjęciu gumowej osłonki (kabelki są puszczone w ponumerowane otwory).
  
 
To jeszcze poproszę o dalsze sprecyzowanie - na słupku masz taką zakręcaną wtyczkę, czy nie?
  
 


Wilku to jest MK7 więc na 100% jest "szybkozłączka"

po stronie kierwocy nie mam problemu z dosatniem się. Zdejmujesz ten platsik pomiędzy drzwiami a nadkolem. odchylasz wygłuszenie, wsadzasz łapę i przekręcając ją wpychasz ją do wewnątrz samochodu.

Po stronie pasażera jest gorzej, bo w tym miejscu mieści się komputer, który trzeba odczepić (NIE ODŁĄCZAJ WTYCZKI) wystarczu [położyć go na podłodze. Póżniej jest tam taki biały plastik (stelaż trzymający komputer) i jest on przykręcony plastikowymi śrubkami 10. Na dole dwie śruby, w górnej częsci 1. Po odkręceniu odchylasz wygłuszenie, wsadzasz łapę i przekręcając ją wpychasz ją do wewnątrz samochodu.

Powodzenia


[ wiadomość edytowana przez: DarasBB dnia 2006-03-04 20:31:47 ]
  
 
Wygląda na zakrecaną.. taki karbowany plastik.

DarasBB czy w moim dieslu też będzie komputer? Nie widzę dla niego większego zastosowania

W każdym razie dzięki, wiem już co i jak.
  
 
Cytat:
2006-03-04 20:39:00, kubik pisze:
Wygląda na zakrecaną.. taki karbowany plastik. DarasBB czy w moim dieslu też będzie komputer? Nie widzę dla niego większego zastosowania W każdym razie dzięki, wiem już co i jak.



jak może nie być komputera???? Coś musi chyba sterować wtryskami i tym syćkim. A moze ja po prostu gópi jezedm ?

Powodzenia i pamiętaj ręką z zewnątrz przekręcasz i dociskasz, a drugą od wewnątrz ciągniesz
  
 
Takie cuś od strony drzwi:




  
 
co do złączki ..
wiec najpierw trzeba odkręcić ( obrotowym ruchem rozłaczyć) ten element nad granicznikiem dzrwi
. potem rozebrac kazdą ze stron ( jedna ze słupka , drugą z drzwi)
obie spotykają sie w słupku)
ja osobiście dokupywałem na szrocie komplet tzn to co w słupku siedzi , jak i to co z drzwi idzie ( jak robiłem lusterka podgrzewane)
jka masz ów piny i gniazdka to tzreba zdemontowac to na częsci ( wystarczy umiejętnie wyjąć czerwone elementy ( oczywiście po wykonaniu uprzednich czynności)i potem da sie (jak kupisz ze szrotu poproś o jaknajdłuzsze przewody) powkladać z kabelkami
i wscisnąć czerwoną ( srodkową cześć) i gotowe
owej sztuki nauczyłem sie jak po kolizji naprawiać pomagałem mechaniorowi , nie wyrabiał sie chłopinaa mi sie spieszylło= poproś a może dostane powera coby zdjęć narobić

oj widze ze w trakcie pisania odpowiedzi pojawily sie fotki ...

[ wiadomość edytowana przez: le-mar dnia 2006-03-04 20:57:06 ]
  
 
Cytat:
2006-03-04 20:45:54, DarasBB pisze:
jak może nie być komputera???? Coś musi chyba sterować wtryskami i tym syćkim. A moze ja po prostu gópi jezedm ?



Nie wiem, pierwszy raz mam diesla Ale wydawało mi się, że wtryski są sterowane mechanicznie z pompy.. Może ktoś inny potwierdzi lub zaprzeczy?

Dzięki za fotki, wydaje się, że dokładnie takie cuś mam.
  
 
TDi ma komputerek

A co do złączki - 5 szpikulców (ja zrobiłem je z nitów zrywnych), żeby wyjąć środkową blokadkę i możesz dodawać, zamieniać, wyczepiać piny we wtyczce. Mam takie nowe jak coś.
  
 
wilk 'u starczy jeden ale cza w kolo objechać je po koleii i wypychać
  
 
podepnę się Wilku, mówisz, że masz piny, a jak jest z blaszkami na drugim "końcu" tzn piny w cos musza wchodzić prawda?
te blaszki tez masz?
Interesuje mnie usbrojenie tego złącza we wszystkie piny po obu stronach masz na tyle ?:>
jak tak to kliknij mi na priv za wiele komplet
  
 
Jak poszperacie poradach, to znadziecie fotoinstrukcję rozbierania złączek, a potem w moich postach (coś a'la "jak Kiełek kable montował" w dziale Car-Audio) kilka fotek jak wyglądaja piny i na co trzeba zwrócić uwagę.
Ja tą sprawę przerabiałem dwa razy - raz przy robieniu elektryki szyb i lusterek i potem w audio.
  
 
switna relacja Kielek
Ja chce odrazu założyć wszystkie piny bo będę ich sporo potrzebował
nawet myślałem o założeniu drugiego złącza.
elektryka lusterek, podgrzewanie, głośniki, kierunki w lusterkach i pare innych bajerów
  
 
Cytat:
2006-03-05 12:22:37, polityk pisze:
podepnę się Wilku, mówisz, że masz piny, a jak jest z blaszkami na drugim "końcu" tzn piny w cos musza wchodzić prawda? te blaszki tez masz? Interesuje mnie usbrojenie tego złącza we wszystkie piny po obu stronach masz na tyle ?:> jak tak to kliknij mi na priv za wiele komplet



Jak przyjedziesz na Walne to dostaniesz komplet.
  
 
niestety na walne nie mam jak przyjechać
Poszło pw
  
 
  
 
  
 
Panowie, ni w cholerę nie potrafię dostać się do tej złączki od środka auta:



Ściągnąłem plastik w miejscu oznaczonym strzałką, ale tam dalej jest milion rzeczy i nijak nie mogę się dopchać. Czy mi w fabryce domontowali może jakiś extra stuff, no nie wiem, radar na ruskie czołgi czy coś, czy też źle się do tego zabieram