| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Adam4302 Klubowy Weteran ![]() Dacia Logan Katowice Wsch. Wąsk. | 2006-03-08 13:09:10 Dość!!
Zacznij wreszcie korzystać z wyszukiwarki, to raz!! Dwa, pierdolenie w podniebienie. Zmień gazownika, bo ten sie widać do niczego nie nadaje. Trzy, ciekawe jak chcesz teraz przechodzić przeglądy techniczne skoro jak mówisz wywalili Ci kompa z instalacji LPG. |
kisztan Klubowy Weteran Ford Focus i jeszcze ... Łańcut | 2006-03-08 13:25:47 Przedewszystkim zmień gazowników!!!
hasła, że slabe napięcie można sobie między bajki schować. Poza tym, silnik nie ma prawa gasnąć na wysprzęglaniu. Ostatnio nawet sprawdzałem podczea zjazdu z górki (1km) po wyluzowaniu sprzyni obroty spadają do 1200 a po zupełnym zatrzymaniu schodzą na 800. Śruba, to nie to samo co silnik krokowy. Silnik dostosowuje się do danego zapotrzebowania na LPG, a śruba jest ustawiona tylko na jedną przepustowość. Silnik krokowy zasilany jest z kompa do LPG, który zasilany jest z akumulatora
Założenie śruby może zwiększyć spalanie, ale może też i zmniejszyć - tylko, że wtedy wypali Ci zawory ![]() |
Adam4302 Klubowy Weteran ![]() Dacia Logan Katowice Wsch. Wąsk. | 2006-03-08 13:30:01 Silnik krokowy jest sterowany z kompa, skoro go nie ma to logiczne że komp też nie jest potrzebny. Przy dobrej regulacji, powtarzam dobrej, różnice w spalaniu będą niewielkie.
LPG forum, zajżyj tam chociaż |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2006-03-08 16:59:13 Mi auto zaczęlo na lpg szarpać, spalanie wzrosło do 12 litrów/100 km, chciałem jechać wyregulować, ale jakoś brakowalo czasu i ochoty. Poza tym spalanie usprawiedliwiałem niskimi temperaturami.
Jednak ostatnio przestał działać klakson i na czas naprawy odłączyłem akumulator. Negatywne objawy ze strony instalacji ustąpiły a spalanie spadło do 9 l/100 km. czyli instalka lpg też się "uczy" i czasem pomaga jej reset taki jak z kompem silnika. |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2006-03-08 18:20:58
po pierwsze adam ma racje..jesli usuneli ci silnik krokowy to de facto tak jakby usuneli komputer..teraz twoj komp to tylko atrapa..wystarczylby emulator sondy i wtryskiwaczy zeby samochod nie glupial..ale wplywu na zachowanie instalacji gazowej to juz komp nie ma..to tak jakby obcieli ci reke
a drugie pytanie..nawet jesli tego nigdzie nie znalazles jest dosc hmm naiwne przeciez wiadomo ze wszystko jest zasilane z aku a silnik krokowy przeciez nie jest w glowicy i wystarczy zerknac dokad ida przewody..(wskazowka: przewody ida do kompa gazowego )
na pocieszenie ci powiem ze mi tez jeden duren nie umial wyregulowac instalki wiec wstawil kranik..jak pojechalem do normalnego gazownika to sikal ze smiechu
i jeszcze cos..powiedz jak oni ci regulowali ta instalacje? podpieli laptopa czy po prostu wsadzili czujnik spalin w wydech i krecili srubka? jaki przebieg ma twoj reduktor? jest mozliwe ze zuzyly sie membrany i faktycznie nie da sie wyregulowac..chociaz skoro tym magikom udalo sie wyregulowac wsadzajac zwykla srube zamiast krokowca to reduktor jest raczej ok..
jeszcze tylko powiedz ze zaslepili ci dolot
a tak w ogole to juz dawno doszedlem do wniosku ze IIgen wstawiona do silnika z elektronika to zbrodnia na zywym organizmie..z w miare nowoczesnego silnika z wtryskiem robi sie z powrotem gaznik..bzdura zakaldalem instalke 6 czy 7 lat temu wtedy wtrysku gazu jeszcze nie bylo..ale teraz w zyciu bym nie zalozyl instalacji podcisnieniowej do samochodu innego niz gaznikowy a cala elektronika w IIgen tak naprawde sluzy do tego zeby korzystac ze wskazan lambdy i nie uszkodzic katalizatora..bo tak naprawde to z powodzeniem moznaby jezdzic z instalka na srube..o ile oczywiscie ktos jest jeszcze na tyle glupi ze w 2006 roku ladowac tak prymitywne rozwiazanie do wspolczesnego samochodu
dobra koniec..jak ci samochod jako tako jezdzi to mozesz nic z tym nie robic..aczkolwiek na przeglad to moznaby wsadzic krokowy w pozycji pelnego otwarcia tak dla sciemy..i bedzie spokoj z diagnosta..o ile oczywiscie parametry spalin sa prawidlowe ..ale ja na twoim miejscu pojechalbym do kogos kto wie co robi i wsadzil z powrotem ten elektrozaworek |
misiekwwa Opel Miasto Stołeczne Warszawa | 2006-03-08 19:52:15 OK Sluchajcie, byłem u innego gościa i jest tak: Cały problem tkwi w tym ze dwa miesiace temu miałem regenerację robioną, bo auto miało 140 tys od nowości na gazie i już zaczęło trochę wariować. Moj bład że zgodziłem się na regenerację a nie na nowy reduktor.
A że już mnie zaczeło wkur... wstawianie śruby zamiast elektorniki bo to jest lewizna pojechałem do innego zakładu. Problem jest, bo nie ma dużo w Wawie Stacji gdzie robią BEDINI, oprócz tych gdzie robiłem regeneracje. ALE Znalazłem, powiedzieli że bedini ma kiepskie zestawy naprawcze, i reduktory od pewnego czasu i oni przestali montowac.( sprawdzili i moj, diagnoza - źle zregenerowany ) Mieli kilku klientów którzy wracali z podobnym problem, więc teraz wstawiają BRC. Powiedzieli że koszt to 350 zł. Ok już bym się na to zgodził tylko ci co mi srube wstawili wzieli kupe kasy za regeneracje i podobno dali gwarancje, więc mam dylmat czy jechać i im nawrzucac niech robią bóg wie co, czy dac se spokoj i jeszcze raz gdzie indziej zapłacić. A jesli robić u nich jak to rozegrać by kur.. uwzglednili w ramch gwarancji |
DeeJay Klubowy Weteran ![]() Omega B 2.0 8V + Cal ... Łódź | 2006-03-08 21:35:15 Śróba to nie jest dobre rozwiązanie
Dzisiaj wróciłem z z trasy ze szwagrem ( kupił sobie Seicento 1,1 właśnie na śrubę ). Inna sprawa, że widać, że ta jego instalka wymaga regulacji bo trochę się dławi przy gwałtownym przyspieszaniu Teraz będzie kabaret : 80 km trasy w jedną stronę... czas przejazdu :
- Leganza - 1 godzina 5 minut - Seicento - 1 godzina 15 minut Spalanie : - Leganza - 9,03 - Seicento - 9,14 |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2006-03-09 01:56:34
ja np nie potrafie ..na allegro reduktor na ktorym przjezdzisz spokojnie 50-100kkm mozna kupic juz za jakies 180zeta..wiec sporo oszczedzisz |
![]() BOJKOT espero Marki | 2006-03-09 09:37:37 cześć,
Słuchaj misiekwawa. Skoro masz bedini to polecam Ci zakład na ul. Księcia Bolesława pol- gas (albo gas pol) . Poszukaj w internecie. Oni się znają na bedini jedziłem tam 3 lata z Espero az sprzedałem , teraz mam inny samochód z gazem i tylko im ufam. Naprawdę się znają - zakładają Bedini. Mili kiedyś autoryzację Daewoo. Fachowcy - i długo czynne do 20.00. Pzdr Bojkot (ex espero) |
Krzysiek-Diackon Opel Astra G Caravan Piaseczno | 2006-03-09 11:28:56 Daj nazmiary na siebie To podam ci telefon do gościa który mi serwisuje gaz... pracował na racławickiej, a tam zakładali Bedini - autoryzacja DAEWOO , ja na swojej zrobilem 170tys km i nie mam problemów, bedini to bardzo dobra firma, ja ją sprawdziłem i nie zaminienił bym na nic innego... |
misiekwwa Opel Miasto Stołeczne Warszawa | 2006-03-09 13:03:34 Nie mowisz przypadkiem o Rakowieckie ?? Ja wlasnie tam jezdzilem i to oni zjeb... |
Krzysiek-Diackon Opel Astra G Caravan Piaseczno | 2006-03-09 13:48:55 UUUPS, przepraszam Rakowiecka, masz rację.
Ja zakładałem w 1999roku instalkę właśnie tam i wszystko jest OK. A teraz serwisuje mi to gościu który tam pracował, bierze śmieszne pieniadze, regeneracja wygląda tak, że ja mu daję cynk on szykuje mi parownik, podjeżdżam, 15 min podmianka, 10 min regulacji i heyah do domciu miło, szybko i przyjemnie |
Krzysiek-Diackon Opel Astra G Caravan Piaseczno | 2006-03-09 13:50:43 Problem, może być silnik 1.5 jest bardziej wrażliwy na LPG niż 1.8/2.0 - prawda stara jak świat ...
To samo jest z nubami, espero 8v jeżdżą praktycznie niezawodnie, w Nubirach często są problemy ... |
misiekwwa Opel Miasto Stołeczne Warszawa | 2006-03-09 13:54:36 widzisz ja tez tam zakladalem, w 97 i przejechałem 140 tys bez problemu , dlatego tam pojechalem, i niestety od regeneracji sie wali cały czas a to gasnie a to szarpie a to spada z obrotow, posprawdzali wszystko kupe kasy wzieli i wlozyli srube mimo iz silnik krokowy jest ok dlatego mnie na maksa wku.. bo uchodzili za dobry i teraz mam bol. Daj mi namiar jakby co. |
Krzysiek-Diackon Opel Astra G Caravan Piaseczno | 2006-03-09 15:28:08 Namiar poszedł na priva.
Jak się mogłeś zgodzić na wyjęcie silnika krokowego , tego nie rozumiem. Ja nie miałem nigdy takich problemów, gość zresztą nie zostawia niczego nie rozwiązanego ... |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2006-03-09 18:58:04
nie wiem jak sie obajwia owa wieksza wrazliwosc..bo do przebiegu przy ktorym rozpadlby sie silnik to mi raczej buda nie wytrzyma ale generalnie nie widze zwiazku zlej regulacji czy regeneracji reduktora z konsekwencjami nietrwalosci silnika..gdyby kolega mial 2.0 i by mu zle zregenerowali reduktor to raczej fakt ze ma niezniszczalne 8V by mu nie pomogl |