Stożek a K-jetronic

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Znalazłem taki temacik: http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=6618

Robił ktoś coś podobnego w essim - jakie rezultaty? Głównie o źwięk mi chodzi
  
 
Rzuć jakieś foto komory silnika, to Ci powiem co i jak .
  
 
coś link nie działa... , dźwięk?
  
 
Na forum głównym streetracing - ostatnio go odświeżyłem jest pare fotek komory silnika tez...
  
 
Tyle, że forum streetracing chyba nie działa ?
  
 
to tyle srania z tym jest ze lepiej sobie dac spokoj....musialbys cala ta puszje od spodu zbudowac z czegos. Przerabialem ten temat. Mielismy to z kolega co dobry jest w te klocki wyrzezbic z zywicy ale po przemysleniu dalismy spokoj
  
 
Ja zrobie tak - wywale dolną część puszki filtra wraz z filtrem... W jej miejsce włoże na wymiar prosokąt z mdf - u z otworem wywierconym na przeciwko dzwona... W otwór ten włoże odpowiedznio dużą rurę - bas reflex - na to kolanko i filter.... MDF mam a bas reflex to jakies 5zł... a jak nie wyrzezbie nic zamontuje stożek na dolocie przed wtryskiem - w lecie i tak jeżdżę na lpg
  
 
U Ciebie sprawa jest prosta . Zostawiasz puszkę, wkładasz wkładkę K&N'a, w dolnej częsci puszki robisz kilkucentymetrowy otwór i masz piękny sound (kolektor o specjalnej geometrii, jak w RS'ie zdaje się).

Kolega tak zrobił sobie w golfie II gti 16v . Niesawity daje efekt, bo dźwięk typowo stożkowy, a zaglądasz pod maskę i puszka fabryczna . Każdy się dziwił, jak to możliwe . Dziura załatwia sprawę .
  
 
u mnie w profilu domowe rozwiązanie - swietny efekt dźwiekowy, wkręcanie sie na obroty szybsze i jakby sie troche mocniejszy stał
Papier wywaliłem, w otwór z przodu obudowy power rure karbowaną do filtra włożonego w miejsce gdzie fabrycznie znajduje sie spryskiwacz. (zdjęcia są tuż po zamontowaniu filtra teraz jest odizolowany od cieplego powietrza z komory silnika)
  
 
sealforce - dobre też a ta rura to od odkurzacza?
  
 
Cytat:
2006-03-13 14:33:27, AgentCzor pisze:
sealforce - dobre też a ta rura to od odkurzacza?



OD ZLEWOZMYWAKA KOLOR JUZ ZMIENIONY I SIE TAK NIE RZUCA W OCZY
  
 
Ja już jestem po Autko ma super dźwięk - spalania nie znam, gaz nie był przestwiany...
Oto opis i fotki:

A więc wczoraj się zdecydowałem... Roboty było co nie miara bo to mechaniczny wtrysk paliwa... Stożek musiał znależć się pod nim...

Potrzebne narzędzia:
-wiertarka
-śrubokręty
-klucze
-otwornica
-piła do drewna
-pilniki

Materiały:
-stożek no name - 48zł
-bas reflex o średnicy 70mm - 6zł
-wkręty do drewna - free
-kawałek płyty meblowej - free

1: Poodłączałem wszystko od k-jetronica, odkręciłem i wyciągnąłem airboxa wraz ze starym filtrem - miał wielką dziure od wystrzału gazu..

2: Wyciąłem z płyty meblowej prostokąt na kształt airboxa. W nim otwornicą dziure, którą potem powiększyłęm pilnikiem na wymiar bas reflexu. W otwór włożyłem bas reflex. Do płyty przykreciłem 2 płaskowniczki służące zamocowaniu go. Musiałem równieżzrobić obejme na filter paliwa który seryjnie był przymocoany do airboxa. Miejsca było strasznie mało ale udało się. Filter został nałożony na bass reflex - dokładnie taka sama średnica... Dostaje on zimne powietrze ale nie bezpośrednio - gaz

Wyniki - Dźwięk super... Pozostaje wymienić dolot gumowy bo dziurawy, Uszczelnić między wtryskiem a płytą z filtrem... Pokominowaćz drugą obejmą filtra bo jedna była mało i muiałem prowizorycznie zabezpieczyć drutem na zdjęciach...
Gaz nie ustawiony ale chodzi bez zmian - nie jestm narazie obiektywny... Zobacze dziś jak się spisze w trasie...

Fotki po zakończeniu pracy:

  
 
Nie mógłbyś nakręcić jakiegoś avi z dźwiękiem. Fajnie byłoby posłuchać, jak to chodzi .
  
 
Nooo jak tam ? kręcisz juz te filmiki, czy nie ?
  
 
Lepiej brzmi jak sie ma otwary filter czy tak samo?
Dobry patent. Napewno wiecej pali, ja bez fitra wracalem na trasie 60KM spalil mi 9L a nie 6l fakt CISNOLEM
  
 
Cytat:
2006-03-30 19:57:24, ZieleTDH pisze:
Lepiej brzmi jak sie ma otwary filter czy tak samo? Dobry patent. Napewno wiecej pali, ja bez fitra wracalem na trasie 60KM spalil mi 9L a nie 6l fakt CISNOLEM



.... wiecej pali, bo sie wiecej ciśnie Przy spokojnej jezdzie nie spali wiecej...
  
 
Cytat:
2006-03-30 20:34:19, shibby pisze:
.... wiecej pali, bo sie wiecej ciśnie Przy spokojnej jezdzie nie spali wiecej...


ale nawet nie wiesz jakiego dostawlaem orgazmu wtedy jeszczem ialem cichy wydech a z pod maski warkot zasssysanego powietrza ;D Reno 19 z przepuszczajacymi pierscieniami i astra II polegly z 16 letnim escortem Smiech
  
 
No i ja zalozylem stozek. Podpieralem sie montazem Agenta.
Stozek, kawalek sklejiki,kawalek rury dolotowej z mk7(zamiast Bassreflexu), z 3 wkrety, opaski samo zaciskjowe, budaprem, lakier do drewna, zapalki, gumowka ;D.
Problem byl z zamonowaniem filtra paliwa tesh te opaski

Efekty, slabe. Musze wydech uciszyc ;D