| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
zork LOB SYMPATYK Saabolot Wrocław/Kalisz | 2006-03-11 16:16:08 Witam.
Felgi jak na fotkach w profilu, 'szprychowe' - czy taki wzór był też w 2.6 i czy były one jakoś inaczej wyprofilowane? Tydzień temu montowaliśmy zaciski i tarcze 296mm od Omegi 2.6 - zimówki na stalowych 15" felgach weszły bez problemu, po założeniu alusów na przód blokują się koła i nie można ruszyć
edit: znalazłem kilka wątków w temacie, ale w sumie konkretów brak :| tutaj napisane jest że np. 2.6 też ma ET33, ale i tak nie każda felga wchodzi... Czy ten wzór 'szprychowych' felg był robiony z różnymi ET? Pozostaje chyba poszukać takich felg od 2.6 albo 3.0 i zamienić
[ wiadomość edytowana przez: zork dnia 2006-03-11 16:39:03 ] |
robert1x LOB SYMPATYK DAF Audi Wrocław | 2006-03-11 18:51:56 A stare tarcze były 296 czy 286 |
robert1x LOB SYMPATYK DAF Audi Wrocław | 2006-03-11 19:43:05
I tu zdaje się masz problem 5 calowe felgi powinny być 6,5 cala |
7gsi LOB MEMBER wieś | 2006-03-11 19:51:01
? znaczy węższe powinny być szersze? |
robert1x LOB SYMPATYK DAF Audi Wrocław | 2006-03-11 19:57:18
To alusy moje chyba są przyspawane |
robert1x LOB SYMPATYK DAF Audi Wrocław | 2006-03-11 20:35:31 A stalówki jaki mają rozmiar |
Adrian_M Mazda 323F BJ DiTD Ostrowiec Świętokrzyski | 2006-03-12 13:05:35 Witam
Tak sie składa że jestem w trakcie renowacji alu felg i mam je przed sobą. Może to w czymś pomoże, oto fotka oryginalnej "szprychówki" GM z c20ne ]felga[/URL]
7Jx15 ET33 [ wiadomość edytowana przez: Adrian_M dnia 2006-03-12 13:08:08 ] [ wiadomość edytowana przez: Adrian_M dnia 2006-03-12 13:08:59 ] |
Mlody_Omega HONOROWY WETERAN Lanser Pabianice | 2006-03-12 13:55:43 dziwna sprawa, ale moje szprychówki od C20NE pasują do C26NE a obecnie nawet do C30SE... |
SEBA-OMEGA OMEGA A & VECTRA A Radom | 2006-03-12 14:02:42
Ja też Młody dowolnie przekładałem felgi z c20ne do c26ne,ale nigdy nie zwracałem uwagi na szerokość felgi.Widocznie występowały dwie szerokości tych samych felg w omegach. |
zork LOB SYMPATYK Saabolot Wrocław/Kalisz | 2006-03-12 23:36:45 7gsi, pamiętam...
Tylko chorobnie ciekaw jestem dlaczego SEBA-OMEGA i Mlody_Omega nie mieli żadnych problemów przekładając swoje felgi o identycznym wzorze z c20ne do c26 oraz c30? Oznaczenia raczej takie same, ET33... na szybko przeglądając allegro nie znalazłem felg w tym wzorze o et innym niż 33. Stalówki na których teraz jeździ auto mają oznaczenia 6J ET33 M2, więc są węższe... |
7gsi LOB MEMBER wieś | 2006-03-12 23:58:57 większa tarcza, większy zacisk... może miałeś szczęście trafić na części z omy po tuningu ukł hamulcowego
a tak serio, bez obejrzenia na miejscu więcej chyba nie wymyślę. ewidentnie coś tu nie gra. Jeśli stalówka 6J15 ET33 jest OK a szersza alu 7J15 ET33 wpada już za głęboko - trzeba dać mniejsze (niższe) ET. odgrzebałem stare spec-katalogi ze szczegółowymi danymi dla warsztatów oponiarskich. Wynik: oma A dla felgi - zalecane ET : 5 1/2J x 14 - ET 39 6J x 15 - ET 33 6 1/2J x 15 - ET 33 pozdrawiam |
kielkac | 2006-03-13 14:14:17 mam takie ats'y w c20ne i sa szerokosci 7 cali (et33).
za to zimowki 15" od mercedesa sa et49 i troche spieprzyly do srodka, ale i tak wszystko gra... |
zork LOB SYMPATYK Saabolot Wrocław/Kalisz | 2006-03-14 18:06:54 Niestety, felgi od dawcy hamulcy już sprzedane...
Z MEGA_3 wymyśliliśmy inną rzecz - 2,6 były w omegach po liftingu, widocznie w 91 roku wprowadzono też felgi o innym ukształtowaniu wnętrza, takim żeby mieściły się większe zaciski. Seba, Młody - Wasze omegi były/są poliftingowe? |
kielkac | 2006-03-14 18:32:15
|