MotoNews.pl
  

Wyciek oleju przez świece - diesel

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witajcie, kolega jeszcze nie może pisać na forum, więc w jego imieni zadaję pytanie:

Autko: Escort 1992r.
Motor: dieselek 1.8

Cały silnik wygląda przyzwoicie, tylko następuje wyciek oleju przez 1 i statnią świecę.

Jak będę wiedział coś jeszcze dopiszę, wyedytuję, wedłu tego, co poda mi sam zainteresowany.

Aha - istotne - to autko jest do kupienia, i gosć nie wie czy się w to pchać.

Pozdrawiam.


[ wiadomość edytowana przez: Wojo dnia 2006-03-12 22:51:35 ]

[ wiadomość edytowana przez: Wojo dnia 2006-03-12 23:07:09 ]
  
 
głowica........................................................... ale napewno przez swiece a na kktorym cylidrze
  
 
swieca czy wtryskiwacz przecieka ?
  
 
cylnder 1 i ostatni, jak napisałęm, ale niewiele więcej wiem...


Kolega chce kupić to autko, i nie wie czy warto się pchać.. bo cena atrakcyjna.
  
 
Dziwne. Przez świecę? I czy to na pewno olej czy ON? Dopóki tego nie wyjaśnisz, trudno cokolwiek domniemywać...
  
 
Niech kolega się upewni czy to rzeczywiście przez świece. Nie wiem jak z jego znajomością silników, ale jeżeli zna się tak jak ja się znałem podczas kupowania escorta , to prawdopodobnie myli świece z wtryskami

A ja bym jednak stawiał na wtryski...
  
 
Ja obstawiam wyciek ON przy wtryskach. Sam miałem taki na 2 i 4 wtrysku. Wymieniłem przewody gumowe 10zł i sucho. Wtryski również można uszczelnić jeżeli to ich wina. Moim zdaniem nie przeszkadza to w zakupie jeżeli cena dobra.
  
 
Dzięki za wszelkie info w imieniu kolegi, który coś sie nie odzywa, ale pewnie przeczyta
  
 
Dzieki za odpowiedzi.Juz moge sam pisac na forum

Wielkie dzieki dla Wojo za pomoc.

W tym przypadku wyszla na jaw moja nieznajomosc diesla
Oczywiscie chodzi o wtryskiwacze.Auto na zimnym silniku odpala za 4- 5 razem.
  
 
Podczas kupna autka miałem podobny problem i rozwiązał to gumowy wężyk - tak jak pisano wcześniej.
  
 
Jeśli na zimnym odpala za 4-5 razem to sobie daruj. Powodów może być 10 różnych co najmniej. Znajdź brykę w lepszym stanie co przy takich jak teraz temp. odpala od pierwszego - zaoszczędziśz sobie nerwów i $$$. Chyba że się przeprowadzasz w cieplejsze strony
  
 
jak zapala z 4 razem na zimnym to pewnie już kompresja lipa, jak tak to daruj sobie
  
 
Tak mnie zastanawia co wy rozumiecie przez określenie "za czwartym razem"?

Czy za czwartym przekręceniem kluczyka? Czy też za czwartym obrotem wału?
  
 
mój stary MKIV 1989r 266tyś przebiegu bez jakiego kolwiek remontu nawet przy - 20 odpala za pierwszym podejsciem (tz raz prekrecam kluczyk i odpalam) hehe...... ciekawe jak to jest z tą kompresją, może jakaś uszczelka jest walnięta i wtedy gorzej odpala. generalnie jak puszcze przez wtryski to wiadomo, że jest jakiś spadke ciśnienia, a ciśnienie w dieslu to podstawa, tak samo jak i świece żarowe i mocny aku ( dużo A na roruchu, ja mam 75Ah 590A) Pozdrawiam
  
 
za 4 razem to mam na mysli ze za 4 obrotem kluczyka.
Mysle ze go sobie podaruje-aczkolwiek znalazlem mechanika ktory mi oceni koszty ewentualnej naprawy.Cena auta jest na tyle dobra ze moge troche w niego wlozyc.Ale zobaczymy.Mozecie podac jaka powinien miec kompresje i czy na zimnym czy na cieplym silniku sie mierzy?
Aha a jak rozpoznac TD od D?