Kilka pytań odnośnie 2107??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich jestem nowym urzytkownikiem forum i od 2 tygodni szczęsliwym posiadaczem 2107 Mam kilka pytań ponieważ odpowiedzi nie znalazłem na forum..
1. Czy jest mozliwość skrucenia układu kierowniczego? Auto ma jeździć w kjs-ach i zależało by mi na tym..
2. Czy da się dostac do dmuchawy bez rozbierania całej deski czy raczej nie bardzo? Bo gadzieństwo strasznie piszczy..
3. Do czego słuzy pokrętło które jest na przeciwko zapalniczki (od strony kierowcy)?
4. Żeby wyciągnąć zamek trzeba ściągnąć szyny od szyby czy jest na to jakis patent? A może ktos wie dlaczego nie da sie go zamknąć ani kluczykiem ani "bolcem"??
Pozdro..
  
 
Cytat:
2006-03-14 12:29:50, usd0 pisze:
Witam wszystkich jestem nowym urzytkownikiem forum i od 2 tygodni szczęsliwym posiadaczem 2107 Mam kilka pytań ponieważ odpowiedzi nie znalazłem na forum.. 1. Czy jest mozliwość skrucenia układu kierowniczego? Auto ma jeździć w kjs-ach i zależało by mi na tym..


nie wiem, puść priva do kolegi o nicku Kornat - on scigał się właśnie 2107
Cytat:
2. Czy da się dostac do dmuchawy bez rozbierania całej deski czy raczej nie bardzo? Bo gadzieństwo strasznie piszczy..


da się, musisz tylko wyjąć konsolę pod radio
Cytat:
3. Do czego słuzy pokrętło które jest na przeciwko zapalniczki (od strony kierowcy)?


nie pamiętam jak jest w 2107 ale podejrzewam że chodzi Ci o pokrętło którym regulujesz jaskrawośc podświetlenia zegarów
Cytat:
4. Żeby wyciągnąć zamek trzeba ściągnąć szyny od szyby czy jest na to jakis patent? A może ktos wie dlaczego nie da sie go zamknąć ani kluczykiem ani "bolcem"?? Pozdro..


W 2101/2103/2106 trzeba było odkręcić prowadnicę szyby na dole , a 2105/2107 może być inaczej bo zamek nie jest w klamce. Zdejmij tapicerke drzwi i szystko będziesz miał jak na dłoni, podejrzewam że w 2107 bedzie lepszy dostęp.

[ wiadomość edytowana przez: andrzej_krakow dnia 2006-03-14 12:45:00 ]
  
 
wielkie dzieki za info.. Teraz już wiem dlaczego zegary nie świecą w nocy jak wyciągnołem te pokrętło Co do zamka to właśnie ściagnołem tapicerke i dostęp jest siejowy ale jeszcze pomące z zamkiem w każdym razie dziękówka!
  
 
do zamka nic nie trzeba odkrecac!!
od wewnatrz jest taka metalowa blaszka( zawleczka), wyciagasz ja i zamek sam wychodzi na zawnatrz.
  
 
tez skladam lade na kjs co do ukladu kierowniczego to sadze ze mala kierownica (28cm) np monte carlo od fiata 126p (ten sam wielokin! nawet migacze dzialaja) zdaje egzamin.

Dalej bez wspomagania na asfalcie to juz by trzeba miec duuuze rece :]
  
 
Info posżło na priv, tak jak pisałem, zamiast krótkiego skrętu warto pomyśleć o wspomaganiu, bo trochę ciężko przy nawrotach kiera lubi wypaśc z ręki choć aż tak bardzo nie narzekałem i dawałem radę nawet wygrywać
  
 
Witam !!!

2.Da sie jak juz zabierzesz polke na radie to przy nagrzewnice masz 4 blaszane zatrzaski po bokach 2 z jednej 2 z drogiej.

4.Sproboj zamek od drzwi na sucho palcem a i wtedy sproboj na sucho zamkiem od klucza jak bedzie dzialac to bedzie musial i dzialac po zamknieciu drzwi.Tylko ze bedziesz musial poluznic taki precik ktory jest dokrecony srobka do klamki zewnetrzenji wtedy sproboj zamknac i dokrec srobke.
Hehe kurde ale napisalem mam nadzieje ze zrozumiele

Pozdro