MotoNews.pl
  

Nie ma iskry i nie wiem co jest przyczyną

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam omegę 1.8 gaźnik sterowany elektronicznie i mam z nia problem. mianowicie przyjechałem pod dom, zgasiłem i już nie zapaliłem.nie ma iskry i nie wiem co jest przyczyną.jeżeli ktoś miał taki przypadek albo się orientuje co może jej być prosze o porade.
mój adres to nero23@vp.pl. pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: alicia dnia 2006-03-14 20:10:58 ]
[ powód edycji: temat watku "pomocy!!" jest do dupy ]
  
 
Witam . Powiadasz nie masz iskry .brak uruchomienia?
1. wyciągnij przewód wysokiego napięcia z kopułki
2. przyłóż do masy i zakręć silnikiem , sprawdz czy idzie iskra
jeśli będzie wez się za kopułkę
wyczyść nagar , sprawdz węglik w kopułce lubi się upalić.To na tyle czekam na dalsze postępowania .


  
 
witam.sprawdzałem juz to i nie ma reakcji. jest tak że prąd do cewki dochodzi, ale nie ma reakcji dalej.podejżewam komputer sterujący zapłonem i gaźnikiem,ale nie wiem czy jest to możliwe.
  
 
wsadz inna cewke i zobacz czy wtedy bedzie
  
 
nic nie dała cewka.nadal nie ma iskry i dysze w gaźniku nie chodzą.
cewka była sprawdzana i jest dobra.moduł też jest dobry.czujnik położenia wału też.nie mam pojecia już co to jest powodem.PRZYJECHAŁEM NA PARKING,ZGASIŁEM,PO CHWILI CHCIAŁEM ODJECHAĆ I NIE ZAPALIŁEM JUŻ JEJ.nie wiem co to jest
  
 
Niewiem czy w 1.8 jest przekaźnik zapłonu tak jak w innych, ale jeśli jest to pewnie jego wina.
  
 
wstawiłem omege do elektryka , przejżał wszystko i stwierdził że na 90% to komputer.chyba że macie jeszcze jakieś pomysły gdzie szukac uszkodzenia??
  
 
Sorry za odgrzewanie kotleta, ale potrzebna mi Wasza pomoc Przerylem archiwum i nie znalazlem konkretnej odpowiedzi.

Kolega ma problem ze swoja omega. 2.0 benzyna '87.
Problem polega na tym, ze cewka daje za slaba iskre, na tyle, ze nie daje rady odpalic swiece.
Kopulka i palec wymieniona na nowe. Przewody i swiece ok, cewka zmieniona a auto dalej nie odpala.
Co moze byc przyczyna zbyt niskiego napiecia a cewce? Jest jakis przekaznik za to odpowiedzialny czy tez moze to wina kompa? (jedyna rzecz, ktorej nie sprawdzilismy).
Mechanik rozlozyl rece. W Was cala nadzieja
  
 
A paliwo podaje?
Sprawdź przekaźnik sterujący komputerem i pompą paliwa!
  
 
Paliwo podaje. Tylko ta iskra taka niemrawa.

To jest ten przekaznik z 6 pinami (3 waskie i w szersze) przy podszybiu od strony kierowcy? Przeloze z mojej omegi i dam znac czy pomoglo.
  
 
Po zmianie przekaznika nadal to samo.
  
 
Cytat:
cewka daje za slaba iskre,

No a ile volt jest na zacisku + cewki po przekręceniu kluczyka???
  
 
Cytat:
2007-08-27 20:06:51, omegolotC30NE pisze:
No a ile volt jest na zacisku + cewki po przekręceniu kluczyka???



Osobiscie nie sprawdzalem, ale kolega twierdzi, ze bylo cos w okolicach 15V. Teraz kolejny mechanik sie na autem modli.
Moze cos wymodli.

Sprawdzilismy wszystko poza komputerem. Zczytalem bledy, ale nic nie wywalil, zero. Nawet braku sygnalu predkosci obrotowej. Czyzby walniety?
  
 
Mialem bardzo podobnie
U mnie zamieszal brak masy
Mianowicie po wymianie silnika nie dokrecilem dobrze kabla masy do obudowy walka rozrzadu

Sprawdz dobrze polaczenia masy

U mnie pomoglo
  
 
Sprawa rozwiazana. Komputer byl strzelony. Po wymianie strzelaja pioruny