| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2006-03-14 20:50:55 ja myslalem, i jak bedzie przyplyw kasy, a nie przedam escorta to bede sie staral zrealizowac taki plan... |
kainek Sympatyk FEFK Dwa koła NL | 2006-03-14 20:55:46 noo znalezc niezarzniety silnik rst to moze byc wyzwanie
chyba ze remontowac ale to koszty koszty koszty |
pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2006-03-14 21:42:55 a co sadzicie o silniku z PROBE?? wogole wejdzie do escorta??:> chodzi mi o silnik 2.2 TURBO:] |
piotr_RST Ford Escort RSi Turb ... Poznań | 2006-03-14 23:07:16 tak... generalnie... osiągi powinny wyjść znacznie lepsze z 1.6T, bo to jednak turbo.. kucy mniej ale zbierać się lepiej można, w praktyce większośc silników RST posiadała 145-155KMów bez modyfikacji (zgodnie z Heynes), przekładka...hmm.. elektronicznie pewnie łatwiej RST... w końcu to tylko KE, mechanicznie i jednym i drugim przypadku... zabawa |
rex Sympatyk FEFK Ford Escort RST Cabrio Warszawa | 2006-03-15 12:33:32 moj rst przed remontem z przedmuchami takimi ze korek musialem nabic i zwalona turbina (pompowala normalnie) i wtrsykiem ktory lal jak z wiadra i zwalonym ecu czyli genrealnie wiecej nie moglo byc wysrane mial 128 kucy i 177 NM na hamowni u chojnackiego. Mysle ze jest tylko problem z wiazka bo musisz polaczyc wiazke MKV z MKIV silnikowa no i pompa paliwa i nie wiem czy nie pedal gazu z linka. Dalej patrzac tak samo ciezko jest znalezc niezakatowany rs2000 silnik jak rst bo oba sluzyly do tych samych celow i do tego rst rzadziej mozna spotkac z gazem. Poza tym silnik od rst w niemczech kupisz za 200 euro luzakiem a i w polsce jesto calkiem sporo i remont wcale nie musi kosztowac majatku o ile tloki sa OKI. |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2006-03-15 18:59:43 Pewnie mozna ,ale liczyc sie trzeba z tym,ze sie sypnie - nie wytrzyma Nm |
piotr_RST Ford Escort RSi Turb ... Poznań | 2006-03-15 20:28:04 irek ma skrzynię od mk4 bo się inna nie zmieści..., a Nm... dobre sprzęgło powinno załatwić, poza tym,.. do 30% wzrostu mocy każde klamoty wytrzymują.. oryginalne.. wg założeń producenta |
asc escort cabrio mk4/ 2 ... kraków/sosnowiec | 2006-03-15 22:57:12 a co ze spalaniem
jak sie ma rst do rs?? |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2006-03-15 23:16:11
Tak Piotrze,masz racje ale... ja mowie o wytrzymalosci takiej jak producent by sobie to widzial,a zwykla skrzynia ma ciezko w 1,6 efi przy 138Nm a co dopiero wytrzymac w RST Dlatego jak napisalem - wytrzyma ,ale sie sypnie szybciej jak powinna |
pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2006-03-15 23:23:51 a co z miom pomyslem z silnikiem z probe?? są jakies szanse na upchanie go w essim??:] |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2006-03-15 23:28:44 Ty juz przestan
Wszystko sie da a co |
pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2006-03-15 23:40:59 a nie ciekawi cie jak by to bylo miec te 2.2 turbo pod maską essiny!!??
[ wiadomość edytowana przez: pytlar dnia 2006-03-16 01:14:33 ] |
rex Sympatyk FEFK Ford Escort RST Cabrio Warszawa | 2006-03-16 14:37:57 rst jak sie pruka na do 3 tys i nie wciska gazu na luzie zejdzie ponizej 10 l. Mysle ze jedzac w miare normalnie da sie zejsc do 11-12 po miescie. Przy pelnym bucie to inna sprawa. Nawet w trasie jak pytwoalem caly czas, redukcja, wyprzedzanie, 160-200 na budziku to spalil mi jakies 12-13 chyba. oczwyiscie to wsio seria bo z chipem jara podobno juz do 12 do 25 mniej wiecej ))) |