MotoNews.pl
  

Podtlenek azotu sposób montażu w domowych warunkach

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dostałem w mailu
Cytat:
Szukam www gdzie był opis jak zrobic suchy sytem samemu.
Chodzi o silnik który ma ze swoich 3 litrów cos koło 110 koni i trzeba mu dodac pare kucyków.
Auto startuje w off roadzie - prosze o info z tą strona jak i opis instalacji co gdzie jak w co podpiac - jak cos macie podrzućcie.



/////Dajcie co macie o tym to wysle mu na maila.
  
 
suchy daje tylko max 50 koni lepiej niech mokry zalozy a info to chyba www.nxpolska.pl ale niewiem czy tam jest instrukcja jak sie kupi to przychodzi w paczce z tego co wiem
  
 
Rzeczywiscie trudno znalezc :
Google
Poreszta robienie samemu instalacji gdy za 1500zl mozna miec jakiegos hitmana, czyli mokra instalacje z kocykiem, elektrozaworem, termometrami, manometrami... Aha i niech sie zorientuje, czy bedzie mial gdzie tankowac instalacje, pomijam juz ze w zadnej imprezie nie wystartuje z systemem n2o, no poza 1/4mile, bo sa niedozwolone.
  
 
jak mi znajdziesz za 1500 to biore
a poza tym zapraszam na letkure ile takie rzeczy kosztuja
przyrost mocy na suchym podtlenku nie ogranicza sie do 50 kucy
w wielkim stopniu jest uzalezniony od rocznika auta
poniewaz in auto nowsze tym staranniej zadbano o spalanie calego paliwa a jak auto starsze to paliwka wiecej niespalonego i wtedy podtlenek robi swoje

fakt faktem
lepiej kupis suche nitro za 1100 (www.nxpolska.pl) i saemu wpiac sie w uklad paliwowy dokupujac dysze za 25 zl i elektrozawor za 20zl

a dokladna instrukcja montarzu http://www.nxpolska.pl/index_pliki/Lista_Produktow/Systemy/Produkty/Instrukcja/Intrukcja_Intrukcja_Sport_compact_p1.htm

osobiscie jestem zdania ze lepiej zrobic samemu mnie wyniosla jakies 10zl+tankowanie butli 3L 3x50zl+wysylka do wawy 70zl



[ wiadomość edytowana przez: CZUCZU dnia 2006-03-17 23:17:25 ]
  
 
Suchy da sie dostać na allegro za 6 stów bez butli kompletny ale chodzi mi o strone gdzie ktos opisywał krok po kroku gdzie co kupić
Był opis jakie dysze od czego, jaki reduktor irp td wszystko opisane.
osoba która to bedzie składac lubi sie babrać w mechanice i chce to zrobić sama ehh.
  
 
Po 1 Czuczu: zagladnij do linka, ktory podalem, pierwszy wynik z google wypluwa strone o budowie homemade nitro z forum i calym innym gownem na ten temat.


Po 2 wloszek2 : mowisz masz nitro za 1500 od wicemistrza polski
  
 
Śmiech na sali
Pozdrawiam serdecznie
  
 
I pan Lis postawil kropke nad "i" .
A swoja droga zestaw homemade, zabawa w garazu itp, tylko dla mnie bez jakichkolwiek pomiarow na hamowni, dostrojeniem calego ustrojstwa wydaje sie sztuka dla sztuki. Rozumiem, ze taniej wychodzi i pewnie padna glosy oburzenia zaraz, ze "liczy sie to co sie samemu zrobi", ale takie oto moje zdanie. Juz gdyby mi cos palnelo w glowe i chcialbym to miec, to dozbieralbym troszke floty i oddal w fachowe lapska.

P.S. Koles chyba nie wierzy, ze go przepuszcza przez badania z tym, chyba ze ukryje je gdzies pod poldupkiem.
  
 
[/quote] Po 2 wloszek2 : mowisz masz nitro za 1500 od wicemistrza polski
[/quote]

a gdzie te termometry, manometry????

miodek!! obiecales co innego!!
  
 
No i topic niekatualny.
Do uaza leci jednak 3,0 diesel z mercedesa + skrzynia automat + turbo .
wiec podtlenku nei ebdzie aczkolwiek temat ciekawy i sporo sie człowiek dowiedziec mógł w nim zwłaszcza z tego codałes tomeq
  
 
Jakbys wysilil czesc znajdujaca sie nad Twoja szyja i napisal do goscia to bys pewnie sie dowiedzial co jeszcze znajduje sie w zestawie ; ja wiem, a Ty ?
edit: do diesla tez mozna zaaplikowac gaz, zeby sie lepiej turlal. Jakby kogos interesowalo to za jakis czas moge opisac jak sie sprawuje nowe 1.9tdi zasilane cng.

[ wiadomość edytowana przez: tomeQ_ dnia 2006-03-18 12:32:42 ]
  
 
moze bym sie skusil to za 1500 zł ale zostac przy starym Planie