Zawory ssące z łady 1300/1500 w 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
slyszalem ze juz nie raz ktos cos takiego robił i mam kilka pytan w związku z tym:
wiadomo trzeba wymienic gniazda ale to nie problem...
-ale jest klopot z dlugoscia zaworu bo z łady jest krotszy o ok 2mm i ma inne zamki które jeszcze nei wiem jak wygladają i czy w ogóle pasuja do sprezyn z malucha...
-wymyslilem ze jezeli by pasowaly zamki to moznaby np podfrezować powierzchnia na ktorej opiera sie podkladka pod sprezynami i wtedy uzyskac mniej wiecej taka sama twardość.
Zalezy mi na tym zeby nie wfrezowywać sie głębiej w niazdo tylko to jakos inaczej rozwiązac...

ktos moze juz mial do czynienia z takimi zaworami? zapraszam do dyskusji
  
 
A nie łatwiej u Paradowskich zamówić ?
  
 
weź zawory z łady nivy. pasują i na srednicy trzona i na długośc ino wielkie są i trzeba troszke obszlifować
  
 
a jak jest z zamkami w zaworach z nivy ?

no i czy nikt nie zamontowal tych z 1300/1500 ?

[ wiadomość edytowana przez: KrauzeR dnia 2006-03-15 22:07:01 ]
  
 
wy byscie tylko zamawiali...samemu sie potrudzic trzeba nie krauzuś?
  
 
Krauzer: twardosc sprezyny (naprezenie) to jedno ale czy da sie te 2 mm skasowac na regulacji luzu? Zeby sie nie okazalo ze masz luz kosmiczny a wznios mniejszy Jak nie chcesz ich wpuszczac glebiej w gniazda to poszukaj takich co maja wlasciwa dlugosc. Dluzsze mozna skrocic i przy okazji przerobic zamki. Zastava/128 ma 36/31 mm i 108 mm dlugosci, takie uzywane zawory mozna za friko znalezc.
  
 
a ja mam wlasnie nowki parandowskich do łady i mysle czy cos daloby sie z tego zrobic...
wydaje mi sie ze z klawiatura nie byloby problemow, przeciez luz ustawia sie tak samo a przy splanowanej glowicy chyba nie zabraknie zakresu w regulacji konika... to tak jakby skrocil popychacz 2 mm.

chociaz...
Wsumie troche w tym racji jest bo wyjsciowa pozycja konika bedzie inna i plaszczyzna popychajaca zawor moze byc pod kątem do zaworu:/

chyba najlepsze wyjscie to zawory z cc jednak...
  
 
ej macie nieaktualne zdjecia na stronie. przeciez malczak jest czarny
  
 
ale jest czarny jak narazie nieoficjalnie bo trzeba jeszcze kilka rzeczy przykrecic
  
 
ej no ciiii.....oficjalna premiera juz nie dlugo cierpliwosci
  
 
a skoro chcesz wiecej osiagnac (bo chyba po to zaklada sie takie zawory) to po co kombinowac?wykorzystaj to ze zawory sa krotsze i zaloz do seryjnej sprezyny.to spowoduje ich wieksze napiecie a tym samym lepiej sie eda domykac na wyzszych obrotach.
  
 
To ze zawór jest kótszy, nie powinno przeszkadzac. Godula do swojej 32 konnej wersji przeróbek zakładał własnie takie zawory i nie słyszałem zeby były jakies poważne przeróbki z tym związane.
Postaram sie coś dowiedzieć na temat tych zaworów, tylko nie wiem kiedy ida mi się złapać moje źrudło informacji