[s] Sportowe moduły zapłonowe

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Sprzedam sportowe moduly zaplonowe do FIATA 126p EL(lub do starszych,z ukladem zaplonowym nowego typu),a takze do FIATA CINQUECENTO 700,modul ten rózni sie w znacznym stopniu od modulu seryjnego:
-ma zmieniona charakterystyke zaplonu,przez co zwieksza moc i obniza spalanie,w CINQUECENTO na II biegu odcina zaplon przy 70km/h,
-dzieki temu modulowi autko duzo lepiej sie rozpedza
-ulatwia rozruch poprzez zwiekszenie energii iskry o 80%,
Dla porównania cena nowego seryjnie montowanego modułu waha sie w okolicach 350zł
W ofercie sa tez moduly do (np.Fiat 125p,FSO Polonez)w których wystepuja moduly zaplonowe
CENA :120ZŁ kontakt 507144255 mail:slick1@interia.pl gg 2253471,zdjecie moge wysłać na maila

[ wiadomość edytowana przez: dejta dnia 2006-03-16 19:41:55 ]
[ powód edycji: ojojoj ]
  
 
[s][s][s][s][s][s][s][s][s][s]


[ wiadomość edytowana przez: dejta dnia 2006-03-16 19:42:24 ]
  
 
poka jakiś wykres co to daje i ile daje
  
 
"w CINQUECENTO na II biegu odcina zaplon przy 70km/h"
czy to jest jakies wydazenie ?
wg wyliczen predkosci w stos do obrotow wychodzi ze to przypada w okolicach 6200obr a zaplon w cc700 czyli nanoplex szary ma standardowo odcine przy 7tys
  
 
słyszał ktoś coś o tych modułach?
  
 
rewelacji z tego co pisze nie ma....mi niebieski nano odcina przy 7000....czyli 70 km/h na dwojce
  
 
mi raczej na 60 na dwójce też mam niebieski i chyba przy 6k odcina szukam jakichś rezerw mocy, a ten może ma "lepszą" mapę zapłonu...
  
 
Cytat:
2006-04-12 22:03:42, snail pisze:
mi raczej na 60 na dwójce też mam niebieski i chyba przy 6k odcina szukam jakichś rezerw mocy, a ten może ma "lepszą" mapę zapłonu...


to ciekawe....moj niby ze zwyklego eleganta pochodzi....cos masz zwalone chyba w tym module bo niebieskie, najmocniejsze powinny odcinac min przy 6700
  
 
szare byly "najmocniejsze" sa tez czarne med 210 montowane w cc
podobno czarne i szare nie maja odciecie a to ze cc odcina jest spowodowane jakas inna cewka ale tyle juz wersji slyszalem ze mi sie moglo pomieszac
  
 
Ale przeciez odciecie to tylko sprawa najwyzszyc obrotow, wazna jest charakterystyka!
  
 
wogóle na temat tych modułów jest tyle wersji ile ludzi którzy to stosują, kazdy ma inne doswiadczenia z tymi urządeniami.
szkoda, bo trudno coś z tego wywnioskować
  
 
no a wlasnie ja slyszalem ze szare, stosowane w cc700 byly najslabsze... szary to bodajze 210, potem byla 211 i najmocniejsza 213...
  
 
szary to 211 czarny to 210 a niebieski 213
nie wiem co rozumiesz przez najmocniejszy i najslabszy ale niebieskie maja nizej odciecie
nie mam teraz ksiazki bo jest w garazu to bym zeskanowal ale moze ktos ma skany
dooh pamietam zawsze mial takie swoje skany
  
 
mi szary odcina dokladnie przy 7001 obr , przynajmniej tak hamownia powiedziala