MotoNews.pl
  

Mikser LPG najlepsze miejsce jego montażu ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
zwykły mikser strasznie ogranicza mi moc samochodu
teraz pyt. czy mikser musi być przed przepływomierzem umie jest to dość spora odległość od kolektora i do tego jeszcze reduktor ok. 1m od miksera i to wszystko powoduje ze silnik z wolnych reaguje po wciśnięciu gazu troszkę zopóźnieniem , później już ciągnie równo wydaje mi się ze jest t zbyt małe podciśnienie na wolnych szczególnie ze później rura jest dość szeroka i gwałtownym wciśnięciu gazu chyba silniczek najpierw zaciąga powietrze z tej rury dopiero po chwili robi się zwiększone podciśnienie i wyciąga gaz z reduktora który tez ma kawałek drogi do pokonania tak ze czuć przez ułamek chwilowa niemoc samochodu
co tu zaradzić

czy mozna mixer zamontowac za przeplywomierzem gdzies przy kolektorze ssacym lub moze jakis inny mikser pominąć Blos bo drogi pozatym tez niewiem czy mozna zalozy za przeplywomierzem bo tez zmienia srednice dolotu powietrza

moze ktos tez juz kombinowal u siebie ....
  
 
ja mam mixer firmowo między plastikiem a kol. ssącym
  
 
mikser powinien byc jak najblizej przepustnicy.
Tutaj fota 1.6 16V
Foto by micab
  
 
[quote]
2006-03-16 23:53:31, mazzi19 pisze:
mikser powinien byc jak najblizej przepustnicy. Tutaj fota 1.6 16V [quote]

i co z praca silnika mechanior twierdzi ze niemoge za przeplywomierzem miksera w stawic bo niebedzie chodzil
a u ciebie widac jest i pewnie cyka
co prawda mi chodzi o silnik VW2.0 ale zapewne zasada ta sama chyba trza mech. zmienic
  
 
a czemu ma nie chodzic? jakis racjonalny powod blednej pracy tego przeplywomierza?
  
 
Zmień mechanika i to jak najszybciej.....
Mikser zawsze powinien znajdować się jak najbliżej przepustnicy, im dalej przepustnicy tym większe ryzyko :wystrzałów" no i dławienie się na niskich obrotach
ogólnie droga gazu im krótsza tym lepiej
  
 
polecam tez tak zalorzyc reduktor zeby byla jak najkrotsza dorga od reduktora do miksera, ja jak kupiel auto, to gaz byl tak posypany pieprzem ze ledwo co to chodzilo, mimo ze reduktor zaraz przy mikserze to rurke tak dookola filtra powietrza puscili ze mialme grubo ponad metr rury... teraz przekrecilem mikser zeby wlot byl z drugiej strony i dzieki temu rurke mam 20 cm... i odrazu lepiej chodzi, do tego pare innych zabiegow jak regulacja, dokladne uszczelnienie, poprawienie poboru mieszanki dla krokowca wolnych obrotow itp itd, i da sie nawet jezdzic na gazie ;p
  
 
Tuningowcy zlewali olej z reduktora wtedy przy wdepnieciu gazu membrana szybciej reagowała Ale czy to dobre rozwiąznie?!
  
 
olej z reduktora nie jest sposobem tuningowca na czegoś tam polepszenie, tylko jest efektem ubocznym przy rozprężaniu gazu(zmiana stanu skupienia)
olej sie powinno spuszczać co 10-15 tys km, taki zabieg przedłuża żywotność membran, które to właśnie pracując w tzw oleju(maź)
szybciej się zużywają(twardnieją, parcieją, pękają)......
  
 
Jak najbliżej przepustnicy.