MotoNews.pl
1 Powód dużego spalania gazu ? (139073/0)
  

Powód dużego spalania gazu ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy mozliwe jest ze jakies uszkodzenie gaźnika w moim CC900 jest przyczyną duzego spalania gazu ( 11 litrów) . Myslałem tez o zapłonie. Ostatnio przy próbie zapalenia auta po dłuższej przerwie zdażył sie 2 wystrzały. Rurka od puszki z filtrem pow była oderwana ( jeszcze nie sprawdzałem filtra w jakim jest stanie) Czy zapłonma wpływ na ilośc spalania? Dodam ze liczne regulacje u gaziarzy nie dają zadnego efektu.
  
 
Cytat:
2006-03-17 08:22:42, Jamal20 pisze:
Czy mozliwe jest ze jakies uszkodzenie gaźnika w moim CC900 jest przyczyną duzego spalania gazu ( 11 litrów) . Myslałem tez o zapłonie. Ostatnio przy próbie zapalenia auta po dłuższej przerwie zdażył sie 2 wystrzały. Rurka od puszki z filtrem pow była oderwana ( jeszcze nie sprawdzałem filtra w jakim jest stanie) Czy zapłonma wpływ na ilośc spalania? Dodam ze liczne regulacje u gaziarzy nie dają zadnego efektu.



gaznika raczej nie, a jedynie parownika lub zlej regulacji, masz mikser w pokrywie gaznika czy w rurze doprowadzajacej powietrze? strzaly moga byc spowodowane zuzyciem swiec lub przewodow WN, zaplon powinien byc przyspieszony o kilka stopni w stosunku do benzyny
  
 
Swiece są wymieniane 3 miesiace temu na NGK, przewodu WN są nie wymieniane. Musze sprawdzic czy sa przebicia na nich. Czy przez to moze byc podwyższone spalanie mojego auta? Jak sprawdzic poprawnośc ustawienia zapłonu ?
  
 
Cytat:
2006-03-17 10:58:51, Jamal20 pisze:
Swiece są wymieniane 3 miesiace temu na NGK, przewodu WN są nie wymieniane. Musze sprawdzic czy sa przebicia na nich. Czy przez to moze byc podwyższone spalanie mojego auta? Jak sprawdzic poprawnośc ustawienia zapłonu ?



kable raczej nie maja wplywu na wielkosc spalania, zaplon sprawdzisz w jakims warsztacei gdzie podlacza Ci lampe stroboskopowa i sprawdza ustawienie na znakach, lub sam mozesz to zrobic majac odpowiednie dane do swojego samochodu
  
 
Kolega ma tez CC900 i gazownik załozył mu grzybek bezpieczeństwa na puszce od filtra powietrza aby nie uszkodzic żadnej z części samochodu.
On ma spalanie przewaznie 6,8l
Na moje przyczyną może byc za bogata mieszanka albo przewody.
Ja mam CC 900 gaźnik , instalacja lovato podciśnieniowy parownik i jak mi strzelało to przyczyną były przewody.
Jak wymieniłem usterka ustała. BYc może w jednym z cylindrów nie dochodziło do zapłonu i część gazu szła sobie w wydech.
Ja po wymianie świec, akumulatora, przewodów, po wielu regulacjach (wszystko samodzielnie) spalanie na poziomie 8,5 - 9l.( a i tak wydaje mi sie to duzo)
A mam i tak przeciek na parowniku, kupiłem membrany i w tym tygodniu robię naprawę parownika. Zobaczymy jak palił będzie wtedy.
A mierze tak. Butla non stop do pełna i po przejechaniu 120-150 km ponownie do pełna i wyliczam i notuje.
Takie statystyki prowadzę wiele miesięcy.
A przed wymiana przewodów i akurat były te mrozy palił ponad 10, a nawet zdazało sie 12,8.
Do gazowników nie jeżdze bo albo ucza sie na moim samochodzie albo strasznie naciagaja.
A jak cos zrobie sam to jest satysfakcja i zaoszczędzone pieniądze.
A z instalacja I generacji mozna sobie poradzić
  
 
No to mam podobny problem. Tyle ze do tych strzałó doszło tylko 2 razy, jak auto stało długi czas nie odpalane. teraz nic nie sterzela. Jest tylko bardzo wysokie spalanie. Słyszałes cos o sondzie lambdzie? Ze to moze byc właśnie przez nią? szczerze mówiąc to nie wiem czy CC900 posiada taką sonde. Jesli ja ma to gdzie ja szukac.
p.s. prohti odezwij sie na gg 2293743 lub 2993743
  
 
witam

faktycznie spalanie dla cc900 na poziomie 8-9 l to troche dużo. ja mam punto 1.1 (instalacja bez komputera I gen.) i spala mi obecnie w jeździe mieszanej 7-8 l. ale był taki czas, że palił mi 10-12 l. instalacje podciśnieniowe mają to do siebie, że są bardzo czułe na zmiany zachodzące w układzie, np. zabrudzienie filtra powietrza (większe spalanie). też sam sobie regulowałem gaz i spalał mi latem 7-7,5 l. ale wyczytałem gdzieś, że można zatkać wlot ciepłego powietrza z nad kolektora wydechowego to będzie troche lepiej jeździł. tak zrobiłem. latem było ok. ale zimą właśnie zaczeły sie problemy ze spalaniem. ta klapka jednak powinna być jak ją fabryka zamontowała. wobec powyższego zrobiłem tak: wymieniłem przewody WN (należało im się), akumulator (padał), pojechałem do gazownika i ustawiłem instalacje na analizatorze (koniecznie), wymieniełem filtr powietrza i gazu, dopiero wtedy kombinowałem gdzie jest problem ze spalaniem (przypomniałem sobie o klapce wlotu ciepłego powietrza), po jej ustawienu ja na poczatku było auto zaczęło jeździc ok i palić w normie. jak się zdecydujesz na analizator to ma dla ciebie poniższe informacje: zapłaciłem 30 zł, gazownik dał mi wydruk z analizatora, dostałem 2 tyg gwarancji z dowolną ilością kontrolnych wizyt i sprawdzeniu na analizatorze trzymania parametrów wczesnieuj ustawionych. tyle mogę ci doradzić )
  
 
Kurcze to powiedzcie mi jak sami ustawiacie instalacje. Jesli to nie jest takei trudne to powinienem sobei poradzic. Mówie o sposobach typowo domowych. Jak moge to poprosze o sposób krok po kroku od czego zacząc na co zwracac uwage itp. z góry dzieki.
  
 
witam wszystkich mó sienias palił do niedawa tj w okresie zimowym okrągła 10 gazu teraz troszke mniej ale i tak nie uważam że to dużoodpalam go cały czas na gazie tak więc benzyny nie używam. mam natomiast inny problem otóż zaraz po odpaleniu na gazie auto nie chce chodzić na gazie silnik odrazu gaśnie i nie wiem co może być tego przyczyną jeżeli ktoś ma jakieś pomysły to z góry dzięki
pozdraiwam