(swap 126 1.1) pytanie o pompe paliwa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Hej chłopaki takie pytanie jaką wydajność i ciśnienie robocze powinna mieć pompa paliwa 1.1 spi w punto seju itp?? Oczywiście potrzebuje dorwać pompe o jaknjabliższych param,etrach ale ZEWNĘTRZNEGO montarzu, może wiecie z czego można dorwać może ktoś ma taką na zbyciu. Temat raczej info więc wywalam go na ogólny nie do "kupie sprzedam"


[ wiadomość edytowana przez: kaza dnia 2006-03-18 14:54:16 ]
  
 
Z tego co sięgam pamięcią to w uno turbo byla zewnętrzna pompa, tak samo chyba w seatach 1.8. Co do parametrów tej pierwszej to:
Bosch 0 580 467 037
Wydatek: 60dm3/godz minimalnie
Ciśnienie zasilania: 0.3 MPa przy 4000rpm

Ty będziesz potrzebowal (przynajmniej jeśli chodzi o motor 1.1 Fire z uno):
Wydatek: 90dm3/godz minimalnie
Ciśnienie zasilania: 0.11 MPa
  
 
takie pompy jak z UT to mam w garazu założe może z jutra jakąś i obadam analizatorem bo nie chce aby sie zalewał bo to też nie jest dobre a wkladac do oryginalnego zbiornika pompe wewnetrzna z punto to mi sie nie widzi wiec w gre wchodzi tylko zewnetrzna.

Dawcy a wy jaką macie pompe u siebie zew. czy wew?????
  
 
w sc 899 mam zewnętrzną pompę
  
 
Cytat:
2006-03-18 22:14:06, kaza pisze:
Dawcy a wy jaką macie pompe u siebie zew. czy wew?????


Na razie nie mamy żadnej, ale jeśli już coś będzie to raczej zewnetrzna, chociaż z drugiej strony bak bedzie w środku to nie bedzie problemu (chyba).
  
 
do monowtrysku ok 1,5 barowa. moze byc tez troche wiecej, po to jest regulator i powrot zeby utrzymac zadane cisnienie. ja jezdzilem na 3,5 barowej na monowtrysku przez pewien czas i bylo git.
  
 
Cytat:
2006-03-18 22:21:43, owz pisze:
w sc 899 mam zewnętrzną pompę



Oryginalnie tak jest w seju 899 czy tak sobie ktoś zamontował zewnetrzna?????
  
 
a pojęcia nie mam, właśnie zszedłem do garażu i uzmysłowiłem sobie że to był filtr paliwa jednak [żadko tam zaglądam] gafę strzeliłem, pompa jest chyba jednak wewnętrzna.
  
 
Cytat:
2006-03-18 22:32:15, ZoLt4R pisze:
do monowtrysku ok 1,5 barowa. moze byc tez troche wiecej, po to jest regulator i powrot zeby utrzymac zadane cisnienie. ja jezdzilem na 3,5 barowej na monowtrysku przez pewien czas i bylo git.



No niby racja ale moze się zdarzyć coś takiego że jeśłi ciśnienie robocze będziesz miał dużo większe niż powinno być a i wydajność pompy bedzie dużo większa to regulator nie da rady wywalić tyle paliwa,. no trzeba by sobie zegar na listwie załorzyć i wtedy bedzie wiadomo wsio, na marginesie ten ziomek co ma dla ciebie ten regulator z integralki caly czas w rajchu siedzi i nie moge go dorwac skurczybyka, ale ma być w przyszlym tyg.
  
 
Cytat:
2006-03-18 22:38:58, owz pisze:
a pojęcia nie mam, właśnie zszedłem do garażu i uzmysłowiłem sobie że to był filtr paliwa jednak [żadko tam zaglądam] gafę strzeliłem, pompa jest chyba jednak wewnętrzna.



ale rotfl
  
 
hahah właśnie sam siebie wyśmiałem pojebało mi się
  
 
sppoooko źą
  
 
owz no i żeś rozwalił topika
tera wszyscy beda sie polewać zamiast pomóc kazie
  
 
ja mam zewnetrzna od poldka.
  
 
Cytat:
wojtas7
Wysłany: 2006-03-18 23:41:18

ja mam zewnetrzna od poldka.


od trucka??
  
 
Poldek ma wewnetrzną oryginalnie.
  
 
ale na stronie f&f tam gdzie jest dział tuning czytałem o bisie na wtrysku i w nim byla zewnetrzna pompa z trucka...
  
 
ni nie wiem ostatnio wymieniałem w uno i koleś w sklepie powiedział mi że to ta sama pompa co przychodzi do poldona no powiedzmy wygląda troche jak zewnetrzna ale z jednej strony ma taki kruciec że zalorzysz przewod paliwowy a z drugiej ma tak ze 2 razy wiekszej srednicy na który zaklada sie śitko.
  
 
Cytat:
...z jednej strony ma taki kruciec że zalorzysz przewod paliwowy a z drugiej ma tak ze 2 razy wiekszej srednicy na który zaklada sie śitko.


no to nie wiem może bnyły dwa modele


no sam popatrz >>>KLIK<<<


[ wiadomość edytowana przez: CEHU dnia 2006-03-19 00:11:30 ]
  
 
alfa 33 ma zewnetrzną