Problem prosze pomocy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam problem polonezem caro 1500 rok 1991 przy zwalnianiu z predkosci 80+ kmh wystepujo znaczne drgania w okolicach tylnej czesci samochodu.Przy pokrecaniu prawym tylnim kolem wyczuwa sie przeskakiwanie jakby kulek łożyskowych co wskazywalo by na zuzycie sie łożysk w tylnym napedzie.Ponieważ nie znam budowy tylnego mostu prosze o link do poradniku na temat tylnego mostu wraz z zespolem napedowym lub osobisto porade.
  
 
stawiałbym na łożyska , że umarły ...



pozdr...
  
 
A czy wystąpił wyciek oleju z mostu od strony wspomnianego tylnego koła , bo w moim poprzednim samochodzie ( fiat 125 P ) gdy padało łożysko półosi , to zawsze występował wyciek oleju z mostu , poprzez uszczelniacz półosi i było to widoczne na wewnętrznej części koła . Ale w przypadku obecnego Poldka , zakupując go , byłem nastawiony na wymianę całego mostu , bo jadąc nim miało się wrażenie jakby podróżowało się tramwajem , a nawet pociągiem , waliło niemiłosiernie , nawet na tę usterkę udało mi się utargować 400 PLN , ale po wymianie łożyska półosi , okazało się , że wszystko ucichło i jest OK , ale np. nie było żadnego wycieku , tak jak to miało miejsce w Fiacie , olej w moście był na właściwym poziomie , uszczelniacz trzymał prawidłowo , łożysko okazało się rozwalone doszczętnie , ale wycieku z mostu brak . Widać z samochodami jak z ludźmi , każdy inaczej przechodzi chorobę
A może to wina krzyżaka wału napędowego ? Podobne objawy podczas jazdy były w moim Poldku i był to krzyżak , a właściwie jego resztki

Odnośnie wymiany łożyska i lub krzyżaka poszukaj na forum w wyszukiwarce wpisując odpowiedni wyraz .
Jak nie znajdziesz na tym forum , to może spróbuj na forum FSO AUTO KLUB

Pzdro