Ocenmy nasze auta

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam
zabawmy sie i ocenmy nasze auta w takich kategoriach jak w auto-swiecie. proponuje nastepujaca skale ocen:
1 punkt - bardzo słabo
2 punkty - słabo
3 punkty - srednio
4 punkty - dobrze
5 punktow - bardzo dobrze
oto moje oceny wraz z kategoriami:
NAPĘD 3 PKT.
ZAWIESZENIE 2 PKT.
PROWADZENIE 2 PKT.
HAMULCE 2 PKT.
PRAKTYCZNOŚĆ 4 PKT.
PRZESTRONNOŚĆ I KOMFORT 5 PKT.
JAKOŚĆ PODZESPOŁÓW 3 PKT.
JAKOŚĆ WYKOŃCZENIA 2 PKT.
NIEZAWODNOŚĆ 4 PKT.
KOSZTY UTRZYMANIA 5 PKT.

ciekawe jaka bedzie srednia
pozdrawiam
  
 
A nie lepiej od razu sobie tutaj sprawdzić???

Oceń swoje auto



[ wiadomość edytowana przez: the_undertaker dnia 2006-03-22 18:44:39 ]
  
 
Mercedes Benz W124 COUPE
3.0 24V Sportline
1990r 200tys km

1 punkt - bardzo słabo
2 punkty - słabo
3 punkty - srednio
4 punkty - dobrze
5 punktow - bardzo dobrze

NAPĘD 5PKT
+ idealnie dopasowana skrzynia manualna do przebiegu mocy i momentu (220PS / 275Nm)



ZAWIESZENIE 4 PKT
+ na trasie idealne
+ fabrycznie obnizone przez co twardsze
- mniej wybiera nierownosci


PROWADZENIE 4PKT
+ prowadzi sie jak po sznurku
+ skret - kola przednie staja prawie bokiem

tyl naped dla jednych wada dla drugich zaleta ja nie daje + za to ale i nie daje -


HAMULCE 3 PKT
+ 4 tloczkowe zaciski z przodu
- za slabe przy duzych predkosciah - przy wymianie zakladam nacinane tarcze


PRAKTYCZNOŚĆ 2 PKT
+ duzy bagaznik - 570l
- coupe - 5 miejsc w dowodzie - realnie 2 + dziecko w foteliku


PRZESTRONNOŚĆ 2 PKT
+ duzo miejsca z przodu
- 2 drzwi
- malo miejsca z tylu

Rozdzielilem komfort od przestronnosci bo trudno zeby Coupe bylo przestronne.

KOMFORT 4 PKT
+ bardzo wygodne siedzenia
+ idealnie zestrojone zawieszenie na trase


JAKOŚĆ PODZESPOŁÓW 5 PKT.

JAKOŚĆ WYKOŃCZENIA 4 PKT
+ bardzo dobrze spasowane elementy z dobrych jakosciowo materialow
- po takim czasie niektore nietety zaczynaja juz skrzypiec

NIEZAWODNOŚĆ 4 PKT
+ stara konstrukcja zasilania benzyna (KE-Jettronik) ma to do siebie ze nie ma w sobie zadnej elektroniki
+ malo awaryjny mechanicznie - wszystko toporne a w tym modelu wiekszosc czesci jest wzmacniana (most, wal, wahacze)

KOSZTY UTRZYMANIA 3 PKT.
+ stara konstrukcja i dosyc tania (np koszt klockow REMSA to 60PLN komplet na przod)
- silnik jest drogi w utrzymaniu (kable WN 524 PLN firmy BERU)

  
 
Cytat:
2006-03-22 16:17:22, aras519 pisze:
witam zabawmy sie i ocenmy nasze auta w takich kategoriach jak w auto-swiecie. proponuje nastepujaca skale ocen: 1 punkt - bardzo słabo 2 punkty - słabo 3 punkty - srednio 4 punkty - dobrze 5 punktow - bardzo dobrze oto moje oceny wraz z kategoriami: NAPĘD 3 PKT. ZAWIESZENIE 2 PKT. PROWADZENIE 2 PKT. HAMULCE 2 PKT. PRAKTYCZNOŚĆ 4 PKT. PRZESTRONNOŚĆ I KOMFORT 5 PKT. JAKOŚĆ PODZESPOŁÓW 3 PKT. JAKOŚĆ WYKOŃCZENIA 2 PKT. NIEZAWODNOŚĆ 4 PKT. KOSZTY UTRZYMANIA 5 PKT. ciekawe jaka bedzie srednia pozdrawiam





A można dać -5 ?
Ja stwierdzam że to extra auto z gnijącą blachą
Każda kategoria max pkt
  
 
Eeee, takie ocenianie jest niewiele warte...
Wg mnie jeżeli już porownywać, to konkretne auta ze sobą.
Po przesiadce z mini na espero brakowało mi "jazdy po sznurku", ale komfort kilka epok do przodu.
Espero w miarę sprawnie przyspieszał, dosyć dobrze hamował, podróżowało się komfortowo, mało się psuł, mnie (i chyba nie tylko mnie) denerwowały zacinające się szyby i centralny zamek.
Z minusów jeszcze brak tylnej klapy - wąski dostęp do kufra, ale nie każdy wozi głęboki dzięciecy wózek czy inną wanienkę na wakacje... Mój egz. z korozją raczej nie miał problemów.

Jezeli ktoś przesiadzie sie z camry, czy innego lexusa na espero, to będzie marudził na slabe przyspieszenie, hamulce, etc. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

Pozdr. P.