| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
pablo_ns Espero 1,8 +LPG Nowy Sącz | 2006-03-23 20:42:13 Nie wiem dlaczego jak leje paliwo mi pistolet odbija. Powiedzcie czy wy tez tak macie? jak to mozna naprawic |
QLogic Espero1.5, Nubira2.0 Warszawa Tarchomin | 2006-03-23 20:48:26 Wszyscy tak maja.
Nie wkladaj do konca i przekrecaj na bok i sie przyzwyczaj |
Adam4302 Klubowy Weteran Dacia Logan Katowice Wsch. Wąsk. | 2006-03-23 20:49:05 ...i zacznij korzystać z wyszukiwarki |
pablo_ns Espero 1,8 +LPG Nowy Sącz | 2006-03-23 20:57:30 przepraszam |
pablo_ns Espero 1,8 +LPG Nowy Sącz | 2006-03-24 03:09:31 dlaczego tak sie dzieje? mialem malucha i lalem normalnie. Moze mi ktos dokladnie wytlumaczyc dlaczego tak sie dzieje |
Padre_cornelone Erdzero jeden 8 Lpg Katowice | 2006-03-24 18:32:19 Odpowietrzanie baku nawala po latach a espero ma blokadę zapobiegającą przedostawaniu się oparów benzyny.
No i dystrybutor myśli że jest fool |
slawekk Esperak 1,8/Corsa C ... Warszawa Wawer | 2006-03-24 18:35:36 Ja kolegi będę bronił
U mnie przy tankowaniu dopóki nie jest pełno to pistolet nie odbija i też bym się zdziwił gdyby było inaczej |
Adam4302 Klubowy Weteran Dacia Logan Katowice Wsch. Wąsk. | 2006-03-24 18:45:04
Tzn że zapycha sie?? U mnie od nowości jest tak samo, nic sie nie zmieniło. PS. Znów Cie śledzę po wątkach
[ wiadomość edytowana przez: Adam4302 dnia 2006-03-24 18:47:46 ] |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2006-03-24 19:26:00
Też jestem ciekaw w jaki sposób może "nawalić: odpowietrzanie baku li tylko na skutek upływu lat |
Padre_cornelone Erdzero jeden 8 Lpg Katowice | 2006-03-24 20:00:46 Może zatkać/zepsuć się zaworek który wyrównuje ciśnienie w baku w miare jak motor wypija benzynę.
Poznać to po tym że jak odkręca się wlew paliwa to nagle syczy i ciągnie dłuższą chwilę powietrze, słychać też jak "rozprostowują się przewodziki i bak" jak jest zatkany na amen.
>Adam Spokojnie, nie przesadzajmy
Pozdrawiam |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2006-03-24 20:06:03
Od oparów ??? ....serio nie wiem bo nie widziałem tego ustrojstwa nigdy ale myślę że to jakiś hermetycznie zamknięty zbiornik i tylko pary palifka tam majom miejsce ....no i dlaczego we prawie fszystkich espero (często od nowości zupełnej ) taki "problemos" mam miejsce ?? |
Padre_cornelone Erdzero jeden 8 Lpg Katowice | 2006-03-24 20:14:18
Wiesz u mnie jest różnie, raz przy tankowaniu tak zassie że korek opór stawia przy odkręcaniu , nastepnym razem nic się dziwnego nie dzieje, coś tam chyba żyje własnym życiem.
Kiedyś mieliśmy ładę, tam też od początku to nie działało, albo smród benzyny wewnątrz, albo próżnia w baku
W wartburgu 1300 nic takiego nigdy nie miało miejsca. Chyba wzorem Ala Bundy'ego trzeba szmatkę zamiast korka dać |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2006-03-24 20:26:21 eee nooo....Conkretów siem spodziwa -em , a nie opowieści o hiistori socjalistycznej motoryzacji
Panowie !...nie kopał ktoś przy instalacji bako-paliwowej ???....przeca byli tacy (chyba) co targali zbiornik paliwa .... ....Mówić! ...przecie nie może to być problem nie do rozwiązania |
Padre_cornelone Erdzero jeden 8 Lpg Katowice | 2006-03-24 20:39:52 Opierając się na doświadczeniach z ładą w tej materii (czyli wciąż żywą historią socialistycznej motoryzacji) :
Ten zaworek to taki sam kulkowy sprzęta jak do odpowietrzania kaloryferków, jest umiejscowiony nad bakiem, lub w bezpośredniej bliskości wlewu paliwa i w espero tam należało by go chyba szukać. Może być też zamontowany na szczytowej części zbiornika. Tyle pomysłów na dziś. |
Adam4302 Klubowy Weteran Dacia Logan Katowice Wsch. Wąsk. | 2006-03-24 21:30:52 Wszystko fajnie, tylko że nie w espero. W espero za odpowietrzenie,a w zasadzie dopowietrzenie, odpowiedzialny jest korek wlewu paliwa. Przepuszcza on powietrze do środka w miarę ubywania paliwa.
Zaworek o którym mówisz był potrzebny w samochodach w których odpowietrzenie było wyprowadzone poza wlew paliwa, i zapobiegał on wylaniu sie paliwa gdy samochód leżał na dachu. Czyli zagadka nadal nie rozwiązana. Ten model tak ma. |
pablo_ns Espero 1,8 +LPG Nowy Sącz | 2006-03-24 21:40:05 w pon jade do Stacji Autryzowanej na wymiane paska to spytam sie ich |
Zerwikaptur Member Klubu Espero Audi A4 Ożarów | 2006-03-24 21:48:06 Myśle że jest to wina rury która doprowadza paliwo do zbiornika .
Jeżeli wkładasz pistolet to końcówka jego jest blisko kolanka i zalewa się czujnik w pistolecie .W innych autach kolanko jest niżej i paliwo może spokojnie spłynąć do baku.
Przecież tankując w karnister mamy tą samą sytuację. |
Navi Klubowy Weteran Auto wybitnie zastęp ... Lublin / Shire | 2006-03-24 22:10:25 W kwestii przyczyny nie wniosę nic nowego, oprócz tego że ten typ chyba tak ma. W firmie gdzie kiedyś pracowałem było kilkadziesiąt służbowychg nexii i kilka esperaków. Miałem okazję używac weielu z nich i wszystkie tak miały. W nexii pamiętam, była jeszcze taka klapka przysłaniająca światło kanału wlewu paliwa. Po jej wyłamaniu sytuacja się poprawiała ale tylko trochę.
Wydaje mi się, że po prostu żółci konstruktorzy dobrali zbyt cienki przewód odpowierzający w stosunku do prędkości podawania paliwa. W tej chwili nauczyłem się wlewać paliwo bez wtykania pistoletu w dziurkę i lać parabolicznie (milczeć zboki ). |
Padre_cornelone Erdzero jeden 8 Lpg Katowice | 2006-03-24 22:24:05 Nic nowego ale dziś specjalnie gdy tankowałem wsadziłem pistolet maxymalnie do przodu i bez żadnego "ukosa" nic kompletnie mi nie odbiło (dystrybutorowi też nie).
Ojciec twierdzi że to zależy od konta wsadzenia pistoletu, u niego też losowo się to zdaża. |