Jak to jest - auto z gazem z HOLANDII

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Hejka , astra sie sprzedała i robie przymairki do Omegi 2.0 16V
znalazłem nawet taka co mnie interesuje ale ,,, jest sprowadzona z Holandii i ma tamtejszy gaz, moze ktos z Was miał podobna sytuacje ? jak to jest z leganloscia tej instalacji w PL ? czy trzeba cos zmieniac? no chyba ze ktos z klubowiczow ma do sprzedania Ome 20 16V

Pozdrawiam


[ wiadomość edytowana przez: oliwek dnia 2006-03-24 12:49:22 ]
  
 
Cytat:
2006-03-24 09:03:25, oliwek pisze:
Hejka , astra sie sprzedała i robie przymairki do Omegi 2.0 16V znalazłem nawet taka co mnie interesuje ale ,,, jest sprowadzona z Holandii i ma tamtejszy gaz, moze ktos z Was miał podobna sytuacje ? jak to jest z leganloscia tej instalacji w PL ? czy trzeba cos zmieniac? no chyba ze ktos z klubowiczow ma do sprzedania Ome 20 16V Pozdrawiam



To w koncu jest z Holandii czy zez Szwajcarii?
Przypuszczam, ze to pierwsze, bo Szwajcarzy na tym paskudztwie nie jezdza.
  
 
Witaj!

Z tego co pamiętam, to założeniu gazu udałem się na stację diagnostyczną wraz z dokumentami, które dał mi gazownik. Na tej podstawie wpisali mi do dowodu rejestracyjnego słowo "gaz". Za jedyne stokilkadziesięt zł.

Zadzwoń na swoją stację diagnostyczną.

--
Pozdrawiam
Ryszard
  
 
yy sorki za pomyłkę
gaz i auto są z HOLANDII

  
 
psinthos

jak zwykle wszystko bardzo uwaznie czyta , i poprawia bledy

tak trzymaj
  
 
słuchajcie w onformacji o aucie pisze ze ORYGINALNA HOLENDERSKA INSTALACJA, czy moze opel tam robił cos takiego jak daewoo ? ze wstawiał gaz fabrycznie ??
Omega z 95 roku
  
 
Cytat:
2006-03-24 09:36:58, oliwek pisze:
słuchajcie w onformacji o aucie pisze ze ORYGINALNA HOLENDERSKA INSTALACJA, czy moze opel tam robił cos takiego jak daewoo ? ze wstawiał gaz fabrycznie ?? Omega z 95 roku



Potencjalnie tak - wiem, ze w np. w Wielkiej Brytanii byly oficjalne wersje 'Bi-fuel'. Najlepiej byloby dorwac kopie jakichs holenderskich cennikow z tamtego okresu.
  
 
Instalację podobno mozna zalegalizować
wystarczy zmienić butlę na polską.

ja kiedyś chciałem kupic astre g z taką instalacją
ale miała 200 tys km przebiegu,więc się nie zdecydowałem
  
 
Najlepiej by tez było zebyś sprawdził jaka to instalacja i czy później w razie naprawy dostaniesz do niej częsci, bo z tego co wiem to do niektórych samochodów właśnie z holenderską instalacją ciężko o częsci.Napewno będziesz musiał zmienic zawór do tankowania bo Holendrzy mają inne końcówki.
Ja też przywoziłem Omege z Holandii i były również z gazem fabrycznym, ale zdecydowałem się kupic bez gazu i założyc w Polsce.
  
 
o ale jaki to jest z tym fabrycznym ? czy one maja tak jak VOLVO ? ze maja dodatkowy wskaznik w desce ? czy poprostu dołozony gaz ?

  
 
jako byly pracownik auto - gazu...z moich informacji wszyscy, ktorzy sprowadzali auta z holandii nie mieli wiekszych problemow z tym gazem przy rejestracji po prostu na przegladzie zerowym ci powinni to wbic i tyle cala folozofia i nie musisz miec polskiej butli bo takich nie mawszystkie sa teoretycznie wloski powodzonka a z czesciami moze byc ch.......wka bo sa totalnie inne do wloskich ale filtrerki mozna z jakiejs wloskiej na upartego dopasowac pozdro 4 all
  
 
z tego co ja slyszalem to te instalacje kiepsko znosza nasz gaz (nasz jest bardziej do dupy) i sa znimi jakies problemy (auto za bardzo nie chce jezdzic), ale ile w tym prawdy to nie mam pojecia
  
 
Cytat:
nie musisz miec polskiej butli bo takich nie ma


jak to nie ma?

a stako?
STAKO


włoski jest typ systemu zaworów

w holenderskich jest płyta aramaturowa 4 otworowa, a w tych stosowanych u nas wielozawór

żeby instalacja była zgodna z warunkami obowiązujacymi u nas trzeba zmienić butlę



[ wiadomość edytowana przez: Grzesiek dnia 2006-03-24 19:12:39 ]
  
 
Ja swojego czasu miałem FIATA REGATE z holenderską instalacją VIALLE fabrycznie montowaną, zbiornika niemusiałem zmieniać ale musiał przejść badanie homolgacyjne, człowieczek z dozoru ją pomierzył odcisną i wystawił świstek na 10 lat i potem wpis do dowodu i OK.
  
 
Z tego co wiem, Holenderskie instacje są jednymi z najlepszych na świecie. Cały problem polega na tym, że w Polsce nie ma warsztatów, które "znają" się dobrze na tych instalacjach. Jeśli chodzi o badania techniczne to najpierw nalezy zrobić diagnostykę istalacji w stacji posiadającej uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego (nawiasem mówiąc polega to na wsadzeniu nosa pod maskę i do kufra), wypłaceniu za to 250 PLN i tyle.

Bez tego świstka auto nie przejdzie badań technicznych. Ale zeby było śmieszniej, na badaniach trzeba zapłacić też za "badanie samochodu z gazem". To nic ze 10 min wcześniej gaz był badany.

ps. -z tego co wiem, nie ma potrzeby wymiany butli.
- i z całym szacunkiem mając Instalację z NL raczej nie
pozwalajcie nikomu w niej grzebać
  
 
ludzie co wy wygadujecie za głupstwa w holandi montuja fabryczny gaz sekwencje przewaznie firmy coltek w holenderskim dowodzie rejestracyjnym jako paliwo jest podany gaz przy rejestracji wymagane sa tłumaczenia przeglad na stacji okregowej i pozostałe kwity z urzedu celnego co do urzytkowania inny jest tylko wlew gazu wiekszość gazowni posiada końcówki do holendrów jeśli samochód przeszedł pomy ślnie badanie przrd I rejestracja w polsce możesz śmiało użytkowac i nie słuchaj banialuk