| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
marcin032 TOYOTA MANIAK E11, E12 Białystok | 2006-03-26 22:13:04 Co do obrotów to nie bardzo wiem ale może to za sprawą f. powietrza. Kiedy wymieniałeś?
Jeśli chodzi o olej to generalnie SLX jest do d..y. To, że silnik zaczął brać oliwę może być spowodowane tym Castrolkiem. Niestety przez ten olej Toyota narobiła sobie sama problemów. |
Kafi TOYOTA SPEC Mazowieckie | 2006-03-27 07:12:01 MHM...
Co do oliwy wywal castrola i zalej coś lepszego......... Co do obrotów to kontrolka się zapala??? |
pankuba TOYOTA DRIVER Renault Megane 220 GT Wawa | 2006-03-27 22:01:56
nie myli sie ten co nic nie robi , jak nby tak wszyscy wątpili to drorożkami bysmy jeździli
dlaczego w najgorszym jeżeli to jest faktycznie ta wada to jak najprędzej właśnie do ASO |
marcinm TOYOTA MANIAK ... | 2006-03-28 00:03:42
ASO? w naszym kraju? powiedzą że po gwarancji, albo że ktoś zajeździł silnik, a potem narzeka
co do mylenia się : meśki też były dobre, dopóki nie zaczęli zdziwiać, bo design, bo 10 milionów opcji... dopóki Toya robiła silniki i wszystko inne sama, i nie kombinowała, jak obsłużyć 10 rzeczy jednym guzikiem, to problemów nie było ( patrz : przebiegi i awaryjność Cariny II,E, czy Corollek, o Camry nie wspomnę ), i to, że to wszystko wciąż jeździ i to jeszcze jak... Jednocześnie przyjrzyj się wątkom na temat Ave, niezależnie od rocznika : a to zawieszenie, a to przekładnia kierownicza, a to coś z silnikiem, potem hamulce się przegrzewają, czy radio działa tylko w mieście... masakra... a teraz jeszcze współpraca z PSA... widać po ilości aygo jeżdżących po ulicach, jaki to był super pomysł... ciekawe co następne... |
pankuba TOYOTA DRIVER Renault Megane 220 GT Wawa | 2006-03-28 11:05:35
no tu niestety dużo zależy od ASO i faktycznie jest ileś doświadczeń nie najlepszych, ale to akurat jest znana wada, stwierdzona i poprawiona przez Toyotę w dalszej produkcji więc nie powinno być jakis schodów
bo je robią w GB czyli tam gdzie Fordy
dobra wiem o co chodzi i jest w tym dużo racji, ale zwróć uwagę na wyższy stadard, komfort, poziom bezpieczeństwa, wyposażenie, osiągi silników spalanie itp, itd. Coś za coś. Tylko problem żeby znaleźc w tym złoty środek i zapanować nad tym wszystkim (a nie telefon z 50-cioma funkcjami o których nie mamy pojęcia, bo używamy go i tak do dzwonienia ) |