CELICA GTI

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
silnik 2000 cm3, 156 KM, 150 tys. km.

  
 
O rety jak mi się podobają te otwierane światła - super!!! Bardzo lubię ten model
Ile ona spala?? Który to rocznik?? No i jak sie sprawuje??
  
 
Fajne autko.
Mi też sie podobają takie lampy ale miałbym obawy przed jazdą z większą prędkością.
Bałbym się że mi się przekręcą w drugą stronę
  
 
Cytat:
O rety jak mi się podobają te otwierane światła - super!!!



Wlasnie mi sie urwalo mocowanie jednego przy 140 nie zauwazylem "malego" wzniesienia i cos sie urwalo, jeszcze nie zagladalem co

Cytat:
Ile ona spala??



10/100 l LPG przy normalnej jezdzie, przy jedzie nie ekonomicznej srednio 5-6 tys obr. 15 litrów
Cytat:
Który to rocznik??



1991/96 skladaczek

Cytat:
No i jak sie sprawuje??



Nie moge narzekac, jest pare drobiazgow do zrobienia ale raczej estetycznych niz mechanicznych
  
 
mi własnie po takie zostało trochę części. fajne auto. troche takim jeździłem
  
 
fajnie sie prezentuje. hamowałes moze samochod?
  
 
jeszcze nie
  
 
Cytat:
1991/96 skladaczek



no moja tak samo tylko 1991/97

Tak w ogóle gdybym nie kupiła Corolli kupiłabym taka samą Celicę tylko nie GTI - nie kupiłam bo muszę przewieźć czasem dziadka i babcię.


[ wiadomość edytowana przez: madzia_83 dnia 2006-03-27 11:07:44 ]
  
 
ja jak dziadków czasem swoim przewiozę..strasznie marudzą na brak 5ciu drzwi
co do spalania to przy ostrej jezdzie 15l to troche duzo pali
  
 
Cytat:
2006-03-27 11:35:21, Yaryś pisze:
ja jak dziadków czasem swoim przewiozę..strasznie marudzą na brak 5ciu drzwi



No właśnie. Do takiej Corolli 3D to jeszcze by weszli - z wyjściem byłyby większe problemy no ale jakoś by sobie poradzili ale do naleśnika Celicy wejść weszliby i już by tam zostali dlatego zostałam przy Corolli choc Werner miał do sprzedania Celicę.
  
 
Cytat:
2006-03-27 11:35:21, Yaryś pisze:
co do spalania to przy ostrej jezdzie 15l to troche duzo pali

- dużo? przy jeździe, którą opisał KJR to moje maleństwo i 20 łyknie, a 10/100 LPG to mi się jeszcze nie zdarzyło..., także spalanie rzekłbym że niskie, jak na 3S-GE...

swoją drogą... śliczne auto... jechałem raz taką tyle że turbo i niestety na automacie, ale i tak długo tego nie zapomnę... pzdr
  
 
no to mam ekonomiczne autko nato wychodzi mi pali 13 przy sotrej jezdzie 6100-8200rpm często...
  
 
fajna fajna ta celica??

yaryś to nazywasz ekonomicze ?? przy twoim silniku??
  
 
Cytat:
2006-03-27 19:54:19, rsuhy pisze:
fajna fajna ta celica?? yaryś to nazywasz ekonomicze ?? przy twoim silniku??


nie wiem jaki tam ma silnik, ale baaardzo źle bym się czuł jakbym musiał kręcić moją do takich obrotów... 5000 już mi się dużo widzi, a najbardziej lubię tak między 2 a 4 ))

KJR : dorzuć coś jakichś fajnych fotek... mam ostatnio chorobę oglądania fotek... z Toykami
  
 
Cytat:
2006-03-27 20:05:13, marcinm pisze:
nie wiem jaki tam ma silnik, ale baaardzo źle bym się czuł jakbym musiał kręcić moją do takich obrotów...



Yaryś ma Corollę 1.8 TS


Fajna Cela

[ wiadomość edytowana przez: marcin032 dnia 2006-03-27 20:57:06 ]
  
 
Cytat:
2006-03-27 20:05:13, marcinm pisze:
nie wiem jaki tam ma silnik, ale baaardzo źle bym się czuł jakbym musiał kręcić moją do takich obrotów... 5000 już mi się dużo widzi, a najbardziej lubię tak między 2 a 4 ))



Celinki najlepiej sie czują pow. 3000 obr. to są silniki przystosowane do takiej jazdy
  
 
Cytat:
2006-03-27 22:07:45, KJR pisze:
Celinki najlepiej sie czują pow. 3000 obr. to są silniki przystosowane do takiej jazdy


nie da się ukryć - przebieg krzywej momentu w 3S-GE nie zachęca do jazdy na 2000

-GE to dość sportowa głowica
-FE czuje się lepiej na niższych obrotach, ale takiego poweru już nie ma...
  
 
Nie wiem na czym to polega ale do 3000 jest wrecz molowata w porownaniu do wyzszych obrotow i poprawia to ekonomie jazdy bo nie trzeba wciskac ostro gazu zeby dynamicznie przyspieszala.
Nie wiem jak maja inne toyoty ale proponuje uzytkownikom sprawdzic do 3500 tys i wtedy zmieniac bieg naprawde duza frajda jazdy
  
 
jak nie masz swojego to wrzuć może któregoś ziomka wykresik o tym silniku jako ciekawostke.
moj też jest mułowaty przy 3000rpm nawet nie wiesz jak bardzo hehe. pełna moc dopiero po 6100 (mówiąc ekonomiczny 13l mysalelm o porownaniu do innych aut o zblizonej mocy...na codzien pali mniej )
  
 
Fajniutka calkiem.widzialem ostatnio taka na szrocie u mnie w miescie(w anglii oczywiscie) z tylu miala napis GTR(nie wiem w czym roznice. miala lekko stluczony przod ale komora silnika nie ruszona. facet chcial za nia jakies 250£ wiec to chyba nie duzo.W sumie interesuje mnie sam silniczek bo mam tu na miejscu magika ktory przezucil by mi go do mnie.Nie mowie ze bedzie malo roboty bo to bedzie jakies 2 tyg w garazu ale dla 145 ps.......pociac bym sie dal.