MotoNews.pl
  

Caro=>Przejściówka

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak zamienić Caro w przejściówke? Powiedzmy, że mam już błotniki, maske, nosek, grill, reflektory, zderzak z kierunkami... I co dalej? Domyślam się, że to nie jest plug&play zestaw i nie obędzie się bez cięcia blachy i krzesania iskier ale co dokładnie by trza zmienić? Trzeba przespawać jakieś elementy czy wystarczy wyciąć to co "wystaje" i da radę "przyczepić" przód od przejściówki? Znając życie to pewnie nie .
Zna ktoś jakiś przypadek kiedy ktoś się zabierał za taką zmote?
A tak BTW - przejściówka różni się jakoś tyłem od Caro? W sensie blacharskim znaczy bo wiem, ze zderzak ma krótki chyba jak Borek i do tego jakieś listwy do nadkoli ale czy blacharsko jest tam cos inaczej? Da rade przełożyć tył zderzak do Carówki?
  
 
dupa jest inna - z tego co mi sie wydaje, blotniki są bardziej borek niż caro design
 
 
No dobra, dupe przeboleje, może to jakoś będzie wyglądać jako całość. Pytanie tylko jak z przodem bo musze się określić czy biore graty od przejściówki zanim ją potną na złomie. W sumie to już zaklepałem i dwie dychy przedpłaciłem więc jeśli nie jest to niewyobrażalnie skomplikowana akcja to bede rzeźbił .
  
 
dokladnie to nie wiem ale z tylu rozni sie zderzakiem i tym paskiem blachy pod klapa ktory pewnie mozna odkrecic,blotniki napewno sa takie same tylko w caro zakryte zderzakiem i brak listewek plastikowych.Co do przodu to mysle,ze wszystko da sie przelozyc bez problemu.widzialem wiele takich przerobek przod przejsciowka tyl caro a nawet przejsciowka/plus.
  
 
Cytat:
2006-03-29 00:53:23, robreg pisze:
dupa jest inna - z tego co mi sie wydaje, blotniki są bardziej borek niż caro design



Image Hosted by ImageShack.us
Jak widać na obrazku zderzak pasuje idealnie. U mnie jest nieco za nisko tylko dlatego, że chwilowo nie ma wsporników i opiera się na haku.
  
 
Cytat:
2006-03-29 10:50:31, Koot pisze:
Jak widać na obrazku zderzak pasuje idealnie. U mnie jest nieco za nisko tylko dlatego, że chwilowo nie ma wsporników i opiera się na haku.


Mi chodziło o kształt przetłoczenia dolnej częśći błotnika, która w Caro zakryta jest zderzakiem, ale z tego co widziałem na fotach przejsciowek oraz Twojego zchrupanego błotnika to maja blachy Carutkowe ze zmodyfikowanymi listwami bocznymi od Borka.
 
 
Dokładnie to te listwy są od "Akwarium", a błotniki identyczne począwszy od tego modelu.
  
 
A fotki z przykręconym zderzakiem są w wątku: "Zwątpiłem w mój tjunink, a co Wy myślicie?"
  
 
Tył - plug&play
Przód - rozstaw otworów mocujących błotnik nie zmienił się. Nosek prawdopodobnie by sie założyło, podobnie obsady reflektorów. Zderzak pasi na 100%

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
W sobote obczaje podczas rozbiórki "zapasowej" Carówki. Zobaczym jak to będzie wyglądać po wycięciu "nadmiaru" przodu...
  
 
Sądze zę podobnie.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
a czy to przetłoczenie nie powinno byc głębsze w borku/przejściówce??
chyba że tylko tak niewyraźnie wyszło. pozatym widziałem kiedyś w sklepie błotnik goły i miał przetłoczenie jakby pod jakąś śrubę w tej części która w caro jest przykryta.
być moze w plusach zderzak jest solidniej mocowany czy coś


[ wiadomość edytowana przez: sova dnia 2006-03-29 23:34:22 ]
  
 
Cytat:
2006-03-29 23:08:22, OLO pisze:
Tył - plug&play Przód - rozstaw otworów mocujących błotnik nie zmienił się. Nosek prawdopodobnie by sie założyło, podobnie obsady reflektorów. Zderzak pasi na 100%


Zderzak pasuje, błotniki też, natomiast pewne hopsy mogą być z pasem przednim, który w Caro jest niższy, nie ma na dole dużej częsci blachy i ma poobcinane narożniki
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
To jest moje Caro z dorobionym narożnikiem, a obok oryg. Borewicz.


[ wiadomość edytowana przez: Koot dnia 2006-03-30 00:08:51 ]
  
 
Dzieki Grzech, te fotki mnie troche rozjaśniły sprawe - już mniej-więcej wiem dokąd mogę spokojnie ciąć .


[ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2006-03-30 18:29:51 ]
  
 
Cytat:
2006-03-30 00:13:34, Race_D pisze:
Dzieki Grzech, te fotki mnie troche rozjaśniły sprawe - już mniej-więcej wiem do kąd mogę spokojnie ciąć .


ale nadal nie za bardzo widać dokąd można szaleć z tyłem, bo jak Sova wspominał, Caro ma przetłoczenia pod kołki ustalające boki zderzaka przy nadwoziu...
 
 
Kołki od zderzaka są zaznaczone strzałkami. Mocowane są na śrubki, więc ze zdjęciem nie ma problemu. Dla górnego błotnik ma przetłoczenie do wewnątrz, ale to nie przeszkadza, bo to miejsce będzie całkiem zasłonięte listwą, a dla dolnego ma przetłoczenie na zewnątrz. Można by to wyklepać na gładko i zaszpachlować, albo zaslonić chlapaczem.
Poza tym tył jest całkowicie identyczny. Image Hosted by ImageShack.us
  
 
Cytat:
2006-03-30 09:55:29, robreg pisze:
ale nadal nie za bardzo widać dokąd można szaleć z tyłem, bo jak Sova wspominał, Caro ma przetłoczenia pod kołki ustalające boki zderzaka przy nadwoziu...


Spoko, na razie i tak musze zrobić przód bo to większa maniana. Tył od biedy może zostać seryjny, ale pokombinujemy i może coś sie sklei. A może spróbuje zrobić tak jak SerU miał w swojej przejściówce .

Jeszcze jedno - przejściówka miała taki sam tylny zderzak jak akwarium może?

ps. Rob, zrobiłeś błąd w cytacie .


[ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2006-03-30 18:36:28 ]
  
 
Przejsciowka ma takie male wyciecie w zderzaku na srodku aby reka mozna klape lapac. W akwarium tego nie bylo gdyz klapa konczyla sie wyzej i nei bylo takiej potrzeby.

[ wiadomość edytowana przez: Mugen dnia 2006-03-30 18:47:48 ]
  
 
Przejściówka ładna jest Ale co do tylnego zderzaka, to nie lepiej zostawić od Caro? Ten stary to ładnie wyglądał na Borku, czy Akwarium, na mr89 jak dla mnie średnio. To nie będzie się chyba tak strasznie gryzło, tak bedzie widać, na szerokim zawiasie, że to kundel
  
 
Mnie to się te zderzaki stare poza kształtem podobają z powodu stalowych belek co mają w środku Po za tym tylny bardziej wystaje i światła są jakby co bezpieczniejsze.