MotoNews.pl
  

[126] powietrze w paliwie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie do Was: czy w przewodzie paliwowym idącym od baku do pompki macie babelki powietrza? czy to jest normalne?
Mam taki problem - silnik przy wysokich obrotach zaczyna sie krztusic. Widac wyraznie powietrze w przewodzie od baku do pompki paliwa, tzn babelki ida razem z paliwem.
Kolejne pytanie to czy filtr paliwa jak silnik chodzi to jest pelny? czy jest moze w nim troche powietrza?
Jezeli, nie jest to normalny objaw (powietrze w przewodzie) to co moze byc przyczyna tego? nadmieniam ze jakis rok, moze poltora temu wymienilem bak i smok do paliwa na nowy.
Czy pompa paliwa moze zle dzialac i powodowac to powietrze w przewodzie?
Wielkosc problemu ujawnila sie po wymianie silnika na mocniejszy bo zaczal sie krztusic na wlascie kazdym biegu oprocz jedynki.
Dzieki za pomoc

[ wiadomość edytowana przez: sztos dnia 2006-03-29 19:26:15 ]
  
 
Jak masz inną pomke to spróbuj podmienić i sprawdzić czy była winna, albo profilaktycznie wymienić, bo żeby kaszel w miare sprawnie działał to i tak będziesz musiał 99% rzeczy wymnienić w tym aucie
  
 
Zaznaczam, ze zjawisko powtarza sie na drugim silniku ktory ma wszystko nowe.
Pytanie brzmi czy jak zapalicie silnik i otworzycie klape od silnika to czy w przewodzie paliwowym od baku sa babelki?
  
 
a moze masz gdzies nieszczelne przewody ? i pompka zasysa paliwo wraz z powietrzem !! zobac tez To :]
  
 
ja mam bąbelki, ale tylko w wężyku za pompką i wszystko jest w porządku.
  
 
Dzisiaj wyjalem bak i zmienilem przewody, zalozylem je bez filtra paliwa i niestety to samo.
  
 
Ja mimo wszystko stawiam u Ciebie na gaźnik. Załóż chociaż na chwile któryś z moich i sprawdź.
  
 
Dostałem nowy gaznik wczoraj i jutro bede probowal z gaznikiem. Ale naprawde wątpie w to, bo od baku idzie tyle powietrza ze szkoda gadać.
  
 
W takim układzie proponuje wziąć baniak 5l z paliwem wsadzić w niego przewód paliwowy, podłączyć bezpośrednio do pompy i jak przed pompą pojawią się bąbelki powietrz to znaczy, że tak ma być..
  
 
Właśnie wpadlem na ten pomysl siedzac na tronie Jutro wszytsko bede sprawdzal.
  
 
mi kiedys tez slabl na wysokich obrotach i w ogole pod górke stawal wszystko wydawało by się sprawdzone! i co sie okazalo smok w zbiorniku paliwa opieral sie o dno i nie ciagnął paliwa tyle ile powinien wystarczyło skrócić go leciutko i wszystko bangla i powietrza w przewodach tyż nie ma - radze dociagnąć opaski
  
 
mmirk - opaski sa dociagniete, powiedz czy jak smok Ci sie opieral o dno to miales bable w przewodach?
  
 
Cytat:
2006-03-29 21:33:21, sztos pisze:
Właśnie wpadlem na ten pomysl siedzac na tronie


to jest miejsce gdzie dużo rzeczy mozna wymyslec
  
 
Cytat:
2006-03-30 00:46:49, sztos pisze:
mmirk - opaski sa dociagniete, powiedz czy jak smok Ci sie opieral o dno to miales bable w przewodach?



tak były bąble powietrza w przewodach potężne ilości jak wyciagalem bak to odrazu wymienilem wszystkie przewody i skrócilem rurke smoka, na tym sitku co jest na końcu tej rurki był straszny syf oraz ślad po kontakcie z dnem baku, po złożeniu jak ręką odjął
  
 
no niestety. caly czas walcze ze sprzetem. Wczoraj sie przejechalem i bylo dobrze. Dzisiaj znowu to samo.
Mam takie pytania - czy filtr paliwa macie przed pompa czy za pompa. czym to sie rozni i ktory jest lepszy?
Czy filtr powinien byc caly zalany paliwem, czy powinno byc w nim troche powietrza?
czy ktos z wawy lub okolic moglby mi pozyczyc smoka do paliwa na jeden dzien zeby sprawdzic czy moze to jest wina smoka?
czy filtr paliwa sie jakos specjalnie montuje tzn poziomo lub pionowo? czy moze nie ma to znaczenia?
Przepraszam za ilosc pytan ale sprzet doprowadza mnie do szalu. tyle kasy i czau wlozylem w nowy silnik ktory teraz nie dziala tak jak powinien niestety.
POZDR
  
 
Cytat:
czy filtr paliwa macie przed pompa czy za pompa. czym to sie rozni i ktory jest lepszy?

filtr mam przed pompą paliwa i to jeste lepsze rozwiązanie ponieważ nawet jak masz jakiś syf w zbiorniku to jest miejsze prawdopodobieństwo że dostanie sie to do pomy i ja zapcha...
Cytat:
Czy filtr powinien byc caly zalany paliwem, czy powinno byc w nim troche powietrza?


filtr powinienem miec troche powietrza(przynajmiej ja tak mam i nic się nie dzieje)
Cytat:
czy filtr paliwa sie jakos specjalnie montuje tzn poziomo lub pionowo? czy moze nie ma to znaczenia?


nie ma to znaczenia
  
 
Filtra NIE montuje sie za pompa (nie powinno). Zwlaszcza przy jakosci wykonania niektorych plastikowcyh.
  
 
ile procentowo mniej wiecej jest powietrza w tym filtrze? czy miedzy filtrem a pompa w wezyku macie powietrze?
Ponawiam pytanie czy jest ktos z wawy kto ma pozyczyc smok do paliwa celem sprawdzenia?
  
 
Cytat:
ile procentowo mniej wiecej jest powietrza w tym filtrze?


ale żeś zadał pytanie 35% powietrza...? ciężko to ocenić
Cytat:
czy miedzy filtrem a pompa w wezyku macie powietrze?


ja nie mam
  
 
Pytalem bo chcialem wiedziec czy filtr jest prawie pelny wachy czy prawie caly jest wypelniony powietrzem.
No wlasnie i ja tutaj mam problem bo na dzien dzisiejszy przed filtrem juz nie ma powietrza ale za filtrem jest go od cholery i podejrzewam ze dlatego mi zaczyna kaslac przy wyzszych obrotach.
Panowie powiedzcie co zle robie albo co wymienic, bo juz do szalu doprowadza mnie ten silnik.
POZDR